wie wil/durft hier wat over zeggen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wensdroom, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik ga niet het hele verhaal hier neerzetten, of de rede waarom ik nog steeds test ( voor degene die al eens wat van mij gelezen hebben) maar vraag jullie gewoon om een reactie op de foto's te geven.

Bekijk bijlage 379273

Bekijk bijlage 379274

2. Abrikoos

Abrikoos Lid

29 jan 2014
    98
    0
    6
    Ik ken je verhaal niet, maar zie iig wel een licht streepje :)

3. kimberly84

9 jun 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ook niet maar ook ik zie een licht streepje!

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zie op beide foto's een streepje. Ik zal eens even je historie bekijken want ik weet verder niks.

5. Naimaa

Naimaa Actief lid

7 aug 2013
    216
    144
    43
    Ik ben niet zo.n goede tuurder maar deze zie ik zo.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik ken het verhaal en wil alleen maar zeggen niets aantrekken van de negatieve reacties!
    Over je test ja ik zie hem goed en ja ik vind het een mooi breed streepje geen pennenstreep.
    Spannend!

7. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Ik wil er toch iets over zeggen, ken je topic's verder niet. Maar vind je hier niet heel vriendelijk over komen.. Natuurlijk willen we met je mee kijken. En natuurlijk mag jij hier zo vaak je testen showen als je wilt. Niemand heeft er iets mee te maken. Maar kan je mischien iets vriendelijker aan ons vragen? :) In elk geval zie ik wel een streepje

8. paula1984

Als je haar topics kende dan had je haar idd wat "kille" openingspost wel begrepen;)

9. Trotsemama31

zou dat dan idd gaan doen, want ik vind het echt overkomen ''als kijken en verder niks..? Niet iedereen kan er natuurlijk iets aan doen. (al weet ik nog steeds niet wat er is gebeurt) Maar ik ga het lezen.
    Verder zei ik al niemand maar dan ook niemand heeft ook maar iets te zeggen over hoe vaak hier testjes worden geplaatst, ik heb hier helaas ook al vaak gedonder mee gehad. Want ook ik showde mijn testjes vaak. En volgens sommigen was dit elke cyclus :( A fijn ik ga lezen.

10. Trotsemama31

Ik zie trouwens dat jij bevallen bent. Gefeliciteerd

11. paula1984

Haha lief dank je wel!
    Gaat bij jou ook alles goed?

12. Trotsemama31

Ja prima, alleen erg onzeker. Maar alles zag er heel mooi uit. En zwaaide gisteren al naar ons. zo super schattig ik hou gewoon nu al van dit kindje, ik zei al kon ik maar even een kusje geven. Maar doe het maar gewoon op mijn buik dan hoop dat het het voeld haha.

Ja zag je vaak voorbij komen op topics en zag je al tegen de 39 week aanlopen. Haha.

13. paula1984

Haha werd uiteindelijk 40+5!
    En ja dat voelt een kindje daar ben ik van overtuigd!
    Een baby voelt dat hij/zij gewenst is (hormonen muts die ik ben)

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Trotsemama het is niet bedoeld om onvriendelijke over te komen. en Paula bedankt voor je reactie en gefelciteerd.

kort hier dan mijn verhaal. ( al hoewel ik me afvraag hoe je dat kort kan vertellen)

ik heb een mozaïek vorm van het turner syndroom en weinig eigen eicelreserve.(amh 0,5) daarnaast een chronische hartaandoening. pogingen gedaan voor eiceldonatie maar deze mislukte omdat ik hartproblemen kreeg vanwege de hormonen. uiteindelijk nooit tot een tp gekomen. uiteindelijk vanwege gezondheid moeten stoppen donor bood aan draagmoeder te worden voor ons. en onze dochter is dus via een draagmoeder geboren. hou al ruim 2 jr cyclus bij die is regelmatig met hooguit soms 3 a 4 dagen verschil. Nu al ruim 8 weken geen menstruatie en vage testjes ( die vaag blijven) bloedtest gehad op hcg en deze was 1 ui/l. negatief dus. gebeld met gyn en heb een afspraak half maart m alles na te kijken.
    gyn kon de vage testjes samen met de waarde hcg niet verklaren. maar kans op zwangerschap is klein. maar vanwege de vage testjes advies om zo nu en dan toch nog eens te testen. ( we verwachten er niks van maar menstruatie blijft uit dus vandaar dat ik nog steeds testjes doe) mocht ik toch zwanger zijn wat we niet verwachten dan zou dat echt een wonder zijn.

nu zijn er hier die zeggen dat ik niet moet testen meer en dat het duidelijk is enz vanwege de bloedtest.
    maar gezien mijn lijf, is niks onmogelijk gyn was verbaasd dat ik zonder pilgebruik menstruatie had en mijn hartaandoening daarbij is er jaren gezocht en telkens kwam er uit de uitslagen dat het een bepaalde aandoening niet was. tot na 2 jaar uiteindelijk toch bleek dat dit het wel was en ik ben toen geopereerd .
    artsen zeggen altijd dat mijn lijf alles net even anders doet en het net even anders gaat dan normaal en verwacht daarom test ik door.

nou heb ik toch nog een heel verhaal getypt

15. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie een streep en ik hoef niet te turen ;)

16. Trotsemama31

Zo jeetje wat een verhaal. Respect voor je. Niet om je hoop te geven, maar het zou toch wel fantastische zijn om toch zwanger te zijn. Weetje mensen roepen en zeggen altijd maar wat. (mischien ook ik) Maar niets van aantrekken, en zeker in jou situatie testen. Als de testen elke keer donkerder worden dan zou je toch wel denken aan hcg. Hou je ons op de hoogte? Sterkte met alles.

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ik zie ook wat zou zeggen test morgen nog eens denk wel dat die. Posi is

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Jemig meis wat een verhaal! :(
    Wel erg bijzonder om te lezen dat jullie donor aan heeft geboden draagmoeder te zijn...echt wauw!
    Om op je foto terug te komen....ook ik hoef niet te turen om de streep te zien!
    Ik duim heel hard voor je dat je lichaam het inderdaad anders dan andere mensen doet en dit testje toch echt betekent dat je een kleine mooie beeb in je buik hebt!

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Het gekke is als ik zwanger blijk te zijn dan ben ik verwondert en blij, maar dan wordt het ook overleg met gyn en cardioloog enz..om te bespreken wat de mogelijkheden zijn mochten er problemen op treden tijdens de zwangerschap en op welke wijze controles enz.. het zal dan niet gemakkelijk zijn. mocht het toch niet zo zijn oke dan wordt er onderzocht waarom de menstruatie uitblijft en weet ik of dit mogelijk het begin van de overgang zou kunnen zijn. Ik ben iig zeer trots op mijn dochter en een gelukkig mens. want dat is ons toch maar mooi geschonken!
    ik verwacht niks,maar wil uiteindelijk gewoon weten wat er aan de hand is. tot op heden werden de testen niet echt donkerder. en was er dus in bloed niks te zien. maar nu dus deze test gedaan en geen dipstick (die vooral de vage streepjes geven) en weet ik ook niet meer wat er van te vinden.. we zullen het zien maar ik ben dan gewoon benieuwd of andere ook zien wat ik denk te zien.. bevestiging dat ik toch niet gek ben of zo.. ook al verwacht ik er nog steeds niks van.

20. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ken je verhaal, ik zie zeker wat en zou weer een bloed test aanvragen. Ik hoop t zo voor je!

Deel Deze Pagina