Man zit aan de andere kant van het land.... nu heb ik een cyclus van >40 dgn dus ik ben superblij dat ik weet dat er nu een ei aan zit te komen. Nu belde ik net of ie missch. eerder naar huis kan komen dan donderdag. Waarom? ' omdat ik vruchtbaar ben ' Zijn antwoord 'haha, we hebben geen haast, we zien wel!' Maar goed, gisteravond was ie nog negatief. en vanmiddag echt super positief. Wanneer kan mijn partner, als het lukt het best even 'langswippen'? dinsdag of woensdag? Ik voel het niet als mijn ei springt. alhoewel ik er nu met de testen wel beter op kan letten natuurlijk.
Nee toch? De meeste kans op de dag na de positieve test, want je ei springt pas na 24 uur ergens. Of heb ik het mis?
dat verschilt zo erg per persoon....gemiddeld is inderdaad 12-48 uur na positieve test, maar er zijn ook mensen waarbij ei vrijwel direct na posi test springt, dus in de nacht die erop volgt... en er zijn mensen die pas na 5 dagen na posi test een ei hebben... dus ik zou zeggen vanaf de eerste posi test sowieso aan de klus, en dan vooral door blijven klussen...
Ik zou zeggen vanavond en morgen de meeste kans. Ik heb soms mij ei op eerste de dag van de piek gehad en soms de dag erna. Nooit op de dag dat ik geen positieve test meer had. In jou geval zou ik gokken op je ei morgen. En die man, die meot maar gewoon komen . En niet om een kind te maken, maar gewoon om lekker ordinaire seks met zijn vrouw te hebben toch?