All-in-one computer

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Onze laptop is bijna overleden en ik ben dan ook aan het zoeken naar iets anders. Aangezien de kinderen voor school ook op de computer moeten wil ik eigenlijk een desktop. We hebben echter niet veel ruimte in huis, dus hij zou op onze grote eettafel komen te staan. Nu wil ik het graag zo 'clean' mogelijk hebben en mochten we eters krijgen dan moet hij makkelijk te verplaatsen zijn. Nu zou ik het liefst een iMac kopen, maar helaas ligt deze ver boven ons budget. Ik wil max €600,- uitgeven. Het enige wat erop gedaan wordt is internetten, incidenteel tekstverwerken en coraldraw moet erop komen. Nu had ik een all-in-one computer van hp ( HP All-In-One 20-c005nd - HP All-In-One 20-c005nd - Computerstore.nl ) gezien die ruim binnen ons budget ligt, maar ik heb er echt geen verstand van. Is het wat, zo'n all-in-one computer of is het eigenlijk niets waard? Alle tips zijn welkom!

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ziet er prima uit. Ze geven wel als opmerking dat er geen zware applicaties op kunnen.. Dus het ligt er vooral aan wat je ermee wilt doen.. Voor een beetje internetten, word/excel, en muziek spelen oid is het een prima ding..

Vind m ook wel erg mooi eigenlijk ;)

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik vind hem ook heel mooi ☺️, vandaar dat hij er voor mij ook uitsprong, maar ja, hij moet ook goed zijn. We gaan er geen zware programma's of games op laten draaien. Enige wat erop komt is het Office pakket en CorelDraw. Dit draait nu ook op onze 4,5 jaar oude laptop, dus het lijkt me dat dit ook wel zou moeten lukken. Nu zie ik wel dat je voor €100,- meer er een hebt met een iets groter scherm en een iets zwaardere processor (vermoed ik ☺️), namelijk HP All-In-One 22-b028nd - HP All-In-One 22-b028nd - Computerstore.nl . Maar is het dat extra geld waard met de dingen die wij ermee doen vraag ik me dan af...

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja, er zit een iets betere processor in en een betere videokaart.. maar je speelt geen games enzo dus ik denk niet dat dat veel voor jullie toevoegt..

Maar ik ben ook geen expert hoor ;)

5. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt er een beetje aan welke versie van Coral je erop wil hebben. Coral is best een zwaar programma wat redelijk wat kan eisen van je pc. Gebruik je die dus voor echt illustraties maken en tekenen dan zou ik persoonlijk al gaan voor de iets duurdere. Anders zou hij op de minder dure net moeten kunnen draaien.

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn man gebruikt het inderdaad voor het tekenen en ontwerpen. Ik denk dat we inderdaad beter de iets duurdere kunnen nemen.

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Coreldraw werkt dacht ik ook niet op een mac dus dat is beetje zonde. Je zou wel goed voor een tweedehands imac kunnen gaan wilde ik zeggen, maar geen coreldraw dus.

Deel Deze Pagina