nou ik heb niets meegemaakt, maar ik heb wel eens twee loge's in mijn huis gehad, die een keer een meisjesstem mijn naam hoorden roepen in de kamer waar zij sliepen, en ze zworen beiden op alles wat heilig is dat ze het niet uit hun duim zuigden (of is het zogen?)
zo heb ik een paar jaar geleden ook wat meegemaakt mijn toenmalige vriend was vermoord en een week later ging ik thuis douchen en had de hele dag al zoiets dat ik bekeken en achterna gelopen werd maar zag niks ik ging dus douchen om me even te ontspannen ik klaar met douchen ging me afdrogen ik kijk in de spiegel ik heb me nog nooit zo kapot geschrokken ik zag mijn vriend in de spiegel achter mij staan en zei de naam wie hem vermoord had ik gilde het uit en durfde niet meer in de spiegel te kijken toen ik weer in de spiegel durfde te kijken was hij weg ik heb daar echt nachtmerries van gehad ik voelde me sindsdien elke dag bekeken en dat hij achter me liep als ik sliep voelde ik net of iemand mijn hand vast pakte of langs mijn wang wreef en sinds ik een nieuwe vriend heb heb ik dat niet meer
Ik heb ook iets van 3 of 4 foto's hiervan. Verder komen veel mensen uit mijn omgeving die zijn overleden in mijn dromen 'langs', ik weet niet of het echt is, maar zo voelt het wel....
Heb al veel dingen gezien, gelukkig is het de laatste tijd rustig geweest.....alleen de enige van wie ik echt iets had willen zien of horen heb ik niets van gehoord...mijn lieve kleine Sterre....Wel freaky hoor je filmpje.......Zou me ook helemaal wezeloos zijn geschrokken net of die stem voordoet hoe je meid het moet zeggen...
Wat enorm heftig voor je meid! Onvoorstelbaar wat voor leed sommigen onder ons moeten dragen, ik krijg het er ijskoud van dat jij je exvriend hebt verloren doordat hij vermoord werd. Wat knap en fijn dat je de draad weer hebt kunnen oppakken en nu een nieuw leven hebt met partner en kids. Ik vind het overigens erg jammer voor je dat je zijn aanwezigheid destijds niet als steunend hebt kunnen ervaren. Hij heeft je vast niet willen laten schrikken. Hij heeft je vast willen laten voelen/ervaren dat hij ondanks dat hij overleden is, hij wel nog bij je is/was, en je laten voelen dat hij nog steeds van je hield. Pfff, wel heftig dat je dan de naam van de moordenaar te horen hebt gekregen ook. Heb je hier nog iets mee kunnen doen? Hebben ze de moordenaar kunnen oppakken?
Het enige wat ik heb meegemaakt is tijdens een wandeling op een kleine begraafplaats hier in de stad. Ik liep daar rond omdat het een mooie plek is, heel rustig.... In die periode was ik overspannen en veel met de dood bezig. Tijdens die wandeling had ik eigenlijk besloten dat ik voorlopig nog niet dood wilde. Na een tijdje rondgewandeld te hebben en veel nagedacht te hebben wilde ik weer naar huis. Ik liep richting de uitgang en toen ik daar bijna was kreeg ik ineens de gedachte dat ik nog even naar een bepaalde hoek moest lopen, het was net alsof iemand mij vertelde waar ik heen moest. Ik liep tussen de graven door in plaats van over het pad in een bijna rechte lijn naar een boom, en vervolgens om die boom heen. Achter die boom stond een hele oude grafsteen maar ik kon niet zien wat er op stond omdat ik vanaf die plek tegen de achterkant aan keek. Ik liep er omheen en toen bleek dat het een familiegraf was van een familie met mijn achternaam! Ik was totaal niet bang, maar kreeg het gevoel dat iemand een soort van geintje met me uit haalde: zo van, weet je zeker dat je hier nog niet aan toe bent? Ik ben vervolgens naar huis gegaan, maar vond het wel een beetje apart (en nee, ik had echt geen hallicinaties, geen paddo's, pillen of wat dan ook). Later ben ik nog wel eens terug geweest maar ik heb dit graf nooit terug gevonden.
ja ze hebben de moordenaar gelijk opgepakt hij had zelf de politie gebeld maar gezegt dat hij het niet had gedaan hij heeft 7 jaar gekregen
kheb een keer mijn opa achter op de brommer gehad. mijn opa leefde toen al niet meer. het was noodweer buiten en ik tufde op mijn brommertje door het landschap om naar huis te gaan. het gaat heel hard onweren en het enige wat ik zeg.... opa, ik moet veilig thuis komen... op dat moment voel ik dat er iemand achterop komt zitten en mijn brommer gaat ook wat langzamer.... toen ik achterom keek zag ik alleen niemand.. toen ik bijna thuis was was het zware gevoel achterop weer weg en de brommer ging ook weer sneller rijden...
1e keer dat ik bij you tube ging luisteren kreeg ik echt kippenvel maar daarna kreeg ik zo'n gevoel, ga bij dat kind weg engerd. Als puber liep ik samen met een vriendin te wandelen in het bos bij onze camping, midden in het bos was een familiegraf. Daar was ook een groot kruis bij met een soort stoepje ervoor, als of je daar op de knieen kon om te bidden, dus ik ging knielen daar, ineens voelde ik echt een heel raar soort gevoel van aanwezigheid en ik zei tegen mijn vriendin kom we gaan. Toen we het bos uit waren, zei ze ineens tegen mij voelde jij dat ook. Was zo bizar. Nu komt mijn moeder mij wel ineens bezoeken in mijn dromen, zo heeft ze ook gezegt dat ik een zoon zou krijgen. Ook toen mijn oudste zoon ziek was, heeft mijn moeder hem bezocht. Hun haden ook een sterke band.
Ik heb hem beluisterd maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat het een slechte geest is. Weet ook niet hoe ik daarbij kom, maar dat gevoel heb ik gewoon. Hebben jullie last van deze "man"? Ik bedoel....valt hij jullie lastig?
shit man heb het gehoord krijg de rillingen ervan! heb je daarna ooki nog zoiets gehoort of helemaal nie meer ? gr
Toen ik alleen woonde zag ik vaak uit m'n ooghoek opa in een stoel zitten, maar als ik rechtstreeks keek was er niets (ook niets dat zou kunnen verklaren wat ik uit m'n ooghoek had gezien qua kleuren en zo). Ik was er ook niet bang van, daarom ben ik er redelijk zeker van dat het echt opa was... Ook zijn mijn overleden grootouders mij een keer komen opzoeken in een droom; dat was wel heel prettig. Werd ook heel uitgerust wakker daarna. Verder ben ik heel inuïtief. Ik bel bijna altijd mensen op de dag dat er iets met ze aan de hand is (positief of negatief), zelfs als mensen zich 'normaal' gedragen weet ik het als er iets is (krijg mijn collega keer op keer aan het huilen), en ik ben een levende praatpaal voor iedereen die ook maar ergens mee zit (zelfs vreemden). Verder krijg ik bijna ieder kind stil, en zitten dieren erg graag bij me op schoot. Ook honden van formaat kalf Ik heb mijn hand eens laten lezen, en toen is me verteld dat ik mijn 'gave' moet gaan ontwikkelen, maar daar ben ik nog niet klaar voor... Moet eerst nog vanalles met mezelf uitvechten.
ik geloof niet in de paranormale wereld, als geesten e.d. Maar ik geloof wel dat er meer is dan dit. Namelijk God. Ben een gelovige christen. Ik geef daarom ook geen antwoord op de poll omdat je het dan misschien verkeerd opvat.