wie heeft er wel eens een ECHT grote geldprijs gewonnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door patries38, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier ook nooit echt grote bedragen. Wel een keer een reisje naar venetie. :)

Was hier wel heel spannend met de oudejaarsloterij dit jaar.

Ik had een man die in 1 keer naar boven stond te schreeuwen dat we 10.000 euro gewonnen hadden. Helaas... De 6 stond op de plek van de 9 en andersom. Pfff. Dat was wel echt jammer. :) (had in gedachten mijn nieuwe badkamer al uitgezocht)

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Elke keer als ik naar mijn kindjes kijk en denk aan het kindje in mijn buik, ja, dan kan ik met recht zeggen: We hebben al 3 keer de mega-jackpot gewonnen!

Groet van Kiki.

PS Mijn man vindt zichzelf ook een hoofdprijs, en dan heeft hij nog gelijk ook :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Kiki, iedereen houdt zich al 5 pagina's in met deze opmerking...en jij gooit hem er weer uit :-D

4. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb 2 jaar geleden via het RTL4-belspel 250 euro gewonnen. Maar dat is natuurlijk niet "ECHT groot"

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    wij hier nog nooit wat boven de 20 euro gewonnen.. misschien maar goed ook:)

We hopen heel erg op ook zo'n lotje uit de loterij net als kiki:) hihi elmo toch;)

6. Niet meer actief

Leuk om te lezen wat iedereen al eens gewonnen heeft.

Wij helaas nog nooit iets, geen enkele (euro)cent, terwijl we toch best aan veel dingen mee doen.

Maar inderdaad: gelukkig in de liefde, 3 hele lieve dochters en een goedlopende eigen zaak is ook heel wat waard!

Maar toch.... 1 keer Gaston in de straat lijkt me best wel leuk.....

gr. Naja

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wij ook de mega jackpot en idd het maakt je echt wel gelukkig dat is me opkomst komende kindje!

maarreee we zaten een maand of 4 geleden 1 cijfer van de loterij af weet niet meer welke maar me man doet er vaak aan mee en hij was heel stil en ik hoorde hem de nummers opnoemen en stelkens zachter zei die ze
    het was een gratis lot we hadden 1 cijfer niet dus daar ging onze 5,5 miljoen euro! maar als troostprijs hadden we 1000 euro maar daar ging nog eens 250 euro vanaf aan belasting ofzo
    iedereen zei wees blij met die 1000 euro maarja wij hadden zoiets van stja het kon ook 5,5 miljoen zijn ! zuchttttt

maar heeft niemand hier echt een mega mega pot gewonnen ?

8. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ah, de loterij niet winnen op 1 cijfer na. Dan kun je maar beter helemaal niks goed hebben, is niet zo iets als op 1/10 punt voor je examen zakken.

Wij ook nog nooit een grote geldprijs gewonnen. In juli hadden we 150 euro in de staatsloterij gewonnen en dat was het dan wel. Ach, we zullen de jackpot wel nooit winnen, maar we hebben iedere maand weer een hoop voorpret met de overbekende 'wat zouden we doen met zoveel miljoen'-discussie. En als je niet meedoet, win je zeker niet, toch?

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hihi .. ik heb ooit eens met een kleurwedstrijd een Dombo-knuffel gewonnen :) (m'n broertje en ik hadden de kleurplaten nota bene 'illegaal' gehaald. Was een kleurwedstrijd bij een benzinepomp in de buurt van ons ouderlijk huis, maar daar mochten we dus eigenlijk niet komen van onze ouders. Drukke weg enzo.)
    Pakketje kwam trouwens echt een half jaar ofzo nadat we die kleurplaat hadden opgestuurd, dus we moesten al eerst diep gaan graven waar het vandaan kwam :p maar ik was er wel héél blij mee :)

Ik heb de afgelopen maanden 2x 100,- gewonnen in de staatsloterij, maar verder ben ik ook nog nooit gekomen. Win wel eens van die kleinere prijzen bij prijsvragen enzo, maar echt grote dingen gaan altijd aan mijn neus voorbij...

Mijn schoonouders hebben wel jaren geleden 250.000 gulden gewonnen met de staatsloterij. Daar hebben ze toen een nieuwe keuken voor gekocht.

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Een keuken van massief goud?

:)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb wel eens een bak ijs gewonnen :rolleyes:
    mn vriend en ik gaan vanaf februari meedoen met de lotto...we blijven hopen ;)

12. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Jaja, wat was nou het geluid van Q-Music? Ik heb het toen ook zo vaak gehoord, maar niet toen het werd geraden! :D

13. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb een keer meegedaan met That's the Question en heb toen 2000,- euro gewonnen.
    Maar ja, moet je natuurlijk wel wat voor doen ;)

14. Niet meer actief

Heb wel een keertje bij zo'n belspelletje van lijn4 op rtl 4 450 euro gewonnen voor het zeggen van een naam uit As the world Turns. (hah makkie, aangezien ik zwaar verslaafd ben ... hihi).

En net gratis boodschappen bij de jumbo omdat ik 4de wachtende in de rij ben, maar met de loterij ofzo nog nooit.... alleen maar een keertje 7,50 of 13,50 euro.

Maar ja, wie het kleine niet eert is het grote niet weerd ... haha

15. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hahaha wij hadden toen gaston in de straat maar ja voor de buren, dat is echt een rot gevoel.

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Nee, helaas..
    Af en toe 2,50 bij een lotto trekking, 1 keer 80 euro ofzoiets met een oudejaarslot.

OW! Toen ik 5 of 6 was had ik de hoofdprijs met bingo op school! Een grote knuffel (een oerang oetang)..
    Die heb ik nog steeds.

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    haha laatste hadden we als kerstkadootje van mijn moeder nieuwjaasrloten gekregen!

die werden verloot onder defamilie!

wij hebben 30 euro gewonnen, eigenlijk 60 maar het waren halve loten

18. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Het laatste geluid van vorig jaar was het in en uitklappen van een gevaren-driehoek.

Ik heb nooit wat gewonnen met loterijen (niet hoger dan 13,50).
    Meer geluk in de liefde

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Hoe kan dat nou? Je bent verplicht de auto een jaar lang te houden. Dit om winst te voorkomen.

20. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Jeetje, ik zie dat best wel veel mensen een paar duizend euro winnen en soms ook nog 2 x! In mijn omgeving ken ik niemand die dat heeft. Misschien moet ik ook maar eens mee gaan doen haha.
    Maar het liefste hoop ik ook op een kindje :D

xx

Deel Deze Pagina