Wie heeft er weleens getest met etos test

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaDanielle, Jul 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik heb dus vandaag nog voor mijn ongi (hoeveel dagen geen idee heb een warige cyclus)getest en je zag gelijk die duidelijke streep van het niet zwanger en na 2 minuten heel vaag een licht blauw streepje maar nu ga ik dus toch twijfelen wie heeft er ervaring mee en was je zwanger of werd je toch ongi?

Ik krijg dat vage streepje niet op de foto maar ik zie hem echt.

2. Niet meer actief

ik heb wel eens met etostest getest, maar nog nooit een streepje gezien... Dus dat is dan in dit geval gunstig voor je

3. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Etos is een goede test, en je weet wat ze zeggen over een streepje... ;)

4. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ja dat wel maar toch blijf je twijfelen he ik wacht nu gewoon tot vrijdag en test dan pas weer.

Is wel vreemd heb last van me rug en of dat nou komt door een komende ongi of zwangerschap geen idee dus normala heb ik last van me rug echt als de ongi is doorgebroken de 1ste dag en tijdens beide zwangerschappen al vrij vroeg.

Zou wel handig zijn meerdere ervaringen te horen over de etos testen

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    heb ook etos test gedaan en daar verscheen niets..

Niet van de symthomen uitgaan, die lijken allemaal op elkaar en je maakt jezelf helemaal gek..

Liefs Britt

6. Niet meer actief

ik moet morgen testen en heb net maar even een etostest en de gewone clear blue gehaald..

Hahaha dus je hoort morgen van me of ie bevalt!!

7. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Spannend ik ben benieuwd ik had maandag clearblue eigenlijk gewoon te vroeg en die gaf echt nega aan.

Ik had net vriendin al gebeld van ben ik gek of krijg je bij geen zwangerschap ook een streepje nee hoor zei ze lijkt me stug dat ie dan lichtblauw is.
    Zij had ook keer lichte streep en was ook zwanger.

Van de symptonen ga ik ook niet meer uit ik had vorige keer dat ik vele moest plassen enzo en werd echt ongi dus zegt allemaal niks.

We wachten hier gewoon af toch.

8. Niet meer actief

JA dat met die symptonen kan ik me helemaal in vinden hoor! Heb nu pijn in mn borsten ben al twee weken misselijk. Huilerig, bolle buik enzovoorts. Het lijkt wel alsof ik er over lees het spontaan op komt zetten!!
    Hahahaha, net tampontest gedaan, kwam ook niks uit.
    Gister had ik wel met cb digitaal getest, maar die was negatief, maar had wel vet 2 strepen... wordt dus erg spannend morgen!! (dan ben ik 4 dagen overtijd)

Maar idd een lichtblauwe streep is zwanger hoor...
    Kan je ook niet een fotootje probereb te maken?

9. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

De vorige keer dat ik zwanger was (vier jaar geleden al weer) heb ik ook een test van de Etos gebruikt. Die gaf een heel licht streepje aan, maar was dus wel goed. Dus waarschijnlijk ben je toch wel zwanger. En dat hoop ik trouwens ook, want dat zou voor mij ook een goed teken zijn. Ik heb namelijk soortgelijke klachten als jij, pijn in de onderrug. Dus wie weet komt het bij mij ook nog goed. Ik hoop in ieder geval voor je dat je harstikke zwanger bent. Groetjes, Jaycey.

10. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Wat kunnen we ons zelf toch gek maken he af en toe haha je wilt er niet mee bezig zijn maar toch doe je het automatisch zeker als je nod in aantocht is.

Ik had dus een foto geprobeerd te maken maar is gewoon echt niet via de foto te zien helaas.

Jaycey spannend ook voor jou dus wel grappig dat jij vorige keer ook een vage streep had en toch zwanger was, is nu alleen nog maar positief heb nog niet gehoord dat iemand toen niet zwanger was erg spannend allemaal, moet mezelf echt bedwingen maar wacht echt nog af.

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Hoi meiden,

MamaDanielle volgens mij ben je zwanger.
    Ze zeggen altijd een streepje is een streepje.

Ik ben nu 1 dag overtijd.
    Ik heb zaterdag 22 juli getest.
    3 dagen voor mijn NOD met een digitale test van CB.
    Negatief, echt balen...verdorie...

Nu ben ik uitgegaan van de eerste dag waarop ik een beetje bloed verloor (27 juni). Verloskundige Lonneke zegt:
    Ik zou toch uitgaan van de 27ste, in feite de eerste dag van de laatste menstruatie. Soms is het zo dat je niet direct positief test. Je kunt dan het beste de test herhalen als je een week overtijd bent.

Wat zouden jullie doen? Ik denk dat ik ook maar een etos test ga proberen, maar eerst nog even afwacht...jeetje wat duurt dat wachten lang...

Duimen jullie voor mij?

Iedereen veel succes
    Groetjes

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi!

Ik heb dus zeer negatieve ervaringen met een etos test..

Ik heb destijds getest toen ik even overtijd was..zwaar zere borsten enzo...

De test gaf negatief aan, ik ben aan de pil begonnen, heb op de powerplate gestaan...kort daarna begon k te bloeden en de bloeding hield 21 dagen aan..test gehad bij de huisarts en die gaf positief...helaas volgens de daarop volgende echo en de bloedtest al het hcg in mijn bloed al verdwenen...miskraam dus.

Ik was wel zwanger maar de etos test registreerde het hcg hormoon dus niet terwijl de test van de huisarts wel hcg hormoon registreerde toen het vruchtje al plusminus 21 dagen uit mijn lichaam bleek te zijn...

Voor mij dus geen etos testen meer...ik wil een test die ook lagere doseringen hcg meet!

Liefs Ninetje

13. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ninentje als ik nmu dus zwanger ben heb ik een laag hcg gehalte vermoed ik omdat het nog voor mijn ongi dag is dus zegt dan nog niks, zijn ze er bij jou nog achter gekomen hoelang je zwanger was want misschien was je nog niet zwanger toen je teste ik weet het anders niet.

Velobabe ik heb gisteren getest met clearblue en die was ook negatief en die vandaag dus vaag dus zegt nog niks.
    Als ik jou was zou ik 2 a 3 dagen afwachten en dan pas weer testen.

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi!

Ik was overtijd toen ik ging testen,ruim een week...ik denk dat ik een week of vier zwanger was toen het fout ging.

Als jou test nu idd aangeeft dat je zwanger bent dan lijkt me dat je ook daadwerkelijk zwanger bent.

Misschien ben jij wel langer zwanger gezien je zelf zegt dat je een warrige cyclus hebt?
    Streep is echt wel streep dus je lijkt me zwanger meid!

Wat bedoel je eigenlijk met dat je direct de niet zwanger streep zag...of bedoel je de test streep?

Je vroeg om ervaringen met etos test en ik gaf je de mijne...er staat verderop in dit forum ook een topic over etos testen en meerdere zijn ontevreden juist omdat ie een laag hcg gehalte niet meet...

Bij jou staat een streep dus jij hebt duidelijk hcg hormoon in je lichaam!

Een voorzichtige felicitatie!

Liefs Ninetje

15. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Wil natuurlijk niemand bang maken maar kijk maar bij mij hoe het is gegaan. Beste kun je gewoon echt afwachten hoe moeilijk het ook is. anders krijg je alleen maar een ahrdere klap..

kijk maar bij..
    Helaas toch te vroeg gejuichd(zag later dat het waarschijnlijk met een t moet, ben niet echt helemaal bij de les)

Liefs Britt

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij het zelfde met kruidvat testen. erg licht streepje, maar toch echt niet zwanger

17. Suus81

Suus81 Actief lid

Jun 22, 2006
    265
    0
    0
    Ik heb ook laatst een etos-test gedaan, maar helaas was hij negatief!! Er verscheen niets.
    Heb nu een test gedaan van de DA en ook die gaf niets aan. Het erge is dat ik inmiddels 3 dagen overtijd ben maar niet zwanger en niet ongi.

18. Niet meer actief

Ik heb ooit 3x getest met een etos test en tot nu toe had de test 3x gelijk, 1x was positief, 2x was negatief.

19. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    ninetje ik bedoelde idd dat die streep de test streep en de streep die je ziet als je niet zwanger bent heel duidelijk en gelijk te zien was en na minuut of 2 zag je ineens de vage streep op de test staat dat je na 3 minuten kan aflezen dus die streep was niet ineens ontstaan.

We wachten af nog steeds geen ongi te bekennen hier wel mega veel rugpijn sinds maandagavond maar waar dat van komt geen idee normala heb ik dat echt pas tijdens de ongi.

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0

Hoihoi!
    De etos test die ik heb gedaan toonde alleen maar de *test goed uitgevoerd* streep.

De test heeft toch wel even nodig om het hcg in je urine af te lezen meis, vandaar die drie minuten wachtijd. Gezien er een zwanger streep bij jou te zien was..lijkt het me toch ook dat je bezwangert bent :)

Spannend zeg!
    Wanneer ga je weer testen?

Zwangerschap en ongie geven voor zover ik heb na kunnen lezen dezelfde *klachten*
    Heb je bijvoorbeeld ook drukkend gevoel in je borsten? misschien zijn je tepelhofjes wat donkerder?

Ik lees vol spanning met je mee meis!

Liefs Ninetje

Share This Page