Ik heb me aangemeld bij de waarden. Kraamzorgconsulente is al geweest. Leuk contact. Hoe verder weet ik nog niet aangezien ik nog niet bevallen ben
Ik, super goed! Geen klachten! Alhoewel het altijd afwachten zal zijn wie je krijgt als kraamhulp en of het klikt, maar dat is bij elke kraamzorgorganisatie.. Ze zijn in ieder geval goed te bereiken als je ze nodig hebt..
Hier ook kraamzorg van de Waarden gehad. Ivm drukte (was een kleine babyboom in onze regio) kregen wij een zzper. Maar we waren helemaal tevreden. Hoor ook van anderen goede verhalen!
hey dames super bedankt voor jullie antwoorden . we gaan er maar voor ga ze maandag even bellen anders blij je twijfelen xx
Hier ook 2 keer goede ervaring mee. Ook op het gebied van bv vond ik dat ze goed op de hoogte waren en mij goed begeleidden.
Hier ook erg tervreden over Kraamzorg van de Waarden. Natuurlijk wel totaal afhankelijk van wie je uiteindelijk krijgt. Wij hadden eerste avond (had 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, was daar ook bevallen na inleiding) maar voor twee uurtjes een tijdelijke kraamverzorgster, daar had ik niet zo'n klik mee. Maar de volgende dag kwam iemand met wie wij een perfecte klik hadden. Goede organisatie, fijn intake gesprek, makkelijk spullen lenen die thuis bezorgd worden. Was top!
2x top! Tegenwoordig hebben ze ook een service dat je gratis klossen, po, rugsteun e.d. Voor 26 weken kunt lenen! Komen ze brengen en ophalen!
Heb hier een zeer goede ervaring mee. Ik ga voor een volgend kindje hun weer vragen evenals mijn kraamverzorgster. Het was een geweldig mens. Het is altijd afwachten hoe de klik is met de kraamverzorgster. Maar mij hadden een vrouw die echt geweldig was. Dus ja, ik heb een goede ervaring met de Waarden
Wij hebben ook Kraamzorg De Waarden gehad, was wel beetje vervelend niet te weten wie ik nou kreeg aangezien\ er maar geen duidelijkheid kreeg over wie nou mijn kraamverzorgster werd dus de eerste 5 dagen 1tje gehad en daarna de laatste 2 dagen een ander maar beide waren wel top ! dus alsnog wel tevreden
Ik ook de waarden. Ben positief Maar denk dat het vooral om de kraam hulp aan komt en niet op de organisatie..
Hier ook goede ervaringen! Vind t wel jammer als je in de kraamweek eerst 1 krijgt voor een aantal dagen en dan een ander...maarja dat is soms niet anders. Het hangt er ook gewoon van af wie je treft en hoe de klik is dan. Maar hier wel tevreden hoor.