Mijn moeder had 3 jaar geleden met de kerst 4 krasloten gekocht (7klapper) voor mij en mijn vriend, mijn zusje en haar (ex)vriendje. Mijn (ex) zwager heeft daarmee 25000 euro gewonnen! De rest had niks. Het was zo dichtbij..............
1x een Valentijnsontbijtje bij RTL FM, en 1x kaarten voor de finale van Idols in de Spits (krant). Was wel lachen! Verder nooit grote geldprijzen gewonnen, wel vaak aankoopbedrag staatslot terug. Maar ik heb weer een lot voor de volgende trekking dus wie weet?
zo nu ik de postcodeloterij eindelijk heb opgezegd... jaja mensen het is mijn gelukt. en raad eens ik win 60 euro. pff draai nog steeds verlies. ben dan weer zo para om te denken dat ze dat alleen doen om mij als klant te houden. nou trap er niet in
tegenwoordig hoeft dat niet meer, een vriend van ons heeft ook een bmw bij de postcode loterij gewonnen een half jaar terug ofzo en hij heeft 'm 5 dagen later verkocht.... mijn reactie was precies hetzelfde als die van jou! hij kon er zelfs voor kiezen om 'm terug de geven aan postcodeloterij maar hij gunde het een collega meer (die heeft er natuurlijk wel voor betaald) liefs Shir
Hihihihi, leuke vraag. 1 keer 350 euro gewonnen met een belspel op rtl4. Antwoord: tandartsassistente....Weten jullie nog, dat was ik dus .... Verder niks. Ik vind het trouwens ook raar dat je niks deelt als je een groot bedrag wint. Ik zou als ik een ton gewonnen had ook echt niet de helft weggeven, maar mijn broers, ouders, schoonouders en schoonzussen toch wel iets geven. En ik zou ook aan een goed doel geven! En van de rest zou ik lekker leven. En als het op is is het op . Maar ja, hier blijft het ook gewoon bij dromen.... En met die kansspelbelasting is het zo dat als je onder de (toen 1000 gulden) 450 euro wint, je niks hoeft te betalen en daarboven wel. xxx
Reis naar Mallorca voor 1 persoon dus voor mijn man moest ik wel bijbetalen. Kaartjes voor Tiesto concert Kaartjes voor Lowlands Mijn ouders hebben 1 keer 20000 gulden toen gewonnen.
Mmm ik geloof dat ik nu toch maar eens mee ga spelen met alle belspelletjes en loterijen, misschien win ik dan ook eens iets
IK heb bij het blad VERONICA een aantal jaar geleden een "personal plate by vanessa t.w.v. 3250" gewonnen! Dat is zo'n trilapparaat. Ik was toen zo mager als een lat, dus heb um verkocht!
ja wij hebben prijs bij de postcodeloterij! kreeg een berichtje dat we ons prijs binnenkort kunnen verwachtten.. jaja een hele grote bak ben&jerry`s ijs
bij mij was het de laatste 3 maanden steeds raak bij de postcode loterij. 2 x ijs en 1 x 20 Euro . Bij de staatsloterij heb ik wel eens 700 Euro gewonnen.
de pest is alleen vd postcodeloterij, dat je altijd mee doet! als je geen lid bent, weet je dus wanneer je eigenlijk iets had gewonnen... Daaarom zijn wij er maar mee begonnen met 1 lot sinds een half jaartje...ik meot er niet aan denken dat er hier een giga prijs valt en ik zou niet lid zijn!