wat is dit nu weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blackbird, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden,

Ik ben even weggeweest van het forum, veel mensen zeiden dat ik er teveel mee bezig was en ik werd alles behoorlijk beu..

Maar nu is er weer zo iets raars dus toch weer even terug om jullie mening te vragen..

Ik zit nu in ronde 6 of 7 geloof ik.. mijn eerste rondes zat alles rond de 40 dagen.
    Afgelopen ronde was het ineens 53! ik blij.. denken dat ik zwanger was.. nee hoor niks..:( teleurstelling tot en met.. zeker als je dan ineens leest dat iemand anders die ik ken dat wel is.. Lullig.. ik gun het haar wel.. maar ik wil zelf ook zo graag.. ondertussen zijn we al weer 8 maanden bezig..

Anyway.. ik heb nu ineens op dag 18 bloed verloren.. niet veel maar genoeg voor een veeg in mijn onderbroek (sorry..details..) en bij het afvegen..
    Ondertussen heb ik dat nu al 5 dagen!!
    Ik kan niet echt zeggen dat het mijn ongi is.. het voelt gewoon anders en is veeel te weinig..

Iemand die dit herkent?

2. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het niet gewoon een innestelingsbloeding kunnen zijn? Op dag 18 lijkt mij dat dat wel zou kunnen.

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik hoop het wel.. maar houden die 5 dagen aan dan? ik had eigenlijk verwacht dat het maar 1 dag zou zijn dan..:(

Deel Deze Pagina