In ons nieuwe huis zit in de keuken een ingebouwde oven. Nu wil ik deze gaan gebruiken maar ik kom geen wijs uit de symbolen, echt heel anders dan mn oude vertrouwde combi-magnetron. Weet iemand een site met uitleg over de symbolen?
Misschien even op de site van het merk kijken? Als je een typenummer hebt, kun je vaak ook een gebruiksaanwijzing downloaden, zo heb ik het ook gedaan hier!
Ja lijkt me handig als je inderdaad even het merk en type vermeldt. Dan kunnen we je verder helpen (type staat vaak IN de magnetron)
Weet niet welke tekentjes erop hebt staan. Maar hier hebben we twee streepjes horizontaal op elkaar. dit is dus onder en boven verwarmen. Staat er een soort finnetje tussen dan is het verwarmen met hete lucht ( worden pizza's broodjes enz. knapperiger van )
Ik heb ook nog een vin met een druppel er onder, ontdooi functie. En dan heb ik een boven streepje met een vin en die geeft hete lucht en warmte van boven. Oh en een lampje zodat alleen het licht van de oven gaat branden.
Ja alleen een lampje heb ik ook. erg handig. heb nog een paar symbooltjes maar oven is beneden en ik boven en veel te koud om te gaan kijken
...en dan heb je nog het karteltje aan de bovenkant...dat is de grill. Ik heb ook nog een karteltje met een vinnetje eronder....dat is grill met hetelucht. Ik heb ook nog een stand met alleen een vinnetje (kennelijk is dat alleen hetelucht, dus zonder boven- en onderwarmte), maar die heb ik nog nooit gebruikt...geen idee waar die voor is
Het gaat om een Whirpool oven (van ikea). Nummer is fcsm6. Ik zelf kan zo snel niks vinden op internet. Heb gisteren maar een beetje op de gok gekookt, en gelukt. Maar zou toch wel graag de handleiding ervan willen hebben. Kan iemand me daarmee helpen?
Ik heb er ook 1 van de ikea maar geen idee welk type. Als je even googled dan krijg je verschillende sites waar je handleidingen kan vinden. Gewoon fcsm6 handleiding in tikken en tada zoeken maar. Oh heb je een model nummer van de oven? Kan ik gerichter zoeken voor je