tweedehands kinderkleding webshops

Discussion in 'De lounge' started by henkie24, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

omdat mijn kinders zowat broeken opfreten ben ik op zoek naar echt even goedkope broeken om te spelen en ook naar schooltje ( daar doen ze ook niks als over de grond kruipen;))

marktplaats heb ik al veel gekeken maar niets naar mn zin gevonden. ik ken genoeg tweedehands webshops zoals bv vintykids etc maar daar vind ik het voor wat ik nu zoek nog te duur. allemaal merken en dat hoeft voor mij niet. ik ben dus echt op zoek naar broekjes tot een euro of 6-7 hooguit.
    ik vind soms wel wat maar dan hebben ze net maar 1 broek en ik bestel liever ineens wat meer zodat ik weer even vooruit kan.

de webshops die ik ken:

berenboot, melk of puur, barbamama.

het gaat om de maten 92-98 en 110-116.

alvast bedankt;)

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Weet je wat je in de gaten moet houden, de vlooienmarkt. Ik weet niet of ze die bij jou in de buurt hebben, maar dat kan een hele hoop schelen. Daar haal je kleertjes voor 1-2 euro pst. En aan het einde van de dag heb ik ze wel eens voor 10ct per stuk gehaald. En dan heb je merk en nonmerk.

Verder weet k geen website ofzo.

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mama mini en kringloop al eens gekeken?

En idd rommelmarkten [ die beginnen ook weer deze periode .]

4. henkie24

kringloop is een goede! zitten er zat in de buurt. en van die rommelmarkten zie ik ook wel eens borden staan idd ja. bedankt dames

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

koninginnedag? wij gaan dan ook gluren bij de rommelmarkten..

6. 2jees

2jees Niet meer actief

zeeman dan?

7. henkie24

kan ik voor mn oudste idd nog weleens slagen maar de maat 92 is vaak niet veel vind ik

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wat dacht je van knielappen op de broeken naaien? Deed ik hier bij de oudste ook, stond ook nog eens stoer!

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Primark!

10. p1982

p1982 Niet meer actief

primark of wibra

11. henkie24

ja kan ook. heb die emblemen zelfs liggen hier en pas ook op een jurkje gedaan.:)

primark zit hier helaas helemaal niet in de buurt;)
    wil eigenlijk ook het liefst online want heb een hekel aan winkelen;)

12. p1982

p1982 Niet meer actief

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    nieuwhansje.nl

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Goh jammer, want ik heb hier nog wel jongensbroeken (goede) liggen in de maten 128-140...

15. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Hema heeft opstrijkbare knielappen van spijkerstof. Als je ze langer en iets heter opstrijkt dan de verpakking aangeeft laten ze ook in de was niet meer los! Ideaal en veel goedkoper. En bij mij hebben ze die lappen nog nooit versleten.
    http://www.hema.nl/winkel/hobby-en-vrije-tijd/hobby/fournituren/kniestukken-(1491021)

Als je in de winkel kijkt, vind je ze vaak ook nog in meerdere kleuren jeans (donkerblauw/lichtblauw).

Share This Page