wie heeft ervaing met kraamzorg de waarden ?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door potjesoep, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    Titel zegt het al een beetje :)

wat is jullie ervaring met deze kraamzorg de waarden

xx

2. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    sorry ik zie dat ik dit in de verkeerde item vak heb geplaatst

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik heb me aangemeld bij de waarden. Kraamzorgconsulente is al geweest. Leuk contact. Hoe verder weet ik nog niet aangezien ik nog niet bevallen ben ;)

4. blondje1987

blondje1987 Actief lid

7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Vriendin van mij heeft bij hun de kraamzorg gehad. Ze was er erg tevreden over!!

5. sther3

sther3 Niet meer actief

Ik, super goed! Geen klachten! Alhoewel het altijd afwachten zal zijn wie je krijgt als kraamhulp en of het klikt, maar dat is bij elke kraamzorgorganisatie.. Ze zijn in ieder geval goed te bereiken als je ze nodig hebt..

6. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook kraamzorg van de Waarden gehad. Ivm drukte (was een kleine babyboom in onze regio) kregen wij een zzper. Maar we waren helemaal tevreden. Hoor ook van anderen goede verhalen!

7. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    hey dames super bedankt voor jullie antwoorden . we gaan er maar voor ;) ga ze maandag even bellen anders blij je twijfelen :)

xx

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier ook 2 keer goede ervaring mee. Ook op het gebied van bv vond ik dat ze goed op de hoogte waren en mij goed begeleidden.

9. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hier ook 2x de waarden en in 1 woord, top!

10. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik, dik tevreden!

11. Bruijntje

Bruijntje Lid

2 feb 2009
    98
    0
    6
    Zuid-Holland
    Hier ook erg tervreden over Kraamzorg van de Waarden. Natuurlijk wel totaal afhankelijk van wie je uiteindelijk krijgt. Wij hadden eerste avond (had 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, was daar ook bevallen na inleiding) maar voor twee uurtjes een tijdelijke kraamverzorgster, daar had ik niet zo'n klik mee. Maar de volgende dag kwam iemand met wie wij een perfecte klik hadden.

Goede organisatie, fijn intake gesprek, makkelijk spullen lenen die thuis bezorgd worden. Was top!

12. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Drie keer kraamzorg gehad van De Waarden. Was prima!

13. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    2x top!

Tegenwoordig hebben ze ook een service dat je gratis klossen, po, rugsteun e.d. Voor 26 weken kunt lenen! Komen ze brengen en ophalen!

14. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Heb hier een zeer goede ervaring mee. Ik ga voor een volgend kindje hun weer vragen evenals mijn kraamverzorgster. Het was een geweldig mens.
    Het is altijd afwachten hoe de klik is met de kraamverzorgster. Maar mij hadden een vrouw die echt geweldig was. Dus ja, ik heb een goede ervaring met de Waarden

15. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    Wij hebben ook Kraamzorg De Waarden gehad,
    was wel beetje vervelend niet te weten wie ik nou kreeg aangezien\
    er maar geen duidelijkheid kreeg over wie nou mijn kraamverzorgster werd dus de eerste 5 dagen 1tje gehad en daarna de laatste 2 dagen een ander maar beide waren wel top ! dus alsnog wel tevreden :)

16. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik ook de waarden. Ben positief
    Maar denk dat het vooral om de kraam hulp aan komt en niet op de organisatie..

17. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.023
    3.257
    113
    3 keer gehad, één keer gewoon ok, twee keer helemaal super. Aanrader wat mij betreft.

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hier ook goede ervaringen met de waarden!

19. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Hier ook goede ervaringen! Vind t wel jammer als je in de kraamweek eerst 1 krijgt voor een aantal dagen en dan een ander...maarja dat is soms niet anders. Het hangt er ook gewoon van af wie je treft en hoe de klik is dan. Maar hier wel tevreden hoor.

Deel Deze Pagina