Het lijkt me zo leuk voor onze dochter (5 jaar). Maar omdat ze niet heel goedkoop zijn (tussen 25-35 euro) zou ik graag willen weten wat jullie ervaring hiermee is. Als voorbeeld een tweetal plaatjes van dansmatten voor kinderen, wellicht zijn er ook nog anderen;
Hier is het geen succes. Ze dansen liever Just Dance op de Wii dan de pasjes te moeten doen op de mat. Vaak pakt die mat de pasjes niet, omdat ze er dan net niet goed genoeg op drukken. Maar misschien vindt jouw dochter het helemaal leuk!
Hier is het ook geen succes ( die van K3). Ze is 5 jaar, maar ze snapt niet zo veel van de mat. En heel eerlijk, het is ook niet makkelijk. Dus hier geen succes
Hier ook die van k3 en ook hier wordt ie niet gebruikt zoals bedoeld is. Vind het een hoop geld voor wat je krijgt en hier zie ik em weer snel in de kast verdwijnen gok ik
Ja, hier ook niet echt een positief verhaal, dus mocht je nog belang bij een hebben mag je die van mij voor een zacht prijsje overnemen haha.
Klinkt niet heel leuk dames. Maarre...is het hele idee achter die mat niet leuk, of is het te moeilijk voor de doelgroep???