Tamoxifen, wie nog meer of heeft ervaring?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama7, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Hoi,

Onze zoon is 5 jaar en we zijn alweer geruime tijd bezig met zwanger worden van een tweede kindje.
    Van clomid werd ik heel erg beroerd (opvliegers, hoofdpijn en niet te genieten) en daarom op advies van de gyn overgegaan op tamoxifen.
    Nu bezig in de tweede ronde en inderdaad bijna geen bijwerkingen, voel me redelijk. Had de eerste ronde een ei, neem aan ook een eisprong en moet moergen weer voor echo naar het ziekenhuis.

IS er hier iemand die met tamoxifen zwanger is geraakt? ik begin een beetje moedeloos te worden. Dit is zowat het heftigste wat wij kunnen omdat de gyn aangeeft dat ik beter niet te veel kan stimuleren omdat mijn baarmoeder een tweelingzwangerschap niet aan zou kunnen. IUI is nog wel een optie, maar vergroot je daar nu echt je kans zo enorm mee?
    Kijken ze bij IUi nog exacter wanneer nou je eisprong is?
    Nu word ik namelijk naar huis gestuurd met de boodschap wanneer de eisprong ongeveer is en dan moeten we zelf ons best doen.
    We worden eigenlijk ook erg moe van dat vrijen op commando, omdat het moet. Is geen zak aan.

Zo, mij frustraties ben ik weer voor even kwijt ;)

Gr Yvette

Deel Deze Pagina