Ja ik heb de hoofdprijs gewonnen 20 miljoen in de staatsloterij. Ik rij in de dikke bak ik woon in een kasteel van een huis. en kan doen wat ik wil.... ik weet gewoon niet meer wat ik doen met al het geld! ..........wel altijd jammer als ik weer wakker word...en ik de loterij in mijn dromen heb gewonnen. ja ik weet het echt flauw maar ja de meeste mensen kunnen er allemaal van dromen
Ik heb vorige week wel 2 hele euro's gewonnen bij de postcode bingo. Maar voor de rest blijft het ook een droom.
wij hebben vorige week 250 euro gewonnen met subito . dat was de eerste en enige keer dat we iets wonnen! groetjes
Mijn broer heeft vorig jaar 100.000 in de staatsloterij gewonnen, met een lot dat hij cadeau had gekregen! Ik ben helaas nooit verder gekomen dan bedragen onder de 100 euro. Maar goed,ik doe bijna nooit mee met de staatloterij en heb 1 lot in de postcodeloterij (om, mocht er ooit een groete prijs vallen hier, geen spijt te hebben)
ik zelf heb nooit iets groots gewonnen, af en toe wat kleins met de staatsloterij maar goed wie niet waagd blijft maagd
Dat geluid...dat wilde ik ook altijd wel graag winnen! Alles wat ik dan bedacht kwam vrijwel direct erna op de radio...en was dan uiteraard hartstikke FOUT
Hoi hoi, Ook ik heb een x 10.000 euro gewonnen met een belspelletje van miljoenenjacht. En afgelopen maand 125 euro in de staatsloterij. Voor twee jaar geleden heb ik onze trouwringen gewonnen. En verder win ik nog wel eens "kleine" prijsjes. Nog even over dat grote geldbedrag, wij moesten toen ook kansspelbelasting hier over betalen, maar dit kregen wij wel terug via de belastingteruggave. Hou dit dus even in de gaten, want wij kwamen hier ook bij toeval achter dat dit kon en hebben dit toen twee jaar na de tijd nog terug gevraagd en gekregen.
hier regelmatig dingen gewonnen met radiospelletjes...ook een keer een discman --toen de nog hot waren -- bij een tv spelletje...en 1000 gulden op een kraslot. maar nooit echt groooooooote bedragen --als was 1000gulden als 15jarige natuurlijk een enorm bedrag-- we doen wel mee in de staatsloterij en hebben standaard een lot in de postcodeloterij voor het geval dat
Nou ik zou het nooit vertellen aan familie of vrienden als we veel geld zouden winnen.. Ik zie de aasgieren nu al de deur plat lopen.. Helaas hoef ik me daar geen zorgen over te maken..
ik heb vaak geluk met krasloten dan haal ik er 1 of 2 en heb al twee keer 250 gewonnen en heel vaak 50 euro mijn grootste prijs was bij de sponsorbingoloterij een tom tom navigatiesysteem!
Ik hen 2x gewonnen, 1x bij de sponsor bingo lotterij 7500,- en 1x met de postcode kanjer van vorig jaar +/- 7500,- dat was de kanjer van nieuwjaar in Liempde.
De ouders van mijn baas hebben eens 50.000 euro gewonnen, en hebben dat verdeeld onder de 2 kinderen. Een jaar erna won hij zelf 50.000 euro, en wilde hij dat aan z'n ouders geven. Zij wilde dat absoluut niet, en hij heeft uiteinderlijk zijn bedrijf ermee opgestart. Zelf heb ik 1x 100 gulden gewonnen met een kraslot.
nog nooit geld gewonnen, wel laast een leuk kinder spel met dat bart smit spel op internet (kadootjes door de schoorsteen gooien)
Leuk om te lezen dat er toch heel wat gewonnen is. En ik ben ook erg benieuwd naar dat geluid, tjonge tjonge wat heb ik daar mijn hoofd over gebroken...haha Wij zijn wel lid van een heleboel loterijen, lotto, staatsloterij, dayzers, postcodebingo, we winnen wel eens wat maar het dekt zeker niet de kosten. Maar dat maakt niet uit, we hebben al pret over de dromen die we hebben, met als we toch..... Daar hebben we al een hoop plezier van
ik heb niet echt contact met haar, kreeg 100 toen ik keira kwam laten zien. maar mijn oma had een nieuw bankstel gekocht en een nieuwe auto, en mijn moeder heeft de oude versies(ze is heel zuinig, en rijd aleen op zondag...dus was zo goed als nieuw) gehad, was mijn moeder erg blij mee! en ik dus ook
Wauw, leuk dat sommigen echt zoveel geld hebben gewonnen. Soms deed ik wel eens mee aan zo'n belspel, en 1 keer was ik de 10e beller. Ik blij! Maar ja, ze belden me niet terug...