zwanger na bloeding??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ellenhelena, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Lieve Allemaal,

Probeer heel kort mijn verhaal te schrijven.
    In juni 2011 zijn wij dochtertje verloren na 6 maanden zwangerschap. In oktober 2012 een curettage na 3 maanden zwangerschap omdat er geen hartactie meer was.
    We hebben hebben ons er bij neergelegd dat er geen kindje meer komt. Ik ben nu net 42 en na alles geen hoop meer op gezond kindje. Volgende maand zou mijn man zich laten steriliseren.
    Na een cyclus van 28 dagen ( en beetje uitkijken) werd ik afgelopen maandag 11 maart ongesteld. Het duurde een paar uur en de volgende ochtend was het voorbij. Kort maar heftig dus.
    Ik vond het vreemd maar dacht, het is weer voorbij. Totdat ik dacht : was het wel een echte menstruatie?
    Gisteravond 15 maart test gedaan ( 2v5 van Kruidvat) en tot onze grote verbazing positief!
    Nu compleet in de war. Wil niet meer, durf het niet en denk dat het allang weer fout is door die bloeding.
    Ook mijn man is erg geschrokken.
    Wie herkent iets of heeft advies?

Lieve groeten, Ellen:)

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hallo,

Wat vreselijk wat jullie mee hebben moeten maken! Ik kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit na die test. ... Zou het een innestellingsbloeding kunnen Zijn? ? Ik heb ook een keer een behoorlijke voeding h gehad en bleek toch echt zwanger . Ik hoop en duim echt voor je dat dit een wonder kindje is die over 9 maanden in jou armen ligt! Laat je nog weten hoe het gaat?

3. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Sorry voor de fouten mijn telefoon maakt er soms iets geks van voeding is bloeding

4. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Dank je letty!

Vandaag nog maar eens een test doen.
    Wel vage buikpijn maar geen bloedverlies.
    Erg onzeker over wel of niet blij zijn. Durf het eigenlijk niet meer aan.
    En weet je wat zo erg is: Onze mooie wens is nu zo zwaar beladen dat ik hoop dat het toch misgaat. Gewoon geen hoop en te bang voor weer vruchtje/kindje dat niet goed ontwikkelen zal.
    Als ik in de toekomst kon kijken en alles zou goed gaan , zouden we het aandurven...... Maar we hebben geen enkele zekerheid en deze positieve test brengt veel verwarring.......
    Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Ellen

5. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Oh maar Letty, ik zie dat jij ook al veel hebt meegemaakt!

4 miskramen dus? Allemaal in vroeg stadium of juist heel verschillend?
    En hoe gaat het nu met je?

6. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ja best wel heftig... allemaal wel voor de 12 weken nu met utrogestan bijna 17 weken :D

Ik ga heel hard voor je duimen dat je droom echt uitkomt nu.

7. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Nou en ik voor jou!!!!!
    Want er is een verschil, ik heb al een zoon van 14 en een dochter van 12.
    Dus gun het jou van harte om dat ooit mee te maken!!!
    Heb pas 6 jaar geleden de liefde van mijn leven ontmoet dus vandaar onze late kinderwens samen!!!

Ik hoop dat alles heel goed met je gaat!:)

8. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Wat ontzettend lief maar ik denk dat je kinderwens ook sterk kan zijn als je al kindjes hebt :)

Hoe is het met je bloeding?

9. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Ja, die wens is er wel maar durf echt niet meer....
    En geen bloeding dus, helemaal niks.....:(

10. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Heb je een foto vd test?

11. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Klinkt als een innestellingsbloeding. Komt bij 20% voor. Ik heb ook een kleine korte bloeding gehad en dacht ook: op naar de volgende ronde. Maar tot onze verbazing testten wij de dag erna positief! Wel licht maar afgelopen donderdag een goede duidelijke test.

Ook wij lopen nog niet op een roze wolk. Zo bang door 2 eerdere vmk. Ben voordurend aan het broekloeren, maar de regels blijven weg gelukkig.

Ik denk dus dat je zwanger bent. Gefeliciteerd en hopelijk is het een plakbaby!

Succes!

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zou heel goed innesteling geweest kunnen zijn. Ik had bloeding van drie dagen dus echt als menstruatie aangezien. Toch zwanger bleek later.
    Maar ik snap jouw twijfel om blij te zijn....als je zou weten dat het goed komt zou het natuurlijk geweldig zijn dit wondertje... hoop dat het je lukt het nu plekje te geven.

13. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb bij mijn tweede zwangerschap (van mijn tweede kind) ook rond NOD een bloeding gehad en hij stuitert nu door de kamer.
    Het kan dus gewoon.

Gefeliciteerd!

14. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    HeyLotteke ik zie daar wij precies even ver zijn, maar ook hier last van bruin/roze afscheiding en ben zo bang vanwege eerdere misk:(raam..

15. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Ik heb geen foto van de test. Het klinkt misschien heel raar maar gisteren in pure paniek in de open haard gegooid.....
    Morgen weer testen en die zal ik op de foto zetten.

Het kan bijna geen innestelingsbloeding zijn. Op 21 -2 had ik eisprong en die bloeding van twee uur was op 11 maart.
    Daar zitten 19 dagen tussen.....
    Innestelingsbloeding tot 7 dagen na bevruchting....

Wat een dagen. Morgen testen want anders te vroeg en wie weet is HCG aan het afnemen inmiddels.
    Al snap ik niet dat na een kleine bloeding op maandag ( minimiskraam) het HCG er sowieso is?

Pfffff wat een onzekerheid weer:(

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb tot een week of 12 af en toe een bloeding gehad. Op mijn nod dcht ik zelfs dat ik ongesteld was geworden! Maar nu ligt hier toch een mooie meid! Ik snap dat je van het ergste uitgaat maar dat hoeft dus niet! Hopelijk is het een plakbeebje en kun je van je zwangerschap genieten!

17. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Een innestelingsbloeding kan ook nog later hoor.
    Met de tweede ook een bloeding met zeven weken gehad en toe was het volgens de gynaecoloog een innestelingsbloeding.
    Misschien testen met cb digitaal?

18. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Wat raar, ben benieuwd naar je test. Misschien moet je een afspraak maken bij een gyneacoloog? Veel sterkte

19. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Vanmorgen al vroeg wakker. Voel me zo zenuwachtig.....
    Vandaag weer test, dan zit er 48 uur tussen.
    Durf niet te kijken straks.
    We hopen echt dat het toch niks is om af te zien van alle ellende die dan komt.:(
    We hebben er allebei geen vertrouwen in dat het goed komt.
    Alweer een bloeding gehad, toch knaltest en voel mij niet zwanger.
    Mijn partner verwerkt dit soort dingen door afleiding te zoeken om er maar niet aan te denken....
    Ik zit het liefst hele dag op pc om alles te lezen en op te zoeken.
    Een nieuwe zwangerschap is zo beladen dat we er geen moment van zouden genieten.
    Eerst die eerste maanden, dan vruchtwaterpunctie, bloedtest, 20 weken echo, en dan 3e keizersnee met alle risico's die daar bij horen.( door littekenweefsel kan wand te dun zijn en scheuren....)Dus vroege keizersnee bij 37 weken etc) Voor we eindelijk een kindje vasthouden zijn we flink veel heftige tijden verder.
    Maar ons gevoel zegt JA:) en ons verstand zegt NEE:(

Ja morgen , als test positief is bel ik vk of ha. ( gyn is helemaal in Nijmegen voor ons)

ps heb dit verhaal ook bij andere topic, niet zo handig van me

20. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ahhhh wat kan ik me jullie dubbele gevoel voorstellen zeg. ... Ik hoop natuurlijk dat het de uitslag is die jullie het liefste zien. .. Maar ik hoop ook wel dat als je toch zwanger blikt dat je op een punt komt dat je een klein beetje kan genieten Hoe moeilijk dat ook is, voor jezelf en je man zou dat toch wel fijn zijn. Ik duim voor je dat de uitslag is wat je hoopt en anders dat je een geldige plakbeep hebt!

Deel Deze Pagina