Hoi hoi, willen jullie eens meekijken.. heb ze zo zeker al 3 dagen, de dagen ervoor waren ze lichter, ze zijn van sensitest trouwens..Snap er echt niets meer van! heb wel (menstruatie) krampen, maar het doorzichtige slijm is al veel minder. blijven mijn testen gewoon licht of denken jullie dat ze nog wel donkerder worden? ik zie bij iedereen van die knaltesten en word daar zelf een beetje onzeker van (vorige maand bleven ze ook zo licht) alvast bedankt voor het mee kijken
Ik vind ze niet positief. Ik gebruikte de ovutesten van Z&K en die hadden een echte knalsteep als ik mijn ei gevonden had. Ik zou dus nog even blijven doortesten maar nu heb ik geen ervaring met dit merk
Deze zijn absoluut niet positief. Ben je pas op dag 15 begonnen met testen? (omdat je zegt "ze zijn al drie dagen zo") Zeker nog even doortesten.
nee dag 10 ben ik al begonnen.. eerste 3 waren wit, daarna werden ze zo.. ze zijn idd nog niet positief, maar vind het zo raar omdat mijn afscheiding bijna weg is, maar nog niet positief heb getest, maarja ik blijf wel ff doortesten!
Ik heb één cyclus Sensitest gebruikt, en die maakte geen knaller, maar wel een duidelijke piek! Deze op de foto zou ik als negatief beschouwen!
Ik heb met dipsticks ook altijd zulke uitslagen...maar wel een ei. Dipsticks geven het bij mij gewoon niet aan...mss bij jou hetzelfde? Ik gebruik nu clear bleu digital en die gaven wel een ei terwijl de dipstick hetzelfde eruit zag als bij jou. Ik heb die dingen meteen weg gegooid... xxx
Ja vorige maand ook zo licht maar wel gewoon netjes na 30 dagen ongi geworden, zat er ook al aan te denken om die van clearblue te gaan gebruiken zit ik niet meer te klooien met "hoe donker moet het streepje zijn" ,, maar als ik nu die van clearblue in huis haal moet ik dan nog testen?? Want vind ze nogal duur er zit nu op dag 18 al... Of gewoon doorklussen en even mijn volgende cyclus afwachten??
ik zou idd de clear blue aanschaffen (etos heeft ze 20 stuks voor 50 euro) maar ik zou idd even wachten deze cyclus, dalijk heb je wel een ei gehad en verspil je de cb...!
ik heb er nog 2 van sensitest, maak die gewoon op en dan wacht ik even af.. gewoon om de dag blijven klussen en kijken of ik ongi word of niet .. word in ongesteld dan haal ik die van clear blue, zou idd zonde zijn als ik ze verspil!! bedankt voor de reacties!!