Hallo dames. Het is eigenlijk een nieuwschierige vraag van mijn kant. Ik ben vorige week geopereerd aan een geklapte blindedarm waardoor ze mijn buikholte helemaal hebben moeten spoelen. Nu kwam mijn schoonmoeder met het verhaal dat je daardoor veel sneller zwanger raakt aangezien je buik nu schoon is. Het is puur voor de interesse hoor maar heeft iemand hier wel eens van gehoord? Want dat zou best raar zijn lijkt mij want ze spoelen niet je baarmoeder of eileiders door ofzo maar gewoon je buik. Misschien dat iemand het wel eens heeft meegemaakt of wel eens heeft gehoord?
Wat heftig zeg dat je blindedarm was geknapt! Voel je je inmiddels al beter? Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat je makkelijker zwanger kan raken door die buikspoeling, want net wat je zegt, je eileiders worden niet doorgespoten..
Allereerst beterschap! Ik denk heel eerlijk dat die buikspoeling er niet voor zorgt dat je sneller zwanger raakt. Ik denk dat je schoonmoeder in de war is met het doorspuiten van de eileiders . Ik ben trouwens 12 jaar geleden geopereerd aan een geperforeerde blindedarmontsteking, ik heb ook zo'n buikspoeling gehad vanwege alle pus en troep in mijn buik. Nu 12 jaar later merk ik de gevolgen hiervan, ik heb nl allemaal verklevingen in mijn buik .
ja dat dacht ik ook al... met mij gaat het nog niet super. Nog best veel pijn en kan nog weinig doen. Pff valt allemaal behoorlijk tegen. Heb een week aan het infuus gelegen maar toen ging het beter dan nu thuis. Maargoed komt allemaal wel weer goed. @emma...vervelend dat je er nu na zoveel jaar nog zoveel last van hebt. Het is ook allemaal behoorlijk heftig hoor zo'n blindedarm. Zeker als ze er niet optijd bij zijn. Maar dat je lijf na zoveel jaar er nog last van kan hebben wist ik niet. Jij ook heel veel sterkte.
@ fem, het is natuurlijk ook niet niks zo'n operatie! Daar moet je echt wel ff van opknappen. Veel beterschap!
lijkt me sterk. Maar je weet t nooit. ze zeggen ook dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent, nou ik heb er nog niks van gemerkt... lekker eerst beter worden en dan weer rustig aan de klus toch?