ja dat is mijn vraag, wat is een goeie deodorant. heb nu nivea double effect, hij ruikt wel lekker, maar doet niet wat ik wil.
echt een hele goeie waardoor je niet meer zweet is syneo 5. Een heel duur flesje, van 19 euro. Je spuit 3 spuitjes onder elke arm voordat je gaat slapen. En dat maar 1 keer in de 5 dagen, ik doe het 1 keer in de week, op zondagavond. Ik had zoveel zweetplekken altijd, schaamde me dood. En dit werkt echt!!!! ZO goed!
Ik wilde exact dezelfde tip geven. Wat een uitvinding dat spul. Nooit meer vlekken en altijd lekker droog. Super. Ok het is even in de buidel tasten maar ik doe ook 2 - 3 maanden met een flesje. Hoop dat je hier iets aan hebt.
ja, ik geloof dat ik er wel langer mee doe zelfs! Denk een klein half jaartje. Ze hebben nu ook syneo voor de voeten, dus als je erg last van zweetvoeten hebt spuit je dat erop en nergens last meer van. Ik kon vroeger niets aan, maar nu alles, want ik zweet NOOIT meer Sorry, maar ben zo blij met dat spul
Ik ook!! Ik had eigenlijk nooit last van zweetplekken maar ik werk nu al jaren in een soort bunker en je merkt toch wel dat je hele huid ontregeld raakt van de airco etc. Het maakt niet meer uit wat ik aantrek, nooit meer vlekken
Zarqa deodorant is top, en natuurlijk. ZARQA Natural Crystal deodorant is de meest natuurlijke en effectieve manier om transpiratie(geur) te voorkomen. ZARQA Natural Crystal deodorant beschermt 24 uur lang tegen ongewenste geuren en remmen bovendien de groei van de huidbacteriën. Bevatten geen alcohol, parabenen, emulgator en kleurstoffen. Het is ongeparfumeerd en geschikt voor de gevoelige huid. http://vitami.nl/images/zarqa_natural_crystal_deodorant.jpg
Hier odorex. Ook hetzelfde idee. Dan moet je 's avonds douchen en het erop deppen en de volgende morgen ook douchen. En het blijft een paar dagen droog.
Ik vond syneo echt geen succes.. het helpt wel tegen zweetplekken maar mijn huid werd er zo geirriteerd door dat ik juist onfris ging ruiken.. Nu gebruik ik vichy en dat is de enige deo die bij mij goed helpt (ik heb echt alle deo's uitgeprobeerd). Ik denk dat het uiteindelijk toch iets persoonlijks is.. bij de ene helpt dit en bij de andere helpt dan!! Zweetplekken tja dat heb ik helaas nog wel eens, maar dat is altijd beter dan een vieze lucht.. beh
@Sennaaa: dat klinkt logisch vind ik. Ik had dat dus met die van Therme. Alles een keertje uitproberen totdat je vindt wat bij je past.
ja precies, iedere huid is ook anders ja Bij mij hielp odorex bv voor geen meter, en daar kreeg ik vlekken van... Het is uitproberen maar ik denk dat TS al heel wat ideeen heeft.
Ik heb ook zo'n flesje deo (depper) van odorex die je 1 x in de 5 dagen moet aanbrengen. IDEAAL Ik zweet maar onder 1 oksel ivm een brandwond, dus ik zweet onder mijn 'normale' arm 2x zo veel. Echt superspul!
Het is uitproberen maar ik denk dat TS al heel wat ideeen heeft.[/QUOTE] nou idd, bedankt allemaal. ik ga morgen eens op zoek naar die therme en deoleen denk ik.