Wie heeft er wel eens iets heel engs meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @allwoman

per ongeluk? haha

uhm.. even denken enge dingen...

- gezien hoe er bijna bij de buren werd ingebroken en zelf vanuit het raam doodsbang kijken
    - ik logeerde bij me vader toen er gebelt werd dat mijn broer bij me moeder alles kort en klein had geslagen. gelukkig was me moeder naar de buren gegaan. me broer is shizofreen
    - kop staart botsing gehad tijdens me eerste zwangerschap we waren middelste auto
    - tijden lang bedreigd geweest enzo.. met dingen zoals ik maak je af etc... of dat er werd gezegd zet je kind op marktplaats of je moeder hangt voor je raam
    - toen ik 14 was kwam ik erachter dat een ex van me een loverboy is etc...

niet echt leuke dingen mjah ze hebben me gemaakt wie ik nu ben... een sterkte onafhankelijke vrouw:D

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb m'n schoonvader moeten reanimeren, hij heeft het helaas niet gered :(

Ook hebben we op de autobaan bijna een ongeluk gehad doordat we aan't inhalen waren en de vrouw die wij inhaalde te veel gezopen had en in een keer onze weghelft opschoot. Het was milimeter werk tot de vangrail.

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb een inbreker betrapt in mijn huis. moest snachts plassen, liep naar de wc, stond er ineens een marokkaan in mijn keuken met mijn tas in zijn hand! (2 meter van me vandaan!) ik heb me gek gegild.

maar het engste was toch de 20-weken echo toen ze me vertelden dat mijn kleine Bas geen kans op leven had :(

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Toen ik vroeger een keer uitging naar een discotheek en daar naar het toilet moest kwam ik onderweg daarnaartoe tussen twee vechtende groepen jongens terecht....

Wij woonden boven een winkel die aan het eind van het jaar vuurwerk mocht verkopen, in die winkel is 2 keer ingebroken en een ramkraak geweest. Bij die ramkraak hadden we ineens de politie bij ons op de slaapkamer staan zodat ze op het dakterras konden kijken naar vluchtend volk.:confused:

Ben 1 keer vanaf het station achtervolgd door een man, te voet. Ik woonde daar vlakbij en het werd donker buiten en liep dus van station naar huis toen ik opmerkte dat ik daar niet alleen liep.... Ik woonde daar toen net (nog geen 2 weken) en mijn man was voor een week naar Amerika. Ik durfde dus niet rechtstreeks naar huis te lopen omdat ik als de dood was dat hij dan wist waar ik woonde en me lastig zou kunnen gaan vallen. Ik ben toen in de wijk wat gangenstelseltjes door gaan lopen in de hoop hem zo kwijt te raken, maar ik kende daar de weg ook nog niet en dus was ik zelf uiteindelijk de weg kwijt. Uiteindelijk toch mijn huis weer gevonden, toen ik de sleutel omdraaide in het slot keek ik nog een laatste maal om me heen en zag die man staan kijken naar mij vanonder het viaduct voor ons huis....ik ben als een gek naar binnen gerend en heb alles op slot gemaakt en heb de politie gebeld. Zij zijn die avond enkele keren langsgereden...brrrrr.....

ben blij dat ik nu in een heel rustig klein dorpje woon!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn bevalling, HORROR! :confused:

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb als 13 jarige weleens meegemaakt dat ik in de duinen was met een vriendin, gewoon beetje rondhangen want we woonden er immers vlakbij. Kwam er een enge vent met zonnebril op die begon zich te rukken. Achteraf wel lachwekkend, maar als je 13 bent weet je echt niet hoe hard je weg moet rennen !

Toen ik klein was wilde ik eens van de bovenste leuning in het portiek afglijden. Maar verloor mijn evenwicht en toen hing ik tussen 2 leuningen in...4 hoog. Als ik naar beneden was gedonderd was ik dood geweest.

Ook als kind een keer gaan zwemmen in zee en voelde toen een stroom onder water. Ben met man en macht teruggezwommen. Was echt bang dat ik meegezogen zou worden.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ohja, een potloodventer heb ik ook wel meegemaakt.
    Ik moest elke dag 5 km fietsen naar school (jaartje of 13) met vriendinnen.
    Er heeft toen een behoorlijke tijd (half jaar) een potloodventer gestaan achter de bosjes.
    Behoorlijk nasty, hij was zichzelf aan het afrukken en dingen aan het zeggen. Geen idee wat hij zei trouwens.
    Hij is toen opgepakt door de politie, en het bleek een oude buurman van mij te zijn. Met 2 kinderen.

Viezerik, bah.

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Wat vreselijk zeg! :(

Ik ben een keer bevallen, brrr ;)

Ik ben wel eens lastig gevallen 's avonds laat in een nagenoeg lege metro door een dronken man. Het erge was dat de mensen die wel in de metro zaten geen poot uitstaken. Heel eng.

We hebben ook eens een auto ongeluk gehad omdat mijn vriend te hard reed (we waren opweg naar mijn oma die plotseling ernstig ziek in het ziekenhuis lag) We reden vol op een andere auto in, gelukkig had niemand wat, maar de bestuurster van de andere auto was hoogzwanger :pale: Ik vind het nog steeds eng om door die bocht te rijden.

Mijn dochtertje haalde na haar geboorte geen adem, ze was helemaal blauw en slap. Er was echt paniek. Het waren de angstigste minuten van mijn leven. Gelukkig is het nu een kerngezonden meid :)

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Nee...ik heb toen geen aangifte gedaan en terug in Nederland kan je geen aangifte doen, ik heb er nu spijt van dat ik toen geen aangifte heb gedaan.

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    pfff wat een dingen zeg dan valt het hier gelukkig nog mee..

hier een auto ongeluk gehad althans zat achterin en doe ALTIJD me gordel om nu niet dus! nou vriend had niks en ik had zwaar gekneusde knie en een hersenschudding...

en meegemaakt elke dag hoe me buren elkaar mishandelen waar de kids bij zijn dat het oppeens stil is :S pff dan ga je wel eens gekke dingen denken

en ben op me dacht 13e achtervolgt op het zwembad door 3 grote stoere sterke jongens en hebben me geprobeerd aan te randen/verkrachten ! en NIEMAND HIELP ME! stond een groep met jongeren van 30 man te kijken hoe ze me op de grond gooide en me broek wouden uittrekken! gelukkig zelf hun een schop kunnen geven dat die ene jongen op de grond viel en hard weg kunnen rennen!

11. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Ik ben n paar jaar geleden wezen logeren bij n vriendin van mij.
    zij woonde op zichzelf en moest die ochtend al vroeg uit bed omdat ze n voetbaltraining had.. Ik ging niet mee zo kon ik nog even lekker in bed uitslapen..
    Ze was n uur weg ofzo en toen werd ik wakker van een heel appart en eng geluid vanuit de gang 8-[ (deur van haar slaapkamer stond open)
    T klonk heel dichtbij maar ik zag niets en bleef in bed liggen rillen.
    Ben nog nooit zo bang geweest.. Kan het geluid niet plaatsen, leek op eieren die opengingen en er beesten uitkwamen met veel geslurp enzo(haha raar ik weet het :rolleyes: )
    Zij had mij de vorige avond ook nog eens verteld dat ze vreemde dingen in dat huis meehad gemaakt zoals kloppen op de deuren/verwarming enz :confused:

Toen heb ik mn ex gebeld of hij please wou komen en ben toen door die gang gerend en op de bank gaan zitten met de balkondeur open! (zo kon ik nog vluchten haha, was wel heel hoog maar goed)

12. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik had gisteravonds iets heeeel engs in m'n kamer!
    Een hele dikke zwarte harige.... SPIN! :cry: :( :confused: :confused:

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nu de 4e rioolspin in me huis :confused: en die zijn zo groot en super eng!

14. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    :pale: :( :( :cry: :confused: :x Ik haat spinnen haha

15. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Dat mijn ex met een mes voor me stond en me van kant wilde maken.
    Gelukkig was mijn huidige man bij me en heeft hem alle hoeken van de kamer laten zien...
    Ben nu niet meer zo snel bang voor iets.

16. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik heb eens op een klein schiereiland gezeten dat in brand stond. We moesten bijna met zn allen de zee in, maar gelukkig konden de watervliegtuigen het net op tijd blussen.

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Mijn man heeft een beenprothese, en hij heeft ook wel een reserve been zeg maar. Hij wisselde die ook wel af, met sporten een andere aan bv. Maar die prothese lijkt echt op een been, compleet met huidje en tenen en kuit enz enz. Ik was een keer aan het stofzuigen en toen opeens zag ik dat been in de hoek van onze kledingkast staan. Ik schrok me rot, dacht dat er iemand stond ofzo.
    Als ik er nu weer aan denk, krijg ik weer rillingen, brrrrr.

En na de bevalling huilde Helin niet, dat vond ik ook erg eng, gelukkig was er niks en was ze ook een beetje versuft door de spuit die ik had gekregen tegen de pijn. pfff dat was een opluchting

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een verschrikkelijke dingen zeg!

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    4 jaren geleden was ik met mijn vriendin op vakantie in Alanya, Turkije.
    Ons hotel lag boven op een berg in het centrum, om bij het hotel te komen vanaf de boulevard, moest je een verlaten straat door, een hele hele hoge lange trap op en nog een verlaten straat door (tja het was een lastminute)

Wij liepen s'avonds gezellig langs de boulevard, en rond 11 uur besloten we naar het hotel te gaan. Ik wilde met de taxi, maar me vriendin wilde geld uitsparen en gewoon lopend gaan. Dus ik dacht ach ja waarom niet, dan gaan we lopend.
    Op den duur dacht ik dat 2 jongens ons achtervolgenden, als wij bij een kraampje stopten, stopten zij ook. Ik zei dit tegen mijn vriendin, maar ze vond dat ik spoken zag.
    Toen we bij de trap kwamen richting het hotel, zag ik dat de jongens nog steeds achter ons aan liepen. Toen hebben we het op een rennen gezet...rennen rennen rennen. En de jongens renden achter ons aan. Uiteindelijk kwamen we bij het hotel, ze zaten al vlak achter ons.
    Ik vond het dood en dood eng, en moest ook aldoor denken aan die nederlandse vrouwen die 2 jaar eerder waren verkracht en vermoord in Alanya.

20. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik heb ooit bijna mijn hand eraf gezaagd met een cirkelzaag. Na een 4 uur durende operatie kon ik em gelukkig toch houden ;)

Deel Deze Pagina