wie heeft er wel eens iets gekocht op kadocus.nl?

Discussie in 'De lounge' gestart door asmama, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    is dit een betrouwbare site? alvast bedankt boor evt antwoorden

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja ikkuh ik heb daar vorig jaar een box box matras en matras voor in het ledikantje besteld. Op maandag en op woensdag al binnen.

En 3maanden terug haar eetstoeltje ook binnen 2dagen.
    Super shop en lekker goedkoop

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb er een box en een wiegje vandaan. Dat ging inderdaad goed en supersnel!
    (Ik had ook even mijn twijfels hoor, vooral vanwege de prijzen...)

4. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Tis wel een betrouwbare volgens mij. Heb er 1x iets besteld, een cabino buggy. Alleen na 1x buiten brak het achterwieltje in 2 losse wieltjes. Dus wij wilden heel de wagen terug sturen, want als er al na 1x buiten een wieltje afbreekt beloofd dat niet veel goeds voor als je hem dagelijks gaat gebruiken waarvoor hij wel voor bedoeld is. Maar dat kon dus niet want hij was al gebruikt (waren net aan het eind van de straat), maar kon wel het wieltje laten opsturen op eigen kosten, dan zouden hun een expert naar laten kijken, om vast te stellen dat het wieltje door eigen toedoen is afgebroken:( Want een fabrieksfout kan het niet zijn:$ Word grondig nagekeken en getest voor aflevering. Nou sorry dat vind ik geen service. In die tijd waren we ook bezig met verhuizen, dus de buggy en het wieltje zijn in de doos beland en nu een jaar later ligt hij daar nog steeds helaas, helemaal vergeten om er werk van te maken door de hectiek. Wat zonde is, die buggy is nog splinternieuw. Dus van service hebben ze niet veel kaas van gegeten, maar je spullen komen wel aan als je besteld, dat is het belangrijkste:)

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier 2 van dezelfde buggy's gekocht voor op vakantie. Na dag 1 was de zitting ingescheurd... Na 2 dagen nummer op op precies dezelfde plaats!!! Dus na ons midweekje bij mailen met hun maar nee hoor dat valt niet onder garantie... En dat terwijl mn jongens nog geen 7 kg wogen toen ze erin zaten!
    De prijzen zijn leuk van de webwinkel maar de service is gewoon KUT!!!

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier twee maxi cosi axxis besteld, snel geleverd. Geen ervaring met garantie

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Wij hebben een maxi cosi pebble besteld voor een leuk prijsje, de levering was ook ok.

Daarna een kinderwagen besteld maar helaas was de kleur die we hadden besteld, nadat we al hadden betaald, uitverkocht. Die konden ze dus niet leveren. Na een weekje kregen we toch twee dozen binnen, was die kinderwagen maar in een andere kleur. Wij wilden deze terugsturen want de kleur vond ik echt niet mooi. Retourneren had ons 20 euro gekost en dat wilden ze eerst niet vergoeden :$ Uiteindelijk, na wat moeite, kregen we het toch vergoed gelukkig. Op zich dus best een goede service ;)

8. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik heb ooit 3 autostoelen (van die simpele met hoge rugleuning) besteld. Nou wat een drama!! Ik kreeg idd 2 dagen na het bestellen een doos binnen met 1 auto stoel.. Ik bellen; nee hoor ze hadden er 3 geleverd?!? Maar ze zou het nog even goed uitzoeken en me later terug bellen... Kreeg ik 3 dagen later weer een doos binnen met 1 auto stoeltje (ze had me in die tussentijd niet meer gebeld) dus ik weer bellen waar dan dat 3e stoeltje was? Kreeg ik toch een grote bek van dat mens dat ik niet zo moest zeiken.. Ik had er volgens haar nu 3 en ze ging echt niet weer iets opsturen!! Eind van het verhaal heb ik dus 2 stoeltjes gekregen, 3 betaald en een telefoonrekening van weet ik veel hoe veel... Ben dus duidelijk NIET tevreden over de service!!

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Als je dit goede service noemt ben je echt met een heel klein beetje al tevreden... Tis toch de grootste onzin dat je moet gaan bellen en er over moet zeuren dat je een kinderwagen gratis kan retourneren terwijl je die kleur niet eens besteld hebt... Ik vind het te belachelijk voor woorden dat dat niet de normale gang van zaken is!!!

Deel Deze Pagina