Na Foto analyse: Indigo Kind

Discussion in 'De lounge' started by kippiekip, Mar 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb gisteren de foto laten analyseren van mijn zoontje en daar kwam uit dat hij een Indigo kind is '' Nieuwe tijds kind ''

Tot gisteren wist ik dus nog niet wat dat was maar na even te hebben gegoogeld en me te hebben ingelezen weet ik het dus nu wel ;) .. Het gekke is is dat hij op alle punten positief scoort, ik kan me dus werkelijk in ieder punt wel vinden, althans op 2 na.

Heeft iemand meer ervaring met mensen die dus Indigo zijn ? En hoe ga jij er mee om ?

Ik wil geen sceptische antwoorden of reacties dat het nergens over gaat, daar reageer ik niet op ;), ben echt op zoek naar mensen met ervaringen.

2. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb geen ervaringen, maar vind dit reuze intressant.
    Mijn zoontje scoort ook op zowat op alle punten, maar mijn vriend ook.....
    Ik lees even mee:)

3. kippiekip

Ik vind het ook heel boeiend, zeker toen ik me ging inlezen en zag dat hij op echt bijna alle punten scoort, ik had er nog nooit van gehoord.

4. Wietje79

Wietje79 Actief lid

Feb 7, 2009
    384
    0
    0
    Onze trouwambtenaar heeft ons verteld dat de eerste een nieuwetijdskind is. Het bleek later dat mijn tante dat ook al eens tegen mijn moeder had gezegd. Weet niet over watvoor punten je hebt waar je kindje op scoort.
    Vanaf het moment dat D was geboren wist ik wel dat hij bijzonder was. Pasgeboren babys kijken vaak zo glazig uit hun ogen. D keek je gelijk echt aan. Ik had in het begin het gevoel dat hij een 'oude ziel' heeft. Hij is ook heel gevoelig en dat is iets waar wij ons wel enige zorgen over maken. Of de tweede ook een nieuwetijdskind is weet ik niet.
    Ik weet zelf nog niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan dus ik lees hier graag mee.

5. kippiekip

Nou ik heb altijd vanaf het begin geweten dat hij meer was dan een '' normaal '' kind, wat jij zegt hij kijkt je echt aan, je kan door zijn ogen heen kijken, ik weet niet hoe ik het uit kan leggen maar je merkt gewoon aan zijn doen en laten dat hij anders '' kan '' zijn. Het is dus niet zo dat hij totaal anders is dan de andere kinderen maar het is een gevoelig persoon, is erg veel bezig met leven na de dood ( hij is 4 ) hij heeft het altijd over zijn vorige ouders.

wat ik bedoel met punten scoren, ik kwam een soort test tegen waar je kon kijken of je kind echt een indigo kind was, en die punten die ze daar beschreven daar scoorde hij op zeg maar. Ik zal eens even zoeken waar ik dat vandaan hebt.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik heb me er ook eens in verdiept.

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mijn zusje en ik scoren allebei op bijna alle punten. En ons is ook vaker gezegd dat we nieuwetijdskinderen zijn...maar verder weet ik er niet heel veel over.

8. kippiekip

9. LittleMonsters

Er staan 20 vragen?

Hoe oud is je zoontje of heb je deze test op jezelf gebaseerd

10. kippiekip

Hij is 5 ...

Maar ik had een andere test, was niet echt een test met ja en nee maar daar stonden de punten beschreven waaraan je kunt zien of je het bent of niet, kan ff zo snel die link niet vinden.
    Heb deze ook wel gedaan maar waar ik het in begin over had dat is niet deze test zeg maar.

11. LittleMonsters

Oké vandaar wou zeggen vind het knap als hij die vragen al snapt.

12. kippiekip

Ik heb ze ook beantwoord uit mijn oogpunt, zoals ik hem ken en zie.

13. LittleMonsters

Ja oké maar sommige dingen zou jij niet kunnen beslissen of voelen in die test bijvoorbeeld..
    Jij kent je kindje natuurlijk her beste ;)

14. kippiekip

Nee maar zoals je zelf ook zegt, ik ken hem het beste ;)

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind dit een interessant onderwerp. Ik denk dat Vigo ook een nieuwetijdskindje is, maar heb me er verder eigenlijk nooit in verdiept. Tijd om dat eens te gaan doen...

Vigo heeft het met enige regelmaat over zijn andere zusje, zijn andere papa en mama van heeeeeel lang geleden. Ook is hij op het moment veel bezig met de dood en is zo gevoelig voor alles dat je op elk moment zou denken dat hij breekt.

16. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik vragen bij wie/ waar je die foto hebt laten lezen?

ben er zelf ook heel nieuwsgierig naar...

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Volgens de test ben ik ook een indigo kind..

18. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik en mijn kids ook.

19. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Mijn schoonmoeder (en de schoonmoeder van mijn zusje) zijn daar nogal mee bezig en zij zeggen beiden dat tegenwoordig heel veel kinderen nieuwe tijds kinderen zijn: zelfs dat het meer normaal is als uitzondering vandaag de dag..
    Er wordt door diverse stichtingen/verenigingen dan ook geprobeerd dit bijv. onder leerkrachten meer onder de aandacht te brengen omdat dus zoveel kinderen net even 'anders' zijn als het gemiddelde kind tien jaar terug en vaak meer moeite hebben goed te functioneren op school.

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Dit heb ik ook gehoord...

Share This Page