Wie heeft er zin om een deze dagen lekker hapje te eten ergens? omgeving gooi ???

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    oke ik gooi maar wat op voor de grap. volgende week vrijdag?

ik hou ook alleen maar van dit soort acties en moet eerlijk zeggen dat ik niet snel heb dat t niet klikt. ik ben zo iemand die alles wel best vind haha.

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

volgende week vrijdag ben ik op vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van 10 tot 16 gaan we naar portugal met de kids, naar mijn schoonfamilie die zitten daar al.... en dan gaan we van 20 tot 28 samen een week zonder kids. en we vliegen om 5 uur snachts dus die vrijdag daarna gaat ook niet lukken....

gossie lastig ben ik he hihi.....

Maar er mogen ook nog wel mensen in mijn omgeving reageren hoor!!! scheveningen is voor mij wel meer dan een uur rijden.... dus dat moet ik wel echt goed van te voren plannen met oppas en muisman :D:D

voor de meer spontane acties zijn een paar meiden in de buurt ook wel handig :p

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

mendie, wat las ik nou ergens?!?! ben je uit elkaar?????????????? heeh?

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    jep single parent it is tegenwoordig.

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik woon naast den haag:D rijswijk

6. Within

Within Niet meer actief

Hier een Gooische dame ;) poffertjes eten? :p

7. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Wat leuk dit!!!! Ik wou dat ik om de hoek woonde, gezellie!!

8. tulip

tulip Niet meer actief

heel jammer dat ik ver weg woon, vindt je altijd heel gezellig klinken hier.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zie dat je in westfriesland woont!! waar precies? woon er namelijk ook.

10. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woon in het oosten helaas,anders leek het me een enorm gezellig plan. Ben wel in voor dat soort spontane dingen!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gezellig hoor!!!
    zou ik ook wel willen!

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee meid. Volgende week vrijdag wordt voor mij wat lastig. Moet die dag tot in ieder geval 18 uur en misschien wel langer dan werken (werk in het onderwijs en hebben dan de voorbereidingen). Maar de week erna zou ik wel kunnen denk ik. Of een keer een zaterdag. Of een dinsdag.

Ik ben dus vanaf morgen een paar daagjes weg maar zou jij het mij willen PB'en als er iets concreets wordt afgesproken?? :D

En ik ben ook niet zo moeilijk. Ik kan eigenlijk met iedereen wel overweg. Alleen niet met mensen die heel arrogant zijn (in grooooote mate) en alleen zichzelf belangrijk vinden. Maar daar zijn er maar weinig van en dat soort mensen schrijven meestal ook niet meer op fora :D

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Waar in 't Gooi woon je? ;)

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    zaterdag de 13de? het weekend erop wordt voor mij lastig want dan vier ik de eerste verjaardag van mijn dochtertje :). dus laat maar weten of je dan kan.

nog meer mensen die dan wat leuks willen doen? doen we trouwens s' avonds of overdag? :p

en muis, jij moet ook dan snel een keer hierheen komen he?!

15. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

wat leuk dames zo'n spontane actie:D, daar houd ik ook wel van:D

Jammer genoeg woon ik heel ver uit de buurt.
    Ik woon vlakbij waar Senais op vakantie gaat:D

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wat leuk zo'n spontane actie, helaas is het voor mij ook te ver weg :(. Anders was ik zeker gekomen, ben wel in voor nieuwe contacten ;).

17. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik was al helemaal enthousiast... Alleen toen las ik omgeving 't Gooi :(

Jammer! Ik ben 4 jaar geleden ook verhuisd en ken dus ook nog niet veel mensen in mijn huidige woonplaats...

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

He he he he!! nou ontstaat hier een avondje uit met meiden zonder mij hihi das niet de bedoeling he, tis mijn topic PUH!

nee hoor, leuk man! jammer dat ik er niet bij kan zijn...... maar ik kom zeker een keer naar scheveningen. Mendie wat raar om te lezen dat je weer single bent. had ik nooit verwacht. wel in goede vrede uit elkaar gegaan?

Yulk je hebt een PB :)

19. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    @muis, pas echt heel erg pas geleden hoor. beetje samen besloten. t ging al een tijdje niet meer. hij woonde al een half jaar niet meer hier, maar we waren nog wel samen zeg maar. eigenlijk pas sinds 1,5 week ofzo dat we echt definitief uit elkaar zijn. we zijn helaas te erg uit elkaar gegroeid en willen alle 2 hele andere dingen in t leven. het is jammer en ben er ook wel erg verdrietig van maar ergens geeft t ook wel rust. kan t moeilijk uitleggen.

maar we zijn idd aan t plannen in JOUW topic...ohhhhhhhhhhhh bijdehand he! :p ik vind dat we dan maar moeten afspreken dat jij sowieso begin september naar scheve-inge komt....laten we zeggen....zaterdag 3 september. ja? oke! staat dan! :p

nog meer vrijwilligers? dan zou ik jullie op mijn mooiste haags en schevenings een rondleiding geven; als u links kijkt zit u de coctailbar, als u rechts kijkt niet, dus we gaan LINKS! :D zoiets?

20. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Poffertjes uit laren:D dat zijn de lekkerste!!

Deel Deze Pagina