Hallo. Zijn er dames die inplantaten hebben met en symptomen groter worden zere tepels ect. of iets eraan waar je aan herkende aan je borsten dat je zwanger bent.
Ik heb juist t idee dat ik met implantaten minder last krijg van mijn borsten als ik zwanger ben Alleen wat meer bultjes onderhuids melkkliertjes denk ik en wel wat gevoelige tepels maar niet voller ofzo of over heel mijn borsten gevoeliger ben ook benieuwd naar de ervaringen van andere heb jij implantaten? En hoe ervaar jij t?
Ik heb ook inplantaten nu 7 maanden laten plaatsen. Heb alleen vaak gevoelige tepels voor de rest niks eigenlijk
Ja is bij mij het eerste dat ik opmerk! Van die hobbelige klieren over de implantaten en super gevoelige tepels.
Bij m’n eerste zwangerschap alleen toen ik ‘overtijd’ was voelden ze aan als stenen; toen had ik nog geen protheses Ik heb ze sinds juni ‘21 en nu merkte ik meteen dat m’n tepels heel gevoelig waren sinds 7 dpo. Dat zijn ze nog steeds Hopelijk niet meer zó gevoelig met de borstvoeding. Hier dus wel verschil maar ik weet niet hoe ‘t nu zonder protheses was geweest.