Ik heb gister nieuwe schoentjes voor mijn meisje gehaald. Nog net iets te groot maar ze waren spotgoedkoop (van 74.95 naar 17.50) ik heb dus bij een voetje gekeken of ze niet extreem groot waren. Dat viel mee, ik denk die zijn mooi voor over een paar maandjes. Nou kom ik thuis en zit er een kleurverschil in de schoenen. Als ik achteraf nadenk hebben ze de twee schoenen ook niet langs elkaar gehad waardoor ik het ook niet heb kunnen zien daar. Nu twijfel ik om er mee terug te gaan want ik vind dat ze het wel hadden mogen melden. Aan de andere kant denk ik ook stom van mij dus pech hebben. Zou ik het misschien met poets zelf op kunnen lossen?
Dit is denk ik de reden waarom ze zo goedkoop waren. De ene schoen heeft waarschijnlijk in vitrine gestaan. Je zou de andere nu ook even een beetje in de zon kunnen zetten. En met schoenpoets wil het ook nog wel eens beter worden maar nooit helemaal. Ik persoonlijk zou niet terug gaan (krijg je misschien een tegoedbon van 17,50 en ben je de schoenen kwijt). Tenzij je zeker weet dat dit niet het laatste paar was, dan zou ik kijken of ik nog kan ruilen.
Ik zou ook niet terug gaan. Misschien helpt het inderdaad om de andere schoen even in de zon te zetten. Maar ach het was een koopje en schoenen gaan er zo snel doorheen ( hier tenminste)
Ik zou de andere even in de zon zetten en niet terug gaan. Het is wel jammer maar de zomer komt eraan en ze spelen dan zoveel buiten dat de neuzen snel kapot gaan. Zonde van de nutteloze energie om ze te ruilen. (Als ze 70 euro hadden gekost dan zou ik wel terug gaan )
Dank jullie wel voor de reacties, ik ga de niet verkleurde schoen maar even in de zon zetten en hopen dat het verschil minder word. Anders hebben we pech en neem ik het verlies maar!
Ja zo had ik het ook gedaan. Wel vind ik dat ze je het wel even hadden kunnen zeggen bij de kassa. Ik heb het ook ooit gehad en toen zeiden ze het wel.