Ninetje wat lief dat je zo meeleeft ik probeer het testen nu echt uit te stellen om een teleurstelling te voorkomen ik ga of morgen of vrijdag pas weer testen zou dan op dag 30 of 31 zijn van de cyclus. zal mijn cylusssen ff onder mijn berichten zetten maar was als volgt: 1:37 2:22 3:30 4:29 5:33 6: nog in afwachting gemiddelt dus 30 dagen. Ik voel niet echt iets speciaals aan mijn borsten maar bij vorige zwschappen ook pas later en heb tot 2 maanden geleden bv gegeven. We wachten gewoon af en we zien wel zou leuk zijn als het raak is en anders zit er niets anders op dna naar de volgende ronde te gaan toch.
Jees wat een hoop verschillende topics zitten we toch daantje,hahah Je hebt tot 2 maanden geel borstvoeding gegeven? Hoe oud is je kleinste dan meiske? Je bent dus in principe nog aan het ontzwangeren als ik het juist begrijp? Ik weet wel dat de kans op zwangerschap tijdens het geven van borstvoeding toeneemt... Kussie Ninetje
Ninetje mijn jongste in nu 20 maanden bijna en heeft tot 18 maanden bv gehad en zwanger worden tijdens bv neemt juist af doordat het je ongi tegen houdt ik werd pas met 13 maanden ongi. we zitten overal idd maar nu ga ik echt ff stoppen en ben er morgen weer ff gezellif zwemmen in privebad in de tuin tot morgen dus.