Hi Ladies, Begin mei was ik nog hier dat ik bezig was met de 4e ronde en later met de mededeling...IK BEN ZWANGER... Maar helaas is het eind mei mis gegaan.... Ik vind dit een geweldig forum, ik heb mijn hart kunnen luchten bij het onderwerp MISKRAAM dat deed en doet me erg goed, maar ik ben er weer aan toe om gericht te gaan klussen voor een volgende zwangerschap. Nou ja gericht...ik heb een onregelmatige cyclus maar goed weer zijn weer om de dag aan het klussen (dat werkte in ronde 4) dus ik ben benieuwd hoe het gaat!!! Ik heb mijn gemiddelde cyclus berekend en dat is 35 dgn. dusss ik ga er stiekum vanuit dat mijn NOD 29 juli is... Dusss ladies ook hier zal ik weer vaak te zien zijn... Liefs Silla
Thanks Ladies... @ Elfje nog 9 dgn....en wat denk je?? @ Mir....hoe lang ben jij al bezig??? Greetz Silla
Meid, goed van je dat je de draad weer oppakt en weer lekker aan het klussen gaat Hopelijk is het gauw raak bij je en tot die tijd heeeeeel veel klusplezier gewenst hoor
Klussen is no problem at al hihihihihi Ik hoop dat het d.m.v. om de dag klussen weer snel raak is idd maar goed, ik hoop dat ik geen lange cyclus heb en dat ik begin Aug, gewoon lekker positief test.... Vind het wel moeilijk hoor de tijd schiet niet op hhihihihi
Heel veel succes... Ik heb hetzelfde meegemaakt en moest vandaag ongesteld worden maar nog helemaal niets..... kan haast niet wachten om te testen maar wacht toch nog maar even... Denk dat als ik het kan volhouden zaterdag ga testen. Meid succes en hopen dat je snel weer zwanger bent Knuffel Ilona
Oehhh spannend, Ik zelf had/heb er altijd moeite mee om te wachten ik ben best een "mien ongeduld" wat dat betreft... Ik ga voor je duimen !!
ik heb nergens last van.....het kan voor mij beide kanten op... duurt allemaal wel errug lang pfffffffff, maar geloof dat we daar allemaal last van hebben! liefs elfje
Hey Silla, ik kijk ook weer af en toe hier. Voor jou alvast veel succes en als ik weer de 1e keer ongi ben geweest kom ik je hier gezelschap houden. Nu hang ik nog een beetje tussen zwanger worden en miskraam in, maar dat weet je wel. Klus ze!!!!!
He Silla, Go for it meis, we duimen met je mee, en we gaan er allemaal tegen aan! Zet hem op meis! voor een positieve test! en de rest van de meiden natuurlijk ook he, niet te vergeten! Liefs
Hi Silla, Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, begin mei nog helemaal blij dat ik zwanger was en 19 mei (ik was 8 weken zwanger) kreeg ik een curretage omdat het hartje niet meer klopte. Ondertussen ben ik alweer een keer ongesteld geweest en zijn we sinds een aantal dagen flink aan het klussen. Mijn laatste cyclus was ook 35 dagen, dus ik ben erg benieuwd. Ik zal ook voor jou duimen dat het snel weer raak is en dat het dit keer goed gaat. liefs, lizzy30
Hi Ladies.... Ik ben echt een zgn "Mien Ongeduld" nog 1 week tot mijn "vermoedelijke" eisprong....schiet niet echt op voor mijn gevoel...pffffffffffffffff En dan is het nog maar de vraag op ik hem dan wel heb gezien mijn onregelmatige cyclus.... AARGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH wat gaat de tijd langzaam !!! *sorry hoor moest ik ff kwijt *
he meis, is ook heel vervelend... ik heb nu deze maand ovulatie testen gekocht en zit nu op mijn eisprongdag, maar... de laatste tijd voelde ik hem heel erg goed.... en nu nog niet echt positieve ovutest gehad... dus ik zit ook een beetje van AGHRRRRRRRR... ik duim voor je.. liefs lisje