wie heeft er wel eens een ECHT grote geldprijs gewonnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door patries38, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Mijn moeder had 3 jaar geleden met de kerst 4 krasloten gekocht (7klapper) voor mij en mijn vriend, mijn zusje en haar (ex)vriendje.
    Mijn (ex) zwager heeft daarmee 25000 euro gewonnen! De rest had niks. Het was zo dichtbij..............

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    1x een Valentijnsontbijtje bij RTL FM, en 1x kaarten voor de finale van Idols in de Spits (krant). Was wel lachen!
    Verder nooit grote geldprijzen gewonnen, wel vaak aankoopbedrag staatslot terug. Maar ik heb weer een lot voor de volgende trekking dus wie weet?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik doe al 2,5 jaar mee maar nog niets gewonnen (hoogste was 25 euro)....

4. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    zo nu ik de postcodeloterij eindelijk heb opgezegd...
    jaja mensen het is mijn gelukt.

en raad eens ik win 60 euro.
    pff draai nog steeds verlies.
    ben dan weer zo para om te denken dat ze dat alleen doen om mij als klant te houden.
    nou trap er niet in

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    tegenwoordig hoeft dat niet meer, een vriend van ons heeft ook een bmw bij de postcode loterij gewonnen een half jaar terug ofzo en hij heeft 'm 5 dagen later verkocht.... mijn reactie was precies hetzelfde als die van jou! hij kon er zelfs voor kiezen om 'm terug de geven aan postcodeloterij maar hij gunde het een collega meer (die heeft er natuurlijk wel voor betaald)

liefs Shir

6. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihihi, leuke vraag. 1 keer 350 euro gewonnen met een belspel op rtl4. Antwoord: tandartsassistente....Weten jullie nog, dat was ik dus ;) .... Verder niks.

Ik vind het trouwens ook raar dat je niks deelt als je een groot bedrag wint. Ik zou als ik een ton gewonnen had ook echt niet de helft weggeven, maar mijn broers, ouders, schoonouders en schoonzussen toch wel iets geven. En ik zou ook aan een goed doel geven! En van de rest zou ik lekker leven. En als het op is is het op :). Maar ja, hier blijft het ook gewoon bij dromen....

En met die kansspelbelasting is het zo dat als je onder de (toen 1000 gulden) 450 euro wint, je niks hoeft te betalen en daarboven wel.

xxx

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik heb vorig jaar een keer 300,- gewonnen met n belspelletje, verder kom ik niet haha..

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Reis naar Mallorca voor 1 persoon dus voor mijn man moest ik wel bijbetalen.
    Kaartjes voor Tiesto concert
    Kaartjes voor Lowlands
    Mijn ouders hebben 1 keer 20000 gulden toen gewonnen.

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Mmm ik geloof dat ik nu toch maar eens mee ga spelen met alle belspelletjes en loterijen, misschien win ik dan ook eens iets :D

10. Niet meer actief

Wij hadden vorig jaar ieder 300 euro! Extra trekking van de postcodeloterij :D

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik wil ook, ik wil ook! :(

:) :)

12. Niet meer actief

ik heb op 19 maart vorige jaar een hoofdprijs gekregen! :D

Verder nog nooit helaas...

13. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    IK heb bij het blad VERONICA een aantal jaar geleden een "personal plate by vanessa t.w.v. € 3250" gewonnen!
    Dat is zo'n trilapparaat. Ik was toen zo mager als een lat, dus heb um verkocht!

14. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ooit een keer 100 euro. bij lijn 4

15. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ja wij hebben prijs bij de postcodeloterij! kreeg een berichtje dat we ons prijs binnenkort kunnen verwachtten..

jaja een hele grote bak ben&jerry`s ijs :)

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    bij mij was het de laatste 3 maanden steeds raak bij de postcode loterij. 2 x ijs en 1 x 20 Euro .

Bij de staatsloterij heb ik wel eens 700 Euro gewonnen.

17. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    de pest is alleen vd postcodeloterij, dat je altijd mee doet! als je geen lid bent, weet je dus wanneer je eigenlijk iets had gewonnen...

Daaarom zijn wij er maar mee begonnen met 1 lot sinds een half jaartje...ik meot er niet aan denken dat er hier een giga prijs valt en ik zou niet lid zijn!

18. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Net 5 euro bij de staatsloterij.. joehoe haha.

De loten hebben heel wat meer gekost maargoed..

Deel Deze Pagina