All-in-one computer

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Onze laptop is bijna overleden en ik ben dan ook aan het zoeken naar iets anders. Aangezien de kinderen voor school ook op de computer moeten wil ik eigenlijk een desktop. We hebben echter niet veel ruimte in huis, dus hij zou op onze grote eettafel komen te staan. Nu wil ik het graag zo 'clean' mogelijk hebben en mochten we eters krijgen dan moet hij makkelijk te verplaatsen zijn. Nu zou ik het liefst een iMac kopen, maar helaas ligt deze ver boven ons budget. Ik wil max €600,- uitgeven. Het enige wat erop gedaan wordt is internetten, incidenteel tekstverwerken en coraldraw moet erop komen. Nu had ik een all-in-one computer van hp ( HP All-In-One 20-c005nd - HP All-In-One 20-c005nd - Computerstore.nl ) gezien die ruim binnen ons budget ligt, maar ik heb er echt geen verstand van. Is het wat, zo'n all-in-one computer of is het eigenlijk niets waard? Alle tips zijn welkom!

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ziet er prima uit. Ze geven wel als opmerking dat er geen zware applicaties op kunnen.. Dus het ligt er vooral aan wat je ermee wilt doen.. Voor een beetje internetten, word/excel, en muziek spelen oid is het een prima ding..

Vind m ook wel erg mooi eigenlijk ;)

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83