help..!! help.!! help..!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sirinn, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

woensdag 17 juni ben ik naar de gyn geweest en had ik minj eerste iui. gister ochten toen ik naar de wc ging had ik helemaal niks maar die midag ging ik weer en toen had ik een beetje roze afscheiding en iets later een beetje bruin. dus ik dacht dat ik ongi zou worden en vandag had ik weer niks, maar ik heb sins een paar dagen wel erg last van me tepels ze zijn groter donkerder en heel erg gevoeliig
    dus dacht ik doe een test maar eigenlijk mag het pas volgende week dinsdag maar heb um dus togh gedaan en hij was dik positief maar op de een of andere manier geloof ik het niet.!! wat denken jullie.?

gr sirin

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Haha, 'een beetje positief' bestaat niet!! Dus: een voorzichtige proficiat!!

Een klein beetje bloed of bruinverlies schijnt heel normaal te zijn (ik had het bijvoorbeeld afgelopen week, maar de echo was dik in orde). Het zal met de innesteling te maken hebben dat je dat hebt gehad.

Mijn eigen eerste test was heel licht (1 dag voor NOD), heb er daarna nog 4 gedaan in de volgende twee dagen omdat ik het ook niet kon geloven, maar toch een echte JA!!

Spannend meid!!!!!

3. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah nou eerlijk gezegt is hij best heel positief je ziet egt dikke duidelijke kruis staan

4. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Gebruik je ook medicijnen mbt de iui? Deze kunnen de test namelijk positief beïnvloeden.

5. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb allen toen ik ongi was 5 dagen clomid gehad en verder voor de iui en heb een prikje gehad maar weet niet meet hoe die heet en verder heb ik daarna niks meer gehad en 5 dagen trug heb ik ook een test gedaan en die was negatief en deze is posie en heb nog 1 gedaan die is ook weer posi

6. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Gefeliciteerd positief is positief en zijn genoeg vrouwen die bloed verliezen wil niet veel zeggen pas als echt veel is dan zou mij zorgen gaan maken ;)

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Die prik is pregnyl en blijft 14 dagen in je lichaam. Gefeliciteerd! Je bent hartstikke zwanger

8. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    na morgen gelijk maar de gyn bellen dan weet ik vast wel meer
    hoop zoo dat jullie gelijk hebben.!!! o kan nie wachten tot ik het helemaal 100% zeker weer

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    alvast voorzichtig gefeliciteerd meis een streep is een streep

10. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga vandaag nog even een test doen van een andere merk en dan ff de gyn bellen

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat 'prikje' is idd pregnyl en daar zou je positief door kunnen testen, echter dat kan alleen in de eerste 10 dagen na je prik. Jij zit daar al ver overheen dusssss: jij bent zwanger!!! gefeliciteerd!!!

12. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hoi sirin
    Hoop natuurlijk dat je zwanger bent en wil je niet teleurstellen, maar gisteren heb ik ookm pregnyl gespoten en kreeg een grote waarschuwing dat ik niet te vroeg mocht testen. Pregnyl zorgt namelijk voor een positieve zwangerschapstest en blijft een dikke week in je lichaam.

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heb je alleen 1,5 dag voor de IUI Pregnyl gespoten, op 15 juni? Het duurt ongeveer 10-12 dagen voordat het uit je lichaam is, pas daarna kun je testen. Anders test je vals positief. Aangezien je daar al overheen zit, denk ik dat je echt zwanger bent. Alvast gefeliciteerd!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En hoe is het nu?

Deel Deze Pagina