Rijlessen kunnen niet doorgaan en 5 jan afrijden :(

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk moet 5 jan afrijden maar heb al vanaf 12 dec niet kunnen lessen :( 2 weken daarvoor ook al niet. İk baal er zo enorm van het rijden gaat heel goed het kijken ook moest alleen nog invoegen op de snelweg en parkeren beter ondercontrole krijgen. Zal je zien dat er 5 jan geen sneeuw of ijs ligt en ik dan moet afrijden terwijl het invoegen en parkeren nog niet eens gaat zoals her moet :(

En mijn rijbewijs is zo belangrijk voor me omdat Batuhan vaak naar het ziekenhuis gaat en 1x per week naar het revalidatiecentrum moet. Afgelopen week hebben we bijna 45 min in de regen en sneeuw op de bus gewacht :( ik vind het zo zielig voor hem. Weet toch dat ik de eerste keer zeker ga zakken. Maar als her nu 5jan wordt verzet is dat minstens een maand later en dan ga ik zakken, dan weer opnieuw een examen weer minstens een week of 5-6 verder :(

Zijn er meer die hetzelfde hebben meegemaakt of mee maken?

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Pff ik zal een smeekbede voor je verrichten meid, is idd echt belangrijk dat je je rijbewijs haalt!

Ik zal in ieder geval aan je denken en aan Batuhan!

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dankje schat! Heel lief van je!!!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och meid...wat klote!
    Zul je altijd zien, wanneer iets echt belangrijk is, dan is er wel iets dat roet in het eten gooit:(

Ik zie overigens nog wel steeds lesauto's rijden.. Ondanks dat het een grote ijsbaan is hier op de weg.
    Mijn instructrice cancelde ook alles als het te glad was dus dat ken ik wel. Maar het is wel balen omdat je al bijna moet afrijden...

5. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Bij mij gingen de autorijlessen altijd door. Bij de motor alleen niet als het echt spiegelglad was.
    Ik zou contact opnemen met het cbr en met hen je situatie bespreken.

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    herkenbaar... ik zou 2 dec mijn TT hebben en de 23e afrijden. Nu is mijn TT niet doorgegaan en verplaatst naar 23 dec, nu zou ik dan 13 jan afrijden. Maar... sprak vandaag mijn rijinstructeur.. en die had er alweer een hard hoofd in dat er morgen gelest kan worden en donderdag een TT afgelegd kan worden.. :s

zelfde _&%% :x schuitje dus... ik wens je veel sterkte en hoop ook voor jou dat de wegen begaanbaar blijven en het rijden doorkan gaan.

7. Och dat is balen meissie :( Wat je verder schrijft vind ik helemaal hartverscheurend :(

Is het niet mogelijk om in de week van tevoren nog wat extra lessen in te plannen?

8. emje

emje Niet meer actief

ik heb er ook problemen mee. ik had 30 november rijexamen moeten doen. maar dan werd afgelast vanwege de sneeuw. nu moet ik 30 december afrijden. in de tussentijd kan ik niet lessen omdat mijn rijschool nu geen lessen geeft met de sneeuw. :(

als ik 30 december niet kan afrijden dan word het een enorme tijdsdruk want ik mag maar tot en met 32 weken zwangerschap afrijden en dat zou dan 21 januari zijn.

als het helemaal niet meer kan voor 21 januari dan kan het pas na me bevalling maar in mei loopt me theorie af en dat zou ik dan ook nog is opnieuw moeten doen :(

ik baal ontzettend. ik moet dan wel afrijden met een speciale instructeur omdat ik gehandicapt ben (overigens wel goedgekeurd) en die instructeurs rijden maar 1 keer per maand.

ik hoop dus echt dat het 30 december door gaat en dat ik slaag natuurlijk.

9. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je bij het invoegen en bij het parkeren WEL goed kijkt hoeft het niet zo te zijn dat je zakt. Dus meid er is nog hoop. Kop op je kunt het!!!!!!

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dat vroeg ik me ook af, wie weet kan je dan bijv. 2 x 2 uur achter elkaar lessen ofzo...
    En waarom zou je de eerste keer zakken? Geloof in jezelf hoor! Er zijn genoeg mensen die in 1 x hun rijbewijs halen.

Maar ik zal voor je duimen dat het allemaal goed komt!

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoi hoi,

Mijn rij instructeur had altijd extra examens geboekt.. voor als iemand dus zakte je snel weer kon.. doet jou rijschool dat niet?
    Niet vanuit gaan dat je zakt..
    Bij mijn examen ging bochtje achteruit of achteruit parkeren echt slecht.. op een gegeven moment hoefde ik ook niet meer te proberen.. (balen natuurlijk) maar ben wel geslaagd!
    Had ik echt niet gedacht!
    Die man moest wel lachen want 1 van die 2 deed ik goed en de ander fout.. terwijl het dezelfde techniek was.. ach ja.. zenuwen;)
    Zo lang je goed kijkt, luistert en niet zenuwachtig wordt komt het vast goed!
    Hoop voor je dat je nog snel kan lessen en dat je uiteraard je rijbewijs binnen haalt!!

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier exact zo. Al 2x niet kunnen lessen ivm sneeuw. Ik heb as donderdag weer les en ws zal die ook weer is niet doorgaan.
    Ook zou ik begin januari me rijexamen kunnen doen maar dit wordt ws pas eind januari.
    Ik baal er ook echt heel erg van.

13. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    O wat balen! Kan je niet aan je instructeur uit leggen zodat hij eventueel al een 2de datum voor je kan neerzetten begin januari? Voordat je deze keer af moet rijden dan? Anders zit er indd zo weer 5 weken tussen. En wie weet haal je het wel gewoon in 1 keer! positief denken, als het anderen lukt kan jij het ook.

Deel Deze Pagina