Hallo, Ik las vandaag op het forum van Freya een interessante post van een vrouw die, op aanraden van haar gyn, vitamine b6 150mg (dat is 3x de ADH) en 5mg foliumzuur neemt. Zij werd niet zwanger doordat de innestelling steeds mislukte. Een aantal andere dames reageert op haar berichtje en er zijn er een paar zwanger geraakt nadat ze deze doses zijn gaan nemen. Is iemand hiermee bekend? Zijn er meer dames die dit doen? Groetjes, Baboe _____________
Hey baboe, ff voor je gesnuffeld op google en kwam op deze post op freya. mss ff lezen ,daar staat dat het helemaal niet zo goed in voor het lichaam en in dosissen hoger als 200mg zelfs giftig... Dus wellicht eerst goed met een gyn overleggen voor je dit probeert.. Ik snap heel goed dat je er alles aan wil doen om zwanger te worden (en blijven) maar doe het wel goed geïnformeerd! Gewoon voor je eigen gezondheid. Succes! Knuf Sookie
Dankjewel Sookie, Als ik dit lees ga ik idd wel weer twijfelen aan de "baadt het niet dan schaadt het niet..". Ik moet de 22e terug naar de gyn, dus ik zal gewoon twee weken wachten en het eens met haar bespreken. Zenuwschade! Daar heb ik echt geen zin in, ik mankeer al genoeg. Dankjewel voor het meedenken! Liefs