Wij zin op vakantie en onze dochter heeft een kamer met wel 3 ramen, met lichte gordijnen... Thuis heeft ze rolluiken. We hebben al een laken over het raam gehangen maar dat helpt eigenlijk ook niet. Ze slaapt nog geen 10 uur per dag een dat heeft ze wel nodig met haar nog geen 2jr10mnd. Heeft iemand een goed idee hoe ik de kamer wat kan verduisteren? Andere kamers zijn hetzelfde dus daar kan ik haar ook niet leggen. Via google kom ik zo snel niets tegen helaas. Alvast bedankt voor het meedenken!
Echt goede, dikke vuilniszakken halen (komo) Daar kom je een heel eind mee. Karton precies op maat is nog idealerer, want dat zou je er tussen kunnen klemmen als ze slaapt en daarna weer weghalen. Beetje daglicht op een kamer is toch wel fijn.
Bedankt allemaal, ik had ook al nagedacht over vuilniszakken, wist alleen niet of het voldoende zou helpen. Soms hebben medeforummers hier hele goede "daar had ik zelf nou nooit aangedacht" ideeën. Daarom stelde ik de vraag hier. Vanmiddag een volledige rol komo over de ramen geplakt en vanavond is onze dame gelijk gaan slapen hopelijk neemt door voldoende slaap het peuterpuber gedrag ook weer wat af. Nogmaals bedankt!
Wij nemen altijd een paar oude eenpersoons-dekbedovertrekken mee. Met een paar knijpers kom je een heel eind.