Hoi. Vandaag heb ik in de middag rond 15u een test gedaan, daar kwam een heeeel licht streepje maar echt heeel licht bijna niet tezien tegen wit aan! Ik had maar 1 test liggen dus ben ik naar de winkel gegaan en heb ik nog 2 testen gehaald kruidvat 2 voor 5 euro en een digitale half uurtje na mijn eerste test heb ik de andere 2 gedaan maar die waren negatief ik snap er niks van? Moet ik morgen weer een test doen of heeft dat geen zin? Alvast bedankt.
Lastig zeg. Ik heb er weinig verstand van, maar als ik jou was zou ik inderdaad morgenochtend nog een keer testen. Ik hoop voor je dat deze duidelijk positief is!
Mijn cyclus is onregematige op dit moment vorige was 24dagen voor mijn eerste zwangerschap altijd 29dagen.
waarschijnlijk was na je eerste test je urine minder geconcentreerd. had je ook gedronken van tevoren? want daar kan al verschil inzitten. zoiwiezo als je test nog echt zo heeel licht was zou ik wachten tot overmorgen met testen. in 1 dag zit er nog niet heel veel verschil een een test. overmorgen zou hij duidelijker moeten zijn. ( p.s digitale reageren later als de gewone testen )
Ja ik had wel wat gedronken 1glas dus niet zo heel veel ik vind het raar dat de andere testen negatief waren morgen moet ik naar de dokter bloedprikken maar als ik zwanger ben kan dat de uitslag veranderen dus vandaar dat ik vandaag had getest .
gewoon morgen nog een keer testen. Zolang je niet ongesteld bent geworden is er nog kans (of je lijf is gewoon even van slag...)
Ja morgen ga ik nog een keer testen en anders wacht ik gewoon nog een weekje af dan zou ik wel ongesteld moeten worden als ik niet zwanger ben.
Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien, dit is de eerste test die ik gistere middag heb genomen, als je heel goed kijkt zie je een streepje of er is iets mis met mijn ogen, de andere 2 testen zag ik dit streepje niet.
Nee niet echt zaols op de foto tezien is is het ook in het echt zeg maar. Ben blij dat jij heb ook ziet! De andere 2 waren negatief die van vanochtend overmorge weer testen
Ben benieuwd naar de test van overmorgen, dan zou hij i.i.g. donkerder en duidelijk roze moeten zijn. Wat een onzekerheid he.. Was het streepje van gisteren er binnen de afleestijd trouwens?
Ja het streepje was er meteen. Verschrikkelijk ja dat ik niks weet nu we zullen het zien ik hou het op de hoogte hier..
Zit zo te kijken en zie ook wel een streep maar vind hem zo naar links staan? en dan nog die 2 negatieve testen. Ik heb mijn twijfels of deze wel echt positief is sorry. Hoop het natuurlijk van harte voor je! suc 6
3 druppels opgedroogt bloed gevonden in onderbroek verder geen bloed veeg meer tevinden misschien word ik morgen wel ongesteld.. ja vond het ook al zo dicht bij de controlestreep staan! We zullen zien morgen..
Te ver naar links. Grijze streep. Daarna negatieve testen. Ik denk dat dit gewoon een foutieve test is geweest en dus negatief. Hoop echter dat ik het verkeerd heb!