wie weet welke site er goede kwaliteit heeft voor een fotoalbum? En 1tje die betaalbaar is? of nu toevallig een aanbieding heeft? bedankt alvast
hoi , je kunt bij verschillende sites wel fotoboeken maken. voeg er even een link bij dan kun je even kijken of er wat bij zit veel boeken komen bij cewe color vandaan en de service vind ik niet zo goed maar bestel je via tnt bol.com of foto album .nl dan krijg je sneller je geld terug of kruidvat ah kan natuurlijk ook groetjes san84 Aanbiedingen en korting op fotoboeken, fotoalbums en canvas - fotoboeken.net
Hier goede ervaringen met Albelli. Makkelijk in gebruik, en mooie kwaliteit! Onderaan de pagina waar je t boek maakt kan je zien hoe duur je boek word. Per extra pagina betaal je iets extra, dit staat allemaal duidelijk aangegeven.
Ik gebruik ook Albelli. Mijn trouwalbums komen daar ook vandaan, heel mooi. En met Rentepunten van de ING kan je kortingsbonnen bestellen, dat scheelt dan ook weer in de kosten
hoi lees dat jij je trouw album via hun hebt kun je misschien een foto van de voorkant maken voor mij zit ook nog te zoeken waar ik de mijne ga maken wil liever niet naar de kruidvat. bedankt alvast groetjes san84
Ja, ik heb het geupload voor je maar ik weet niet of je er wat aan hebt want heb geen Nederlandse bruiloft gehad (3 dagen) Ik heb de formaat XL voor de albums.
Ik doe het bij myphotofun. Die heeft nu ook een aanbieding met 20% korting. Ik doe meestal een ringbandalbum, dat is een stuk goedkoper. De software is erg goed bruikbaar. Je kunt ook pagina's toevoegen als je dat wil. Vind ik erg handig, want soms kom je net iets tekort.