Wie heeft er zin om een deze dagen lekker hapje te eten ergens? omgeving gooi ???

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

heeh????????? weet niet wat ik deed maar nu staat mn berichtje er nog een keer ..... strangeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Eemnes is idd niet groot, tot 3 jaar geleden heb ik er altijd gewoond... ik ben er zelfs geboren jaja! En over 2 uurtjes ga ik er weer naartoe...... mn ouders wonen daar!

3. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik maak altijd grapjes dat ik een echte Gooische vrouw ben. Maar eigenlijk is het aan het randje van het Gooi (of het putje ;)
    Maar ik wil ook wel wel eens poffertjes eten in het echte Gooi!

Ik ben helaas nog geen mama dus kan me nog niet aansluiten bij de Goiosche mama hyves.

groetjes vriesje

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jammer dat ik in Brabant woon...maar heel veel plezier allemaal meiden! Ik ben hier een paar jaar geleden komen wonen ivm het werk van mijn man, maar al mijn familie woont regio rotterdam. Best eenzaam soms:)

5. Pixel84

Pixel84 Lid

26 apr 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, ik woon ook in de buurt en gek op poffertjes! Als het mag, haak ik graag aan :D

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jammer, woon in Brabant :p Maar heel veel plezier dames!!

7. Within

Within Niet meer actief

(bijna)Gooische dames: (mama of niet) die zin hebben in poffertjes.. wanneer spreken we af? Ik stel voor om er een lunch van te maken?

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Nee, wel Ruinen. Vlakbij dus :D

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    wat een leuk idee!!!! misschien moet ik dat ook maar eens doen aangzien ik ook ergens woon waar ik niemand ken sinds januari dit jaar!

zag meppel al voorbij komen.. ik woon in friesland ( net) noordwolde..

10. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nu word ik heel nieuwsgierig wie jij bent hahahaa
    Klopt gebeurt nu ook nog niet heel veel er is wel al een meeting geweest maar was daar zelf niet bij:(
    Moeten nog veel meer dingetjes gebeuren op de hyves dus ideetjes zijn altijd welkom bv een loting of iets:D

Maar er komt weer een meeting en hopelijk kunnen dan alle gooische mama's er bij zijn

11. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @mm7 heb net even gekeken en heb een sterk vermoeden wie je bent op de hyves

Gooische-Moeders Hyve - hyves.nl dit is de link weet niet of ik het hier zo mag neer zetten

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Haaaaaai:D

Even snel n berichtje vanuit mn wigwam op park Slagharen hihi. Mendie, ik vind n zaterdag prima, maar volgend weekend is wat lastig. Anders weekend na je kindjes verjaardag? En voor mij liever overdag, man werkt op zaterdag. Maar kan eventueel wel opvang regelen. Woe willen er dan ook gezellig afspreken??:D

Liefs!

13. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Zin in koffie bij mij op het teras?? Woon vlakbij coevorden.:D

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Gooischemama kan vast niet missen, er staat maar 1 tweeling op foto's volgens mij ;)

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ennneeeeee ? Wanneer poffertjes in Laren, iedereen is welkom, mama of nog niet mama, gooisch of in de buurt...... zolang je maar gezellig doet, en geen zuupruim bent haha...

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Neeeeee dr is dr nog een met een tweeling al zijn deze kids wel wat ouder hahaha :D
    En er is nog een meisje die ook een tweeling heeft maar die heeft geen foto's geplaatst
    Maar van de babyfoto's staat er maar een op die een tweeling heeft idd dat ben jij dus:p

17. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Kan via de hyves ook vragen of er daar meiden zijn die interesse hebben????
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd:p

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @muis; aangezien ik denk dat je bijna mijn buurvrouw bent, mag je ook altijd hier een wijntje doen... (ok, en ik alcoholvrij dan ;))

Oh en poffertjes lust ik ook :D

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Haha ja dat ben ik dus ;) grappig! Hoe meer zielen idd.......

20. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Poffertjes in laren, leuk maar ligt eraan wanneer, ik ga bijna op vakantie. Anders ben ik graag bij het volgende uitje.

Deel Deze Pagina