Wij hebben net heerlijk romantisch gegeten... Broodje frikandel wij doen niet aan valentijnsdag oooow en ik heb net een super lief valentijnskaartje van mijn forumvriendinnetje gekregen
Ik krijg ieder jaar een mega bos bloemen, zelf deed ik er nooit wat aan.. Maar heb vandaag toch even snel een lekker geurtje voor mijn man gehaald..
van mijn man een driekwart zwarte broek (sportieve uitvoering) en drie bijpassende shirtjes was heel aangenaam verrast, normaal zijn het de standaard dingen, parfum, bloemen, sieraden enfin noem maar op dit keer kleding, ben er erg blij mee
Ik ben vandaag ten huwelijk gevraagd,en we zijn 7 jaar samen vandaag.Een erg mooi cadeautje,zit nog met een grote glimlach op mijn gezicht.
nix! wij doen nooit iets met Valentijnsdag. Vinden onze eigen trouwdatum leuker. Dan gaan we altijd uit eten en geven elkaar iets. Groetjes, Happymam
Wow! Gefeliciteerd! Leuk hoor! veel plezier met de voorbereidingen vd 'grote dag'! Groetjes, Happymam
wij zouden er niks aan doen waren 2 weken terug jaar getrouwd toen al 3 pandora bedels gehad. Nu kwam mijn man met een super mooie bos bloemen aanzetten
Vandaag precies twee jaar geleden werd een embryo, nu zoon Ruben, teruggeplaatst na een ICSI behandeling. Op deze knul teren wij de komende jaren nog wel hoor! Hij is onze Valentijn!