wie heeft er wat gekregen voor valentijn

Discussie in 'De lounge' gestart door natjuh026, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Getrakteerd op een heerlijke lunch, waardoor hij weer goede moed had om door te klussen. En natuurlijk koffie, thee, koekjes etc tussendoor :rolleyes:

2. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Mijn hubbie heeft mijn autoramen voor me gekrabt. Lief toch?

3. ik heb ook niks gehad,mijn vriend vind het maar geldverspilling valentijn...

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Had met mijn zoontje een lieve kaart gekocht voor mijn man....en toen voelde ie zich schuldig...wat niet hoefde want we doen er niet aan...plots moest hij moest even weg ;) en kwam terug met een carsautootje voor ons zoontje en een koffiemok for a special someone voor mij..dus wel erg lief... :D

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

helemaal niks aan gedaan. Maar hoeft van mij ook niet. En wij hadden vrijgezellenfeest van mijn broer, dus stond al in het teken van liefde!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nee wij doen er niet aan.
    Daarbij is mijn vriend jarig op valentijnsdag dus dat is helemaal anders vieren dan de meeste zouden doen.
    Persoonlijk vind ik het dure onzin.
    2.99 voor 1 rode roos betalen, dacht het niet hahahaha

7. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Ach gisteren nog een bos bloemen gekregen haha.

8. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Mijn vriend was werken en kwam half 4 's nachts thuis vrijdag op zaterdag. Heel lief kwam hij me wakker maken met een bos rozen en een kaartje!

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nee weet nog steeds niet van wie ze zijn. denk daar ook nooit achter te komen. nee manlief kon er wel om lache zegt ie. nou heb je toch je bloemen en ik heb er helemaal niets voor hoeven doen. hahaha. hij vind het ook geld verspilling. hij zei alleen zou wel willen weten van wie ze zijn zodat ik die persoon kan uitnodigingen en kan bedanken dat ie dat stuurt hahaha.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij zouden er ook nooit wat aan doen, dus ik heb hem niks gegeven :oops:

Van mn mannetje een grote kaart met een onwijs lieve tekst erin! En badzout in de vorm van hartjes.

Van onze dochter hebben we een "ingekleurde" kaart gekregen met een hartje erop en een lieve tekst erop. Die had ze gemaakt op het KDV. Zooooo lief. (Ben al zo lekker emo in deze tijd van mn zwangerschap hahaha) :whistle:

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

we geven elkaar elke valentijnsdag iets. Ik vind het wel moeilijk want na 9 jaar heb je zo ongeveer alles wel eens gegeven wat binnen he budget valt. Maar ik heb een kaartje gekregen en een heel mooi boek voor de kleine straks.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    natjuh026

Owwwww ben je niet niwschierig,heb je ook helemaal geen idee van wei het kan zijn,ow ik zou gek worden denk ik.
    Maare petje af voor je man hoor,de mijne zou echt boos geweest zijn,op wie weet ik dan niet maar wel op iemand ;-(

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij hebben elkaar niks gegeven, we doen er niet aan, maar ons utlieme liefdeskadootje komt in april, ik heb verder geen wensen en mijn man ook niet, ons kindje heeft ons nu al dichter bij elkaar gebracht dan ooit, laat staan als ze geboren is :)

14. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Wij zouden niks kopen voor valentijnsdag,.bedoel we hebben ons kleine meid ;) das al een teken van liefde voor elkaar :D
    Zouden lekker sávonds op de bank filmpje kijken,wat lekkers erbij,.maaaaar haha we zijn uit eten gegaan,onze buurtjes meegenomen waar we heel goed mee bevriend zijn en hebben echt heerlijk gegeten :D
    en van mijn oudste dochter heb ik een mooi knutselwerkje gehad,kortom een leuke valentijnsdag gehad

15. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.538
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Mijn man had een schoonheidsbehandeling voor mij geregeld, heerlijk genieten dus.

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

een valentijnskaart en concertkaartjes

Deel Deze Pagina