Hoi allemaal, We zitten al 2 dagen binnen met z'n allen en nu begint de verveling wel toe te slaan . Wat gaan jullie doen vandaag? Liefst iets buitenshuis! Mijn kids zijn 2 en 3, en kunnen niet langer dan 30 minuten buiten in de sneeuw spelen zonder ruzie en klagen over dat ze het koud hebben... Alvast bedankt!
Wij gaan vandaag lekker naar een hotelletje omdat ik gister jarig was. Vandaag het kasteel bezoeken en in de tuinen wandelen, morgen shoppen.. Maarja, daar heb je helemaal niets aan Kun je niet naar een zwembad of binnenspeeltuin? Of gewoon thuis iets bakken oid?
Ik ga straks even de stad in denk ik... Als ik zin heb om de kou te trotseren Is het voor jullie niet leuk om naar een binnenspeeltuin te gaan?
Bedankt! Bakken heb ik al gedaan (wordt je zo dik van ), dierentuin komen we al zo vaak omdat we een abbo hebben, en vind ik nu wel te koud. Het gaat ook aardig sneeuwen vanmiddag... Overdekt winkelen is wel een idee, even iets bedenken dat we nodig hebben. Binnenspeeltuin is ook altijd wel een succes, maar ben bang dat het heel druk is, alhoewel de grotere kinderen juist in de sneeuw willen spelen... Haha, ik denk even hardop mee! Meer ideeën? Wat gaan jullie zelf doen?
Wij gaan naar buiten , het ijs op . gewoon deken op slee voor shannon + skipak(ook legging onder spijkerbroek, is een koukleum) en snowboots, colin houdt het lang vol en later op visite bij opa die jarig is.
Wij gaan straks naar het bos met onze dochter het sneeuwt hier namelijk al volop. Is zwemmen geen idee?
Misschien even stukje wandelen in de sneeuw. Verder niet veel. Hadden het plan om te gaan zwemmen, maar zusje moet al 25 km rijden tot bij mij en dan nog 20 tot het gewenste zwembad. Dus volgende week nieuwe kansen
lees mee, ik zit ook binnen, ik verveel mij niet,maar geloof dat m'n dochtertje het minder leuk vind allemaal
@babybergen: dat heb ik ook, ik vermaak me wel hoor, maar de jongens worden nogal vervelend... Ik denk dat het binnenspeeltuin wordt, kunnen ze lekker energie kwijt zonder dat ze het koud krijgen. Mijn man is niet zo'n fan van zwembaden op z'n zachtst gezegd, en we willen juist iets met z'n allen doen.
Wij waren gisteren al de deur uit: peuterfestival in theater! Leuke activiteiten en spelen.Dus vandaag lekker binnen want hier geen betrouwbaar ijs en mn zoontje is ook pas 2 1/2 dus niet echt klaar voor het echte schaatsen... Op visite bij iemand? Overdekte speeltuin? pannenkoeken eten ergens?
Net naar het bos geweest met de hondjes, straks even boodschappen doen maar nu eerst lekker lui film kijken heerlijk!
Gefeliciteerd!! Dagplanning van ons?! Eindelijk onze verlovingfoto's, trouwfoto's en huwelijksreis foto's online zetten. En wachten op de sneeuw die gaat vallen!