Hallo allemaal ik wil weer ff iets kwijt Ik heb haast geen symptomen, of laat ik het zo zeggen het enige symptoom wat ik heb is een opgeblazengevoel (maar ben flink dik mischien komt het door dat) ik moet vaak plassen en krijg steken in mijn onderbuik en in mijn vagina. Dit is alles (ok mischien denken jullie nou dan klopt het onderwerp niet maar, nee ik heb hiervoor alle symptomen gehad misselijk braken duizelig plassen enz enz. maar, was niet zwanger nu heb ik al ruim drie weken alleen het gevoel van zwanger zijn (niet dat ik weet hoe dat voelt maar, net als of ik gewoon 100% weet dat ik zwanger ben) Ik durf geen testen te doen omdat ik bang ben voor negatief resultaat en i.v.m laatste jaar onregelmatige cyclus weet ik niet wanneer ik moet testen. Laatste ongi was op 24 april 3 a 4 daagjes erg weinig. Ik heb de laatste week veel steken onderin me buik aan de linkerkant helemaal beneden en soms in mijn vagina, sinds gisteren heb ik 4 a 5 druppejtjes bruin vlekje verloren en dat was het. Nu zit ik te denken zal het dan eindelijk na een jaar raak zijn, vorige week voor het eerst bij de gyn geweest, zal het dan eindelijk zo zijn dat ik niet meer naar de gyn hoef, Krijg ik dan eindelijk een te gek verhaardags kado voor over 10 dagen. Sinds dat mijn ouders zijn overleden heb ik nooit echt een leuk verjaardag gehad mag ik dan nu voor die afgelopen 10 jaren een verschrikkelijk groot kado: een klein babytje mag het pfff volgens mij ben ik te ver gegaan met typen ik zie dat het een lang verhaal is geworden maar ik heb gewoon de dingen getypt die in mijn hoofd schoten. Dus het spijt me als het een erg raar verhaal is geworden.
Jeetje meid kan me voorstellen dat je er super onzeker van word. Echter denk ik toch dat het slim is om een testje te doen als je al na je nod bent. Dan ben je in ieder geval die onzekerheid kwijt. Het zou inderdaad een super verjaardagscadeau zijn en wie weet ben je inderdaad zwanger, maar de enige manier om er achter te komen is door te testen. Niemand hier kan je met zekerheid zeggen of het wel of niet zo is hoe graag ik en waarschijnijk iedereen hier dat zouden willen. Er is niks mooiers als een positieve test en ik gun het je dan ook heel erg. Heel veel sterkte en succes in ieder geval. Ik duim voor je.
ik zal toch een test gaan doen, als deze negatief is ga dan naar je huisarts toe en vraag om een bloedtest. deze onzekerheid is niks!
Ik weet echt niet wanneer mijn nod is omdat mijn cylussen sinds een jaar op hol zijn geslagen maar ik vind dat je echt een heel erg lieve reactie hebt geplaatst vooral toen ik het las van: ''ik gun het je echt'' Ik ben van plan om precies op mijn verjaardag een test te gaan doen dus over 10 dagen ik hoop echt dat het een positief uitslag is. Ik hoop het echt heel erg
Ja hoor ik weet niet waarom maar, ineens heb ik buikpijn gekregen net ongi pijn behalve dat mijn rug dan niet pijn doet en net als of ik iedere moment ongi kan worden pffffffffffffffffffffffffff
Niets paar onderzoeken gedaan vandaag uitslag van kweejes was allemaal goed. Alleen nog de uitslag van iets anders wat was het nou........... ehummm volgens mij strijkje ofzow wat ze bij iedereen vanaf 30 jaar om de 5 jaar doen ofzo alleen daar nog een uitslag van krijgen ik weet niet wat ze verder gaan doen. Ik hoop dat ze ook verder niets hoeven te doen en dat ik zwanger ben dat wel allemaal gewoon deze maand zwanger raken Maar meiden ik ga ff liggen heb he ineens erg warm gekregen en ben erg moe veel succes allemaal
Hoi Tirtilisko, Probeer je rustig te houden, denk ook aan je zelf. Al die spanning is niet goed voor je. InsaAllah is het deze maand raak, maar als dat niet zo is, blijf de hoop hebben. Ooit zal voor jou ook een dag komen dat je te horen krijgt dat je zwanger bent. Nasib kismet. Blijf de vertrouwen hebben in Allah (swt)..
Heel veel succes! Wat betekenen al die woordjes eigenlijk: insallah, nasip kismet e.d.? Ik lees het wel vaker hier en word een beetje nieuwschierig
Ik zou toch een testje doen, ondanks dat je bang bent voor een negatief resultaat. Dan ben je van je onzekerheid af.. Ook ik had sinds mijn vruchtbare dagen sterk het gevoel dat ik zwanger zou zijn.. en toen ik de test deed bleek het ook zo te zijn! Gewoon testen, hoewel ik weet dat het moeilijk is.. Want die teleurstelling is echt afschuwelijk..
het spijt me als ik jullie irriteer omdat jullie het niet snappen. Maar insallah betkend het zelfde als: Als god het wilt dus als ALLAH het wilt nasip en kismet zijn twee verschillende woorden met het zelfde betekenis ehummm hoe moet ik dat uitleggen ..... Hmm ik probeer het uit te leggen maar als het niet helemaal klopt hoop ik dat anderen dit kunnen verbeteren. Gewoon in je lot geloven wat ALLAH je heeft voorgeschreven. Volgens mij heb ik het niet echt goed uitgelegd maar voor mensen die mij kunnen verbeteren graag
nee je irriteerd mij er niet mee! Vind het voor mijzelf gewoon handig om te weten wat het betekend zodat ik weet waar je het over hebt En ik denk dat ik het wel een beetje snap. Dankjewel voor het uitleggen.
Hoi Tirlilisko, Als je morgen nog niet ongi bent, zou ik toch een testje doen! Stel nu dat het testje toch (nog) negatief is, zou je dan niet liever nu testen dan op je verjaardag? Terwijl, als je nu al positief test, dan ben je op je verjaardag zwanger en kun je het vieren door bijvoorbeeld al een rompertje te kopen of zo. Veel sterkte in ieder geval, en ik hoop echt dat het raak mag zijn voor jou en dat je écht een fijne verjaardag mag hebben! Ik bid tot God dat hij je veel kracht zal geven, wat het resultaat ook is!
Achhh wat lief dat je zo aan me denkt, bedankt meid ik denk dat het nu te vroeg is omdat ik een onregelmatige cyclus heb laatste ongi was op 24 april. Als ik zwanger ben ga ik op mijn verhaardag gelijk naar het graf van mijn ouders om het hun te vertellen zou toch te gek zijn INSALLAH mag ik dat meemaken. Ik hoop dat iedereen die graag zwanger wilt worden het erg snel mag meemaken. Maar echt erg bedankt
Er zit maar 1 klein verschil tussen Nasip en Kismet. Nasip: Hetgene wat Allah het beste voor jou vindt. Kismet: Hetgene wat voor jou geschreven wordt. Dus, wat hij het beste voor jou vindt laat uitkomen. Dit kan voor jou iets goeds zijn of slecht (bijvoorbeeld ziekte). Zoiets