Hele garderobe te klein en te koop...help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roema, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Na de zwangerschap een maatje meer.. en dus een hele garderobe die weg kan... :( Dat heb ik!

Ik ben dus via marktplaats bezig om mijn kleren te verkopen. Gewoon als koopjes.. en het bedrag wat ik verdien gaat in de spaarpot voor mijn zoontje (vond het zelf een leuk idee ;))!
    Maar ik heb zoveel kleding voor de lente en zomer die ik weg doe, dat het me niet alleen via marktplaats lukt. Wie weet nog meer manieren om mijn kleding te verkopen??!

Via een tweedehandswinkel loop ik het risico dat ze alleen de aller aller beste spullen willen.. Ik heb ook zelf een site gemaakt, maar dat lukt nog niet echt. En er is de komende maanden geen kledingbeurs in de buurt..
    Vind het eigenlijk zonde om het allemaal naar de zak van Max te doen.. ook al help ik dan ook mensen..

En toen bedacht ik me.. misschien hebben jullie tips!

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Op de rommelmarkt! Loopt vaak wel goed. Maar dan moet je het inderdaad voor een koopje wegdoen :D Maar dat seizoen begint bijna weer, dus misschien is dat een optie?

3. Female

Female Niet meer actief

Hier op het forum bij te koop aangeboden,
    Rommelmarkt

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Via markt plaats gaat het best snel hoor! Als je mooie kleding hebt en niet te duur verkoop je best veel. Met koninginnendag kan je verkopen! Als je het netjes ophangt op een rekje en niet op een hoop gooit. Rommelmarkten? wat voor kleren zijn het :)

5. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Misschien kun je er pakketjes van maken en dan via mp verkopen? Dat gaat wat sneller dan per stuk. Je kan dan een setje bij mekaar doen of een paar dezelfde soort truitjes ofzo.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Misschien een tip,

Wacht even met verkopen.

Ik was na een jaar pas weer in mijn oude vorm terug en k was blij dat ik niet alles weg had gedaan.

7. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Nou, al een paar tips. Setjes via marktplaats heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik bijvoorbeeld wel een aantal pakken van MEXX er op gezet (maximaal 35 euro) en daar heb ik maar één bod op gehad.
    Ik heb echt vanalles.. spijkerbroeken, pantalons, rokken, jurkjes, blousen, truitjes, shirtjes. Eigenlijk vanaf maat XS tot en met M.
    Ik kan het wel bewaren tot dat ik er in pas, maar dat heb ik met de XS en S gedaan en ik blijf maar wachten tot dat ik een ons weeg, haha... gebeurt alleen niet. En dadelijk is alles uit de mode. Zonde!
    En ik verkoop het echt voor weinig. Vanaf 2,50 tot 15,00. Maar 15,00 is bijvoorbeeld voor een Replay broek van een model van vorig jaar..

Ja, rommelmarkten zou misschien nog wel kunnen. Heb me suf gezocht op internet waar en wanneer ze zijn. En op de zwarte markt heb ik een aanvraag voor een kraamgedaan, maar die is vol.
    Ik heb denk ik wel 100 kledingstukken!!

8. Female

Female Niet meer actief

Zet je leukste stukken hier maar in de te koop hoek, ben wel benieuwd :D
    Of zet je link van MP hier ;)

9. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Mag ik dat hier in zetten?
    Marktplaats.nl > Pak van Mexx, zwart met beige streepjes. Maat 38. - Kleding | Dames - Merkkleding | Jasjes, Kostuums en Pakken is bijvoorbeeld een van mijn pakken (onder mijn echte naam Mandy, daar onder staan meerdere pakken)
    En ik heb bezigheidstherapie gedaan en een gratis site gemaakt.. www.kleding-te-koop.nl Daar staan nu 50 artikelen uit mijn garderobe op. Denk probeer het zo.. want marktplaats verloopt steeds.. alleen komt er niemand zomaar op die site natuurlijk.. haha

Maar ik zal in het forum te koop aangeboden eens kijken of ik een fotootje plaats van iets leuks!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik ga eens kijken of er toevallig nog wat voor mij bij zit!:D

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ziet er mooi uit hoor, alleen als ik je een tip mag geven... draai eerst je foto's voordat je ze plaatst op mp. Als ik mijn hoofd naar de zijnkant moet draaien om een foto goed te kunnen zien, denk ik vaak al, nou laat maar... Klinkt heel suf maar zo is het wel.

12. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Ja, kan ik me voorstellen.
    Ik ben er echt steeds zoveel mee bezig. Dan weer tekst aanpassen, dan weer een vaste prijs, dan weer bieden.. En dan vergeet je die foto's weer te draaien..
    Het liefste zou ik gewoon een dag op een markt gaan staan, maar wacht af totdat er eentje in de buurt is.

13. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Nou, hoe toevallig... komt mijn vriendin net aan met een tweedehandsdameskledingbeurs deze maand. Ga ik mooi eens voor zitten..! En voor de rest ga ik dan nog wat marktplaats doen en wie weet via mijn eigen site www.kleding-te-koop.nl...
    Met een beetje geluk heb ik dan het eerste fietsje van mijn zoon wel bij elkaar ;)

Was ook nog bij een tweedehands winkel dameskleding geweest. Maar die houden 50% in en wat dan over is op het einde van het seizoen gaat naar een goed doel.

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh allemaal leuke dingen!! zou zo alles willen kopen, maar helaas, zelfde probleem als jij. ga daar voorlopig ook niet meer in passen..

en zodra het wel past, heb ik mijn eigen garderobe weer..

Deel Deze Pagina