Even klagen hoor. Net een nieuwe desktop gekocht (zelfbouw). Hij heeft het een week gedaan en nu lijkt het er op dat het moederbord stuk is Zometeen even naar de webshop bellen. Hopelijk hebben ze een goede aftersale service.
Oei das zeker balen! Maar na een week, dan zouden ze toch echt nog wel iets aan garantie moeten doen hoor! Als je in de winkel iets voor de pc koopt wat kapot gaat, mag je het ook terug brengen/ruilen.
Lijkt me gewoon onder de garantie te vallen, tenzij jij aantoonbare fouten hebt gemaakt met de computer. Je geeft nl aan "zelfbouw", dan zou het kunnen zijn dat jij iets verkeerd hebt aangesloten, waardoor nu het moederbord kapot is. Wanneer je onder "zelfbouw" verstaat dat de computer "custommade" is samengesteld, dus naar jouw wensen is opgebouwd door het bedrijf.... dan zou je gewoon garantie moeten krijgen.
Ik weet niet of je met zelfbouw garantie hebt, maar balen is het wel zeg! Hopelijk hebben ze een goede service!
HIJ DOET HET WEER! En waarom? Geen idee. Heb de kast opengemaakt, even wat stekkertjes losgehaald en opnieuw aangesloten. De geheugenkaarten in andere slots gedaan, uur van het stroom afgehouden en hij doet het weer. Heel vaag... in elk geval wel om te onthouden, mocht het weer eens fout gaan. Ja, er zou zeker garantie op moeten zitten. Op de losse onderdelen dan. Maar het moederbord was al bijna 170,- en dat was nog niet eens het duurste onderdeel... Gelukkig hoef ik hem niet op te sturen, want dan is het nog maar de vraag hoe lang het duurt voor je hem terug hebt. En ik weet ook wel wat mijn rechten zijn, maar soms duurt het zo lang voor je dat ook krijgt. Sowieso moeten ZIJ aantonen, dat IK een fout heb gemaakt. En als het onderdeel echt stuk was zonder mijn toedoen, dan moeten ze ook de verzendkosten vergoeden, maar van wat ik op de site zag staan, willen ze de klanten er zelf voor op laten draaien (je moest het zelf opsturen en mocht zelf kiezen door welke bezorgdienst). Mag niet natuurlijk, maar dat is al een voorbode van dat het stroef zou kunnen gaan om die kosten terug te halen. Ik kon de webshop ook niet bellen (geen telefoonnummer). Heb gemaild en kreeg wel snel reactie. Maar vooralsnog lijkt het opgelost. Ben blij! Kan weer gaan gamen
Yay!!! Kan mij voorstellen dat je extra baalt als je desktop ook nog eens custom made is! Wij hebben het vorig jaar met een videokaart gehad, elke keer strepen door het beeld. Vriend hier heeft ook zijn eigen computer gebouwd, dus baalde ook als een stekker. Maar netjes mogen terug brengen, bleek wel vaker blijkbaar bij die videokaart voor te komen. En had vriend gelijk een excuus om nog een upgrade te doen
Hahaha, ja dat zou ook een valkuil voor mij zijn. En ja, extra balen als het zelfbouw is. Voelt een beetje als een 'kindje'. Niet écht natuurlijk, maar je snapt het wel