Op zoek naar een tweelingkinderwagen....

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door siken, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Hoi,allemaal,ik woon in Belgie provincie antwerpen...
    Ik ben op zoek naar een tweelingkinderwagen,ik heb al een dochtertje van bijna twee jaar,en ik beval op 25mei nog van een dochtertje,dus ik ben op zoek naar een kinderwagen voor mijn kleintjes,tot nu toe geen resultaat,in de winkel zijn die allemaal zo lelijk en duur...
    Ik heb een maxi cosi cabrio,dus die wil toch op die tweelingkinderwagen kunnen gebruiken...
    Bestaat er zo'n tweelingkinderwagen die adaptors heeft voor maxi cosi cabrio,of verkoopt iemand een mooi kinderwagen?Modelen zoals graco,chicco etc vind ik niet mooi,dus uitgesloten,moet iets met oplasbare banden zijn die makkelijk rijdt...in de stijl van Torck,Musti etc
    MAX prijs 200-250 euro
    Dank u

2. janina

janina Actief lid

hoi hoi

hier een tweeling, de wagen heb ik niet te koop helaas vanaf september wel maar dat is te ver voor jouw, maar er zijn wagens waar een maxicosi of 2 op kan
    dat is de zoop 699 maar dat is zonder de bakken etc.., kom je echt op 1000 denk ik (is eigenlijk niet 2de hands te koop op marktplaats) is nog te nieuw
    je hebt de inglesina, die heb ik voor erbij, dit is een ouderwetse wagen maar erg handig, zitten luchtbanden op, staan enkele op marktplaats, verder is er nog niet veel voor, ben ik zelf achter gekomen helaas....
    succes met zoeken

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mischien moet je eens op MP kijken. Op de duowalker kan een maxi cosi gezet worden.

4. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    MP? sorry voor het vragen,maar wat wil da zeggen MP?ben niet zo goed met afkortingen...haha

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    haha marktplaats

6. randi

randi Niet meer actief

als je zo'n tweelingswagen wilt voor max die prijs wens ik je heel veel succes toe hoor en zeker voor een torc of musti. nieuw kosten die al een goede 1000 euro en meer als er nog andere stukken bijzijn. ik verkoop bv mijn tweelingskoets. is er ééntje achter elkaar, zeer kort draaibaar en gemakkelijk te besturen en dicht te klappen. zijn dus de maxi cosi's en bijhorende trappelzakken ervoor , de buggy's zelf met voetenzakken, de regenschermen en het kjliksysteem voor de maxi-cosi's om ze gemakkelijk in de auto te kunnen klikken. is in de kleur rood/zwart en 15 maanden oud. nieuwprijs koste die 1400 euro en wil de zeker nog 500 euro voor want hij is in perfecte staat. om je maar een gedacht te geven dat je met max 250 euro niet vlug iets ga vinden

7. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Dank u wel voor uitleg,wie zei dat ik allles erop en eraan wil?Ik wil enkel kinderwagen zonder draagmand,maxicosi,adaptors etc,en ja btw ik heb al eentje gevonden voor 260euro,easywalker duo,dus zo onmogelijk is ook niet...
    Ik begrijp jou wel dat je voor jou wagen 500 euro wilt omdat je 1400euro betaald hebt,ik zou dezelfde prijs daarvoor vragen..

Deel Deze Pagina