Waaa, moest het even kwijt. De zoveelste keer dat ik stroom krijg! Het lijkt als het kouder is dat ik werkelijk OVERAL stroom van krijg, de vonken komen er net niet van af; deurklink, kraan, noem maar op.. Zelf een kus van m'n man! Om gek van te worden!! Grrr Is er iets om te voorkomen of ben ik gewoon statisch aangelegd ofzo? haha
ohh ik heb het ook de hele winter door, grr! Ben altijd bang om mijn autodeur dicht te doen, daar zijn de schokken het ergst van.
Haha, ja, hier ook. Niet altijd, maar soms komt het slecht uit. Als ik de hond een kusje geef, en ik raak per ongeluk haar neus aan. Piepen we allebei
Hihi, ik zat het te lezen en ik dacht: hoe kan je nou klagen over dat je stroom hebt, beter dan als je stroom steeds uitvalt toch? Maar toen begreep ik het Irritant, ik heb het alleen van de winkelwagens, verder eigenlijk nooit. Andere schoenen kan helpen, niet met rubberen zool want die geleiden niet en dan moet je spanning op een andere manier kwijtraken.
Ik kreeg de tip om met blote voeten in het zand te gaan lopen, maar dit was in de zomer, dus lijkt me nu niet erg fijn hihi
Yep hier ook, alleen stukken minder dan in de zomer gelukkig. Als ik de crocs aan heb, heb ik het zowiezo erger
Het is heel gek: bij het aaien van de ene kat krijg ik echt zo'n stroomschok, bij de andere niet. Waar zou dan nu aan liggen? Ze zitten op dezelfde ondergrond.
je kleding wassen met wasverzachter... vochtige lucht in huis creëren. leren schoenzolen ipv rubber en of plastic
Zou het daaraan liggen hahaha Nee, gekheid, van te voren had ik het ook wel meer.. Kan me voorstellen dat dit topic een beetje raar overkwam haha. Maar toen ik gister voor de zoooveelste keer weer *tits* kreeg.. nouuu.. Ergste is nog, als ze het zouden filmen kun je het opsturen naar lachen om homevideos. Bij alles wat je aanraakt ga ik er tegenwoordig eerst met 1 vinger heel snel heen en weer terug (zie je het voor je ) en dan alsnog 2x stroom krijgen he..