Workshop/culinair cadeau gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door MvLiam, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Aanstaand weekend zijn mijn schoonouders 30 jaar getrouwd.
    Hartstikke leuk en nu hadden wij samen met zwager en schoonzus afgesproken dat we een mooi cadeau zouden kopen. Wij hadden vanalles verzonnen (weekend naar Parijs enzovoort) maar niets was leuk genoeg en we hoorde niets meer van hen.
    Vandaag krijgen we telefoon dat ze een cadeautje gekocht hadden, een pannenset!

:$:)
    Ik ga mijn schoonouders toch geen pannenset (twv €60) geven voor hun 30 jarig huwelijk? En nu is het zo dat mijn schoonouders bepaald niet krap zitten qua geld en dus een enorm luxe keuken hebben met gigantisch veel goede, dure pannen. Wat ze dus met een pannenset van €60 moeten snappen wij zelf ook niet helemaal. ;)

We hadden juist afgesproken dat we iets voor hen samen wilden kopen, écht iets leuks.
    Ik baal dus best wel dat dit zonder overleg gebeurd is.

Nu hebben wij besloten dat we zelf wel een leuk cadeau voor ze kopen en hadden we bedacht om ze samen een kookworkshop of culinair etentje cadeau te doen (ofzoiets). Ik vroeg mij alleen af of er hier mensen zijn die al eens eerder zoiets gedaan hebben of gegeven hebben en hoe dat is bevallen?

Ik had op Bongo gekeken maar daar kon ik niet echt vinden wat ik zoek. Het moet wel een beetje "kwaliteit" zijn en niet iets simpels.

Dus heeft iemand tips (of andere leuke cadeau ervaringen?)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    In welke omgeving zoek je iets?

Zie dat je uit Assen komt,
    Proeflab Private dinners
    lijkt mij persoonlijk wel wat hihi.

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    O nee absoluut niet in de omgeving Assen haha!

Dat was ik er vergeten bij te zetten, het moet redelijk in de buurt van Eindhoven zijn (maar Limburg mag ook nog wel).

Wel een leuke link trouwens, dat is inderdaad wat we ongeveer zoeken! :)

4. namya

namya Niet meer actief

heb wel eens van een vriendin gehoord dat zelfs bonbons maken heel leuk schijnt te zijn en sushi workshops

misschien iets voor je schoonouders?

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ok!
    Ga ik even verder zoeken :)

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

je hebt ook ergens in drenthe (zal zo ff opzoeken of straks aan mijn moeder vragen)
    een restraurant en museum in 1, waar je oud drenthse gerechten leerd klaar maken, misschien iets voor hun??

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja inderdaad, zoiets leek ons ook leuk.
    Schoonmoeder is echter wel van het (mega) gezonde eten, dus bonbons vallen af. (Alhoewel mij dat zelf echt super leuk leek ;))

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

o zie net dat het in brabant is hihihi.

bonbonsmaken?????????

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
  10. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Je heb bij de hema ook leuke 'cadeau-doosjes' met verschillende thema's, ook culinair! Dat is dan 'n doosje met een tegoedpas en arrangementenboekje. Wij hebben dat pas ook cadeau gegeven. Moet je 's bij de hema op de site kijken, en dan onder 'vrije tijd'.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een etentje leuker vind dan een kookstudio. wij hebben dat 1 keer gedaan en ik vond het niks aan.

Maar goed, ik kook ook al elke dag natuurlijk.

Kun je ze niet een nachtje geven in een luxe hotel?

Dit:
    Reserveren | Bilderberg

Of dit:

Reserveren | Bilderberg

Enkele voorbeelden:Arrangementen | Bilderberg

Lijkt me veel leuker eigenlijk.

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja maar ze gaan heel vaak al uiteten en ze zijn gewend om in hotels te slapen die ver boven ons budget gaan :)
    Vind het zo raar om dan een overnachting cadeau te doen in een hotel waar ze zelf nooit voor zouden kiezen, want ze hebben een hoge levensstandaard. Tuurlijk zouden ze het hartstikke lief vinden hoor, maar wij zouden dan zelf niet het gevoel hebben dat we ze écht een cadeau geven dat ze geweldig vinden.
    We wilden eigenlijk niet meer dan €250 uitgeven, dat is toch wel de max.

Dat maakt het misschien ook wel zo moeilijk, ze zijn zoveel luxe gewend dat we het moeilijk vinden om iets cadeau te geven. Daarom dachten we aan een kookworkshop, ze zijn namelijk beiden gek op zelf koken en het hele kookgebeuren.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ok, ja dan is het inderdaad wel leuk. Vooral als ze het zelf echt leuk vinden om te koken.

Heeft een bekende kok niet zoiets in zijn of haar restaurant?

Deel Deze Pagina