Welke vaardigheden/eigenschap zou jij willen verbeteren?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanpoppetje, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    De titel zegt het al. Brand maar los.

Ik moet meer leren van mij afbijten. Ik sla dicht soms als iemand mij afkat of onaardig doet.
    Ik zou meer discipline willen hebben in dingen afmaken.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou wel eens wat meer geduld willen hebben ;)
    Ik ben erg ongeduldig en dat is wel eens lastig als je een kind hebt :p

3. mamavanpoppetje

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Haha Chiggy, geduld moet ook in mijn rijtje staan. Soms zie ik Mensen die echt zen zijn. En geduldig dingen uitleggen. Na 2 keer is t bij mij over.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Minder laks zijn.. Echt een giga slechte eigenschap die ik jammer genoeg voor een gedeelte van m'n vader heb over genomen. En leren niet zo snel door mensen heen te praten, elke x als ik het doe baal ik er van

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha bij mij ook hoor, ik heb echt geen geduld voor oeverloos gepraat en dingen 100 x uitleggen ;)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou minder bevestiging willen hebben; of in ieder geval minder waarde hechten aan wie mogelijk wel eens iets van mij (aan mij) zou kunnen vinden. Ik laat sommige dingen mij te snel raken.

En ik zou meer energie willen hebben. En meer geduld. En meer discipline wat betreft mijn studie (bij elk ander aspect ben ik de ijzeren dame, maar dit krijg ik soms gewoon nét niet goed genoeg onder de knie).

7. mamavanpoppetje

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad

Ik snap precies wat jij bedoeld. Dat loslaten van wat anderen zeggen en jezelf zijn.
    Ik heb dat met de jaren heen wat los kunnen laten. Maar soms sluipt t er nog in.

8. penseel

penseel Niet meer actief

Standvastiger willen zijn.

Nee blijft nee.

Ook wat andere van mij vinden. Brrr zwaar irritant.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben best pittig.. en soms... zou het wel handig zijn als ik niet gelijk zeg dat ik iemand een zak hooi vind... al bind ik dat wel :D

En meer geduld.. je ziet nooit aan mij(zeggen ze als ik dit vraag) maar vanbinnen word ik compleet koekoek.. blijkbaar valt het niet op maar in mn hoofd.. niet altijd even handig..

10. mamavanpoppetje

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad

Zullen we die eigenschappen mixen en weer verdelen :D
    worden dan vast perfect haha.

11. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik zou me wel wat minder willen ergeren aan mensen die ik niet zo aardig vind, maar waar ik niet onderuit kom dat ik toch regelmatig met ze te maken heb. Dan erger ik me bij voorbaat al aan de gedachten dat ze toch wel weer reuze irritant gaan doen (in mijn ogen). En door die ergernis vooraf maak ik het mezelf alleen maar moeilijk haha. Soms denk ik mens erger je toch niet zo, maar dit hou ik meestal niet lang vol. En eerlijk is eerlijk, soms doen/zeggen ze niet eens zoveel, maar vind ik alleen de aanwezigheid al irritant. oeps....

Deel Deze Pagina