Wel, (bijna) alle kinderen geven er wel een hier met 5 jaar. Toevallig vriendinnetje van dochter wat er geen gaf (of heel goed geheim heeft gehouden dat dochter niet mocht komen..... nee geloof ik niet want die info blijft nooit geheim).
Bij ons in de klas wisselt het heel erg. Zoon taalde er vorig jaar niet naar om een feestje te geven. Afgelopen vrijdag met 6e verjaardag wel gedaan. Met 7 kleuters dolle boel.
Hmm mja.. Wij met 5 voor het eerst. Mt 4 wilde ze zelf wel graag maar van kdv waren d'r vriendjes allemaal al naar school en op school zelf kende ze nog niemand. Dus tja.. Dat was lastig. Er kwamen wel veel kindjes op d'r "gewone" verjaardag en dat vond ze super Maar afgelopen verjaardag werd ze 5 en was er geen ontkomen meer aan 5 meisjes uit de klas... Huis op z'n kop. Maar iedereen vond het leuk en dankzij de hulp van oma was alles zo weer opgeruimd.
wat hebben jullie gedaan met het feestje? Ik twijfel nog of ik thuis iets organiseer of toch maar een binnenspeeltuin oiod
Wij hebben het eerste feestje thuis gedaan. Achteraf te lang...maar goed daar hebben we van geleerd. Bij een thuis feestje zou ik het niet langer doen dan 2-2,5 uur Een speeltuin ( ballorig bijvoorbeeld) lijkt mij ook geweldig. Maar dan kunnen er maar maximaal 8 kinderen mee ( 7 + de jarige) Ik twijfel dit jaar nog.
Mijn schoonzus heeft voor haar dochter (werd 5) ook voor het eerst een feestje gegeven. Zij had als thema prinses en daarbij dan een soort van pakket gehuurd waar van alles in zat. Meisjes konden verkleed worden als prinses en dan ook nog iets maken. Weet niet meer precies wat. Heb ook geen idee hoe die site heet, maar als je googled op zoiets vind je vast wel wat. Denk dat ik zoiets ook ga doen als Sven die leeftijd heeft. Zo is een kinderfeestje thuis ook heel erg leuk! (en heel persoonlijk: ik zou het dus echt niet zien zitten om met zoveel kids naar een binnenspeeltuin te gaan, maar nogmaals: dat is persoonlijk).
Tuurlijk! Wij zijn naar een speelbos geweest, met een frietje, drinken, ijsje etc. Van 13 tot 17.30 volgens mij. Jongens hebben zich echt heel erg goed vermaakt, en sliepen allemaal in de auto hahaha.
Wij gaan t wel doen; leuk toch.., Enige 'nadeel' is dat ze door best veel kindjes al is uitgenodigd voor de feestjes dat we die qua aantal niet allemaal terug kunnen uitnodigen. Vervelend maar t is niet anders denk ik ...
Hier ook wel. Mijn jochie had toen 3 allerbeste vriendjes. Dus met de 4 jongens een piratenfeestje gehouden. T-shirt versieren, haaienhappen(koekhappen met snoephaaien), een speurtocht en nog wat lekkers en leuks. Al hebben ze een derde van de tijd rustig gespeeld met de treinbaan van mijn jochie. Ook prima.. Mijn jochie verheugd zich al op het piratenfeest van volgend jaar
Ja zeker wel, een leuk Piraten feestje. Ik had een speurtocht uitgeprint bij Kinderfeestjes? Een kinderfeestje thuis bij vieren met Doos vol Plezier, hartstikke leuk!
Hmm ik vind een binnenspeeltuin geen prettig idee. Je bent toch verantwoordelijk en kan ze moeilijk allemaal in het oog houden En dochterlief wilde graag een prinsessenfeest. Dus uiteindelijk mocht iedereen verkleed komen. Eerst kadootjes, toen wilden ze allemaal even d'r kamer zien natuurlijk. Kinder high tea.. (Veel zoetigheid maar ook sandwiches met pindakaas en rolletjes pannenkoeken en fruit) De typische oud Hollandse spelletjes in een prinsessenjasje Nog even gedanst natuurlijk. Stopdas, stoelendans.. En daarna van oma (mijn hulpje de dag) de macarena geleerd. Klinkt alsof we uuuuuren bezig zijn geweest... Maar in werkelijk stonden na 2,5 de eerste ouders alweer op de stoep
Eva was ook al op een aantal feestjes geweest, maar ze heeft van die kinderen er maar eentje uitgenodigd. De meesten waren jongens die ik toen nog niet eens kende, maar ze stond er echt op . En tja, het is haar feestje . Ze mocht eerst 5 kinderen uitnodigen, dat zijn er toen 7 geworden, want dan zat er tenminste nog een extra meisje bij .