heb wat vraagjes mag je babyvoeding mee in het vliegtuig nemen? en vliegt het een beetje goed (heb erge vliegangst) hahahaah
Wat bedoel je met voeding? Potjes of poedermelk? Je mag geen vloeistoffen meenemen, maar wel poeder natuurlijk. Vul gewoon na de douane de fles met water. Het is ook heel verschillend vanaf waar je vliegt,. Op Schiphol zijn ze echt wel serieus. Amy moest zelfs de inhoud van haar tutbeker met sap afstaan, nadat ze snel nog even wat had gedronken. Toen we vanaf Maastricht vlogen mocht bijna alles mee. Flesje water moesten we even een slok van nemen om te bewijzen dat het water was en geen probleem met de potjes. Heb zelf gelukkig geen vliegangst, maar succes ermee! Hoe het vliegt is natuurlijk nooit van tevoren te zeggen, maar Ryanair is toch een prima maatschappij? Wel rennen voor een goede stoel (want je krijgt geen stoel toegewezen en vrij krappe stoelen, maar prima te doen voor korte vluchten.
Ik vond het een ramp en ga nooit meer met Ryanair. Idem voor Easyjet. Naast het beroerde gedoe voor het vliegen zelf (bagage, rennen voor een stoel, heel veel "goedkope" asociale mensen die je woedend aankijken als je met een klein babytje vliegt en daarom eerder het vliegtuig in mag) heb ik tijdens de vlucht doodsangsten uitgestaan. Maargoed, niemand kan me vertellen dat diezelfde vlucht met bijv. KLM wel vlekkeloos gegaan zou zijn. Ik betaal liever iets meer en ga met een degelijke maatschappij.
ik ga ff heel eerlijk zijn...maar vergeet niet..dit is mijn persoonlijke ervaring!! ik heb 4maal met ryanair gevlogen en alle 4 de vluchten vond ik echt een ramp (en ik heb al heel wat vluchten in mijn leven gemaakt omdat ik nogal nieuwsgierig was naar de wereld) De laatste vlucht die ik gemaakt heb is 6 jr geleden ook met ryan, mede door deze laatste vlucht heb ik een soort van vliegangst gecreerd, mij krijg je voorlopig niet meer in zo'n ding! wat was er dan zo naar??? ik vond de vliegtuigen van binnen nogal gammel waardoor het in mijn beleving een niet vertrouwde indruk maakte. Bij iedere vorm van turbulentie zag ik de wanden van het vliegtuig heen&weer gaan, alles rammelde. Veel mensen werden angstig en het personeel zag ik op afstand grinniken/glimlachen terwijl ze naar mijn mening de rust zouden moeten bewaren. maar goed zoals ik al begon: mijn ervaring, mijn mening en hopelijk zijn er meer betere verhalen dan deze
Tja, ik ben er mee naar London gevlogen en voor een uurtje is het prima te doen Voor een vlucht van <2u zou ik toch voor een maatschappij kiezen die wat meer luxe en comfort biedt, zoals Transavia o.i.d. Als je precies wilt weten hoe het zit met vloeistoffen e.d., dan raad ik je aan om de website te bekijken of contact op te nemen met de maatschappij. Die kunnen het je wat uitgebreider vertellen
Ja dit komt me dus bekend voor... Ik dacht serieus dat we neer zouden storten, terwijl ik heel wat andere vluchten probleemloos doorstaan heb.
oke maar moet je dan ver van te voren inchecken als je een stoel wilt ??? zit je wel als gezin bij elkaar niet dat me dochter van 3 ergen anders zit dan mij en haar vader
Het zou juist gevaarlijk zijn als dat niet gebeurde! Bij grotere vliegtuigen zie je het minder of valt het nauwelijks op, maar een vliegtuig moet "flexibel" zijn. Ook de vleugels zul je wat zien bewegen Het zou dus eigenlijk een geruststelling moeten zijn, hehehe.
Ik vond de vlucht zelf probleemloos gaan, ben naar Rome gevlogen met Ryan Air aantal jaar geleden. De stoelen zijn wel heel krap! Maar er zijn nog veel meer maatschappijen waarmee je goedkoop kunt vliegen hoor, ook KLM en Airberlin bijvoorbeeld hebben regelmatig goede aanbiedingen en vind ik zelf fijner om mee te vliegen. Qua flesjes weet ik het niet. Poeder mag volgens mij sowieso, maar wij zijn 2 weken geleden met airberlin naar rome en terug gevlogen en mochten gewoon pakjes drinken mee aan boord voor de kinderen.
wij vliegen regelmatig met ryanair (of in elk geval hebben we gedaan het is nu rustig met vliegen) vaak vanuit weeze (duitsland) naar alicante (daar hebben we een eigen huisje) en gaat prima, ja je moet geen KLM stoelen verwachten dus wel aan de krappe kant maar daar is de prijs naar. Wat betreft babyvoeding, ik heb altijd alles mee mogen nemen, zolang het nog maar gesloten was, dus sap, kant en klare pakjes melk of poeder (die je bv met thee water en wat koud water kan klaarmaken) zover ik weet hadden ze geen magnetrons daar. Ja ik denk dat je je verwachtingen wat lager moet houden als dat je voor "normaal" geld vliegt maar ik vond het geen ramp, geen rare dingen meegemaakt eigenlijk en eigenlijk nog maar 1 keer vertraging gehad en dat kwam door de staking in spanje dus niet door ryanair.. Dus redelijk positief als je je verwachtingen op de prijs aanpast..
zoals al beschreven is. Je moet er echt heel snel bij zijn met inchecken, zodat je de grootste kans hebt om bij elkaar te zitten. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat een kind ten alle tijden bij een ouder geplaatst wordt..maar de zekerheid dat je met z'n allen bij elkaar zit heb je niet (dus dat je partner ergens anders zit) het is goedkoop dus ergens moet het geld terug komen en dat zit hem met name in de service..daar hebben ze flink van af gesnoept..kan je niets van verwachten.
zover ik weet (in duitsland in elk geval) kan je priority boeken dan mag je eerder naar binnen en is het gewoon een plekje kiezen die je wilt (je krijgt dus geen plekje op je ticket aangewezen) maar gewoon wie het eerst komt heeft mazzel, meestal kan er wel wat worden geschoven als je even vriendelijk vraagt hoor, dan helpen stewardessen je zelfs even mee...
Je vliegt Low budget, verwacht dus geen luxe Ze hebben heet water aan boord, dus een poeder toren mee en een colaflesje met water mee aan boord is geen probleem.
trouwens, over een paar jaar heb je geen stoelen meer bij Ryanair, maar staanplaatsen. Schijnen ze meer mensen kwijt te kunnen :s Maargoed, dat is iets wat ik weer via via hoorde
dat meen je niet wat erg nou de reis was vanmiddag nog goedkoper hij is net 100 euro omhoog gegaan:S:S
Ik weet alleen dat mijn zus problemen ermee heb gehad (zij niet alleen maar ook andere mensen) ze werd helemaal nerveus ervan en kon niet terug vliegen.. echt niks voor mij! Ik durf zowiezo niet te vliegen.
ja zoiets heb ik ook gehoord belachelijk maar daar hebben ze geloof ik wel iets tegen hoor dus denk niet dat dat gaat gebeuren (dan vlieg ik zoiezo niet meer mee hoor) ik kan niet langer als 10 minuten staan dus word lastig en met kinderen al helemaal..
haha staanplaatsen, dat mag niet eens. Als je dan een keer flink moet remmen of turbulentie, dat is niet eens toegestaan, dan vallen er doden. Maar afgezien daarvan ,er zijn geen magnetrons aan boord maar je kan altijd even warm water vragen of je eigen water laten opwarmen. Dat doen ze dan wel in warm water au bain marie dus duurt wel wat langer. Voor de rest; maatschappijen die op schiphol of andere nederlandse luchthavens mogen landen, zijn veilig genoeg om te boeken. Er worden regelmatig gecontroleerd op technisch onderhoud op schiphol en als een maatschappij niet voldoet en het ook niet verbeterd, dan zijn ze niet meer welkom. Düs technisch gezien is ryan air prima en het is heel normaal dat binnen (en buiten) een vliegtuig alles beweegd. Als dat het niet zou doen, dan zou het afbreken, dat wil je niet. En hoe een maatschappij vliegt qua comfort heeft niks met de piloten of maatschappij te maken, turbulentie etc heeft niemand invloed op.
Er zit een behoorlijk verschil tussen bewegen en bewegen.. en het bewegen dat ik ervaren heb is echt niet fijn! het is allemaal gewoon wat gammeler dan de wat duurdere maatschappijen..mss niet onveiliger maar mijn gevoel van vertrouwen was ver te zoeken en volgens mij gaat het daar voornamelijk om. De passagier moet een goed en veilig gevoel hebben...