Irritant!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mientje Sop, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Waaa, moest het even kwijt. De zoveelste keer dat ik stroom krijg! Het lijkt als het kouder is dat ik werkelijk OVERAL stroom van krijg, de vonken komen er net niet van af; deurklink, kraan, noem maar op.. Zelf een kus van m'n man! Om gek van te worden!!

Grrr ;) Is er iets om te voorkomen of ben ik gewoon statisch aangelegd ofzo? haha :D

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heel herkenbaar en super irritant! Even de muur aanraken voor je iets vast pakt.

3. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Pffff zeker irritant is dat!!! Ik heb het ook regelmatig en schrik me elke keer weer kapot...

4. ohh ik heb het ook de hele winter door, grr! Ben altijd bang om mijn autodeur dicht te doen, daar zijn de schokken het ergst van.

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Haha, ja, hier ook. Niet altijd, maar soms komt het slecht uit. Als ik de hond een kusje geef, en ik raak per ongeluk haar neus aan. Piepen we allebei :D

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hihi, ik zat het te lezen en ik dacht: hoe kan je nou klagen over dat je stroom hebt, beter dan als je stroom steeds uitvalt toch?
    Maar toen begreep ik het :)
    Irritant, ik heb het alleen van de winkelwagens, verder eigenlijk nooit. Andere schoenen kan helpen, niet met rubberen zool want die geleiden niet en dan moet je spanning op een andere manier kwijtraken.

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik las eerst stoom i.p.v. stroom hahaha.. Vond het al zo raar :p

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik kreeg de tip om met blote voeten in het zand te gaan lopen, maar dit was in de zomer, dus lijkt me nu niet erg fijn hihi

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Yep hier ook, alleen stukken minder dan in de zomer gelukkig.
    Als ik de crocs aan heb, heb ik het zowiezo erger

10. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Het is heel gek: bij het aaien van de ene kat krijg ik echt zo'n stroomschok, bij de andere niet.
    Waar zou dan nu aan liggen? Ze zitten op dezelfde ondergrond.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je kleding wassen met wasverzachter... vochtige lucht in huis creëren. leren schoenzolen ipv rubber en of plastic

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier inderdaad ook bij de katten.. Kei zielig! :(

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier ook,krijg overal stroom van..vooral als ik m'n Uugs aan heb!

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Zou het daaraan liggen :$ hahaha

Nee, gekheid, van te voren had ik het ook wel meer..

Kan me voorstellen dat dit topic een beetje raar overkwam haha. Maar toen ik gister voor de zoooveelste keer weer *tits* kreeg.. nouuu.. Ergste is nog, als ze het zouden filmen kun je het opsturen naar lachen om homevideos. Bij alles wat je aanraakt ga ik er tegenwoordig eerst met 1 vinger heel snel heen en weer terug (zie je het voor je :p) en dan alsnog 2x stroom krijgen he.. ;) :)

Deel Deze Pagina