Na aanleiding topic ziet mijn zoontje geesten en de verhalen die daarbij naar boven komen heb ik dit topic geopend. Ik ben benieuwd! Kijk voor mijn verhaal bij het andere topic. Liefs Vivian
Oke hier de link! Te horen dat mijn dochtertje Mama mama zegt en een mannen stem bbrrr http://www.youtube.com/watch?v=BHsHvgwXqlo
Ehm...ik ga het filmpje maar niet kijken. Ik heb, voor zover ik weet, nog niks paranormaals waargenomen.Wel eens een déja-vu ofzo maar verder niet.
Ow damn, heb per ongeluk nee gestemd.Ik dacht dat het dezelfde vraag was als de topictitel.Ik geloof dus wel dat er meer is, heb het alleen nooit meegemaakt.
filmpje is niet eng hoor zit geen beeld bij... hier genoeg waargenomen...zeker vroeger toen ik jonger was. nu kan ik me er beter voor afsluiten. Maar ik kan nog steeds 'aanwezigheden' voelen. en daarnaast ben ik ook intuïtief heel gevoelig/ gevoelig voor sferen, stemmingen.
mijn hele leven al. in het huis waar ik nu woon met minya , hebben we er niet zoveel last meer van. De ervaringen waren nogal negatief.
Ik ook vaker toen ik klein was, nu indd vaak stemmingen of het gevoel hebben dat er wat gaat gebeuren.. Komt overgens niet altijd uit Lalleman je maakt me nieuwschierig!
nou toen ik nog in mijn eentje woonde gebeurde het vooral: als je half ligt te maffen op de bank , een gehijg in je nek horen (en nee ik was het niet zelf ) telefoon die uit het niets cijfers gaat weergeven achter elkaar door, ook na een keer uitzetten van dat rare ding ging hij door. Zit je rustig achter je pc , wordt er heel hard op de deur gebonkt, je kon de deur zien bewegen. Blikje met worsjes (ben ik gek op) wordt in een keer van het aanrecht afgegooid. mijn broer heeft zijn eigen naam vroeger horen zeggen door een geest (op een hele vieze toon) ook heeft hij wel vaker een oma en een klein meisje in zijn huis gezien die bovenaan de trap naar beneden keken. mijn zus die heeft nu nog last van negatieve geesten. kleine kinderen die over de gang heen lopen en zelfs haar zoon wordt regelmatig wakkergemaakt door een geest, zo erg dat de lamp aan moet blijven van haar zoontje anders kan hij niet slapen. en nog veel meer van deze dingen Hetgene dat ik nu nog heb is niet echt meer met geesten te maken maar meer , dat ik zo overgevoelig ben ,dat ik de ander haar of zijn gevoelens kan voelen :S
Oei ik krijg er gewoon kippevel van. Ik heb altijd het idee dat er "iemand" op zolder is. Als ik daar sta te strijken gaan de lichten ineens knipperen en soms ik voel een soort van windvlaag.
OOh bah, ik zou daar denk ik niet meer willen staan strijken dan. Heb dat gevoel ook altijd in mn ouders huis op zolder gehad. Ging daar dus ook nooit in mn eentje naar toe. Daar werd de was ook opgehangen maar mooi niet dat ik naar boven ging/ga als de droge was bv gehaald moet worden. Heb dat gevoel sowieso altijd in mn ouders huis gehad, op zolder dan wat sterker. Maar als mn ouders op vakantie gaan bv en ze vragen me om voor de kat te zorgen, dan zorg ik wel dat ik voor donker weer weg ben. Heb niet het gevoel dat wat er is, iets kwaads in de zin heeft maar voel me er gewoon niet prettig bij, vooral niet als ik geluiden vanaf boven hoor en het duidelijk niet de buren zijn. Heb in dat huis wel wat dingetjes meegemaakt, zoals iemand mn naam horen fluisteren s nachts, mn hand die ik vaak onder mn kussen heb als ik slaap die vast gepakt werd (heb daarna ook altijd met licht aangeslapen) maar het engste wat ik daar meegemaakt was samen met mijn broertje. Ouders waren weg en wij (pubers van toen 13 en 15) hadden ruzie. Weet al niet eens meer waarover maar we stonden op zn kamer, hij had muziek aanstaan. De stereotoren stond helemaal aan de andere kant van zn kamer en wij stonden bij zn deur. We waren behoorlijk op elkaar aan het schelden totdat de muziek opeens heel hard ging. We keken elkaar ff aan van wtf om vervolgens te zien hoe de knop van die stereotoren helemaal uit zichzelf (het had geen afstandbediening) draaide naar het hardste volume. Alsof iemand wilde zeggen..en nu kappen met die onzin! Nou, we wisten niet hoe snel we uit die kamer moesten. Elkaar bij de trap wegduwen zodat je als 1e naar beneden kon We zijn naar buiten gerend en hebben in de regen staan wachten totdat mn ouders weer thuis kwamen. Maar het allerengste wat ik heb meegemaakt (en daar soms nog niet van kan slapen als ik er aan denk) is iets wat ik op vakantie heb meegemaakt. Ook lang verhaal, maar iig s nachts een man achter mn bed zien staan die heeeeeeeeeel erg boos naar me zat te staren. Een man in uniform (stijl was niet van deze eeuw iig). Lag op een kamer die normaal gesproken zo warm was (hartje zomer, dus zo'n 39c) maar toen heel erg koud aanvoelde. Heb ook huilend om mama geroepen (ikke 22 of 23 jaar) en ben daarna bij ze op de kamer gaan slapen. De volgende dag bij toeval gehoord dat dat huis op een slagveld was gebouwd.
Waar en wanneer was dit dan? Waar was jij en wie waren er allemaal bij haar in de buurt? Hoe komt het dat je dit hebt opgenomen, toeval? Veel vragen maar ik vraag me gewoon af hoe je aan deze opnamen komt Niet dat ik er niets van geloof hoor!
dat heeft ze al hier verteld als je terug leest.. ze was alleen met haar 2 dochters.. haar ene dochtertje riep steeds mama mama dat vond ze wel grappig en dacht, ik ga het even opnemen voor mn vriend dan kan hij het straks horen.. en na afloop hoorde ze dat erdoorheen...
Jessy77 Wow ik had ook om mijn moeder geroepen hahaha! Dib Nee er was niemand in de buurt en mijn man was werken. Het is indd zoals Ghita zegt
ik zet mijn vraag maar ook ff hier. Kan t niet meer terug vinden: Gaat over als je een foto gemaakt hebt van jezelf of ander,dit keer was t van mezelf ontstaat er dan een witte stip bij je hoofd ofzoiets. wat beteknt dat ook alweer? een intentiteit(weet niet of je t zo typt) Ben nog druk bezig op ionternet aan t zoeken. Ik had t ooit hier gelezen op deze forum volgens mij!. voor t eerst zie ik zoiets op mijn foto's liefs loesmari
Dat noemen ze geloof ik Orbs, en het schijnen energie bollen te zijn. Maar denk niet te snel dat het een Orb is, als je in een stoffige ruimte bent, weerkaatst je flits op het stof en zie je ze ook.
ik had een oud autootje en daar voelde ik altijd een aanewezigheid in ik durfde ook niet in mijn achteruitkijk spiegel te kijken. op een ochtend ging ik de hond uitlaten en toen zag ik een oude man met een hoed op achter het stuur zitten, ik wist niet hoe snel ik moest weg wezen. ik heb altijd het idee gehad dat die man is overleden in de auto, ik heb ook altijd problemen gehad met die auto. ik woon vlak bij een begraafplaatst, daaraan grenst het uitlaat terrrein voor honden. ik heb daar 3x hetzelfde meisje achter het hek zien staan in een wit jurkje. nu ik mijn hond niet meer heb kom ik er nooit meer. ook voel ik aanwezigheid vaak, echt eng.
bij ons gaat het licht ook heel vaak zwakker of sterker. en ik heb ook een foto met een orb erop. een tijdje terug lagen mijn man en ik op bed en toen hoorde wij beide duidelijk iemand de trap oplopen naar boven. ik scheet in mijn broek ik dacht dat het inbrekers waren! wij met z'n tweeen eruit en het hele huis door gelopen maar er was niemand heel vreemd. maar ik was blij dat mijn man het ook gehoord had.