Het buurtveldje kennen we nu wel... Onze zoon is bijna 3 en we hebben een paar speeltuinen in de buurt waar we regelmatig komen, maar misschien missen we nog wel wat heel leuks, voor deze leeftijd...we komen wel eens bij kabouterdorp en ballorig in Veldhoven, splinter in Eindhoven en de Brandevoortsehoeve in Helmond, maar dat is binnen. We wonen niet ver van de grens, dus missch weet iemand nog iets leuks in Belgie, we doen daar vaak boodschappen. Of iets anders in omg Eindhoven/Tilburg? Dippie Doe is hij nog net te klein voor, hoor ik vaak. Ik wil in de zomer wat vaker eropuit met hem. Tot ong 50km van Eindhoven. Iets verder, maar is Klein Zwitserland al leuk voor een 3-jarige?
Klein Zwitserland vind ik persoonlijk leuker voor grotere kinderen. Ze hebben wel wat voor de kleintjes maar niet zo heel veel. Dan zou ik eerder naar Kitskensberg in Roermond gaan of Irrland net over de grens bij Wellerlooi.
Speelland Beekse Bergen is leuk. Irrland is ook erg leuk! Het Stokske in Moergestel is een fijne combinatie van speeltuin voor kinderen (ook veel voor kleine kinderen) en een terrasje voor de ouders wat uitkijkt op de speeltuin. Bij Het Genieten bij de Loonse en Drunense Duinen heb je ook een heel grote speeltuin zitten.
*klimbim waalre *geenhoven in valkenswaard *scouts rally en klankenbos in neerpelt *bosuil in st Huibrechtslille *monkey town in valkenswaard *kinderpretland in weert (binnen en buiten) ook met wandelgebied met kinderboerderij, natuur en mileu centrum en zwembad ook binnen en buiten *Dierenrijk in Nuenen kinderdierentuin met veel speeltuinen *Peewee in posterholt (binnen en buiten)