Hoi allemaal, Sinds een tijdje ben ik al even aan het rondstruinen om leuke positiemode. Helaas hebben we in ons centrum weinig aanbod (behalve de Prenatal) qua zwangerschapskleren. En dan heb ik het nog niet eens over bh's... Ik wil graag een mooie bh (met of zonder kleur) zo'n meegroeibh. Hebben ze alleen maar in het type een-iets-grotere-versie-van-een-sportbh-zonder-zoom... Ik wil een 'gewone' liefst voorgevormde bh. Die zijn toch wel te krijgen? Mijn vraag aan jullie is, waar shoppen jullie? Liefs
Marktplaats eigenlijk Ik vind nieuw kopen zo zonde, heb bij de Prenatal alleen een rokje + legging gekocht waar ik erg blij mee ben. Verder veel van die harembroeken en soortgelijke creaties (HEMA heeft nu leuke). En ik draag veel van mn eigen kleding gewoon, dat ziet er ook best leuk uit met een buikje! Ik heb 1 meegroeibh gekocht van de HEMA, maar het blijven een beetje van die sportbh variaties wel hoor. Heb gelukkig ook 1 gewone bh die ik de hele zwangerschap nog heb aangekund dus die draag ik het meest. Het is lastig en soms even zoeken, maar het ligt er ook heel erg aan wat je zelf fijn vindt.
Voorgevormde bhs heb ik van Noppies en Prenatal, bevallen allebei goed. Wel een kwestie van proberen, heb ook een paar miskopen gedaan Andere kleding koop ik via wehkamp en h&m online. Mamalicious vind ik leuk en met de SALE van nu kun je helemaal goeie deals vinden. Succes!
Bh gewoon een leuke van de zeeman in een maatje groter. Bij 20wkn een paar gehaald en bij 30wkn. Helaas kan t nu niet meer groter, die bhs vallen wat klein. Maar die meegroei dingen gebruik ik pas op t laatst. Vindt t vreselijk als ze zo op mn buik hangen. Kleding vind ik echt een ramp. Die mama licious noppies enz is echt gericht op smalle dames met buikjes. Ik heb normaal l of xl dus die merken hoef ik al niet naar te kijken. Ook draag ik naar voren dus shirtjes zijn al snel te kort ook al is t voor gevormd. Miss etam heeft leuk spul, kiabi maar levertijd is 8tot 10dgn, wehkamp, c&a, h&m, babywalz. Beetje afhankelijk van je maat en figuur.
Kleding heb ik online gekocht van noppies en mama licious.. BH's heb ik van hunkemuller en hema..Soort sport bh met een pad erin zitten heerlijk..!!
Ik vind het vreselijk... Gelukkig had ik nog twee goede positiebroeken (spijkerbroeken) van mijn vorige zwangerschap en daar heb ik me toen ook goed mee gered. Daarnaast een paar mooie erg lang vallende stretch shirts gekocht in een gewone winkel. Gelukkig heb ik nou vakantie (onderwijs) dus kan ik lekker ongegeneerd rondlopen in mijn xxl takko shirts en een paar veel te ruim zittende driekwartbroeken of stretch sportbroekjes. Ik moet in aug nog drie weekjes werken voor mijn verlof in gaat, die ga ik wel redden. Bh's is een drama, ik heb een vrij grote maat dus koop eigenlijk altijd op internet. Voedingsbh's hebben ze sowieso niet in de winkel in mijn maat. (Discriminatie hoor prenatal had destijds maat t/m maatje C) maar daar was ik ook geen fan van dat scheelt weer. Heb dan weer het geluk dat mijn borsten niet zoveel gegroeid zijn tijdens de zwangerschap (gelukkig maar)
Qua BH: ik heb een 'gewone' voorgevormde gekocht bij de livera, expres geen meegroei omdat die ontzettend lelijk zijn (vind ik). Ben van 75B naar 80D gegaan bij ongeveer 20wkn. Omvang maatje groter op aanraden van verkoopster omdat baby langzaam omhoog komt en het anders allemaal wat strak zit... Qua kleding: ik draag eigenlijk alleen zwangerschapsbroeken (2 jeans en een witte van H&M), shirts van voor zwangerschap, vestjes ook. Die laat ik gewoon open hangen. Heb wel twee korte shirt gekocht, soort naveltruitjes van de niet-zwangerschapsmode, om mijn buik beetje te accentueren . En ga nu bijna op jacht naar ondergoed waar kraamverband in past, voedings-BH en hemden, bij HEMA en H&M.
Bedankt voor alle reacties, nu weet ik waar ik nog meer kan kijken. Hema, had ik nog niet aan gedacht Een vriendin kwam ook nog met een tip; bh's kopen bij de zeeman, ben je ook niet zoveel geld kwijt haha.
Ik heb veel gekocht bij Noppies, zowel voedingsjurkjes (die ook prima passen tijdens je zwangerschap) als voorgevormde voedingsbeha's als simpele shirtjes. Daarnaast een paar broeken bij de h&m. Niet te duur en zitten prima. Panty's / leggings heb ik gewoon maat XL bij hema gekocht en dat gaat goed over mijn buik heen (normaal heb ik xs/s). En hempdjes en onderbroeken heb ik een paar bijgekocht in een maatje M. Zit net even wat fijner nu dan mijn eigen maat.
Bij ons zit mama & ikke die hebben enorm leuke kleding. Via Internet heb ik ook goed kunnen slagen en mijn bh's koop ik gewoon bij hunkemoller. Ik heb er rond de 20e week 2 gekocht en die pas ik nu nog steeds. Die zijn waarschijnlijk ook wel aardig meegerekt maar zitten heerlijk. Onderbroekjes koop ik daar ook alleen nu wel een maatje of 2 groter. Vind het niet fijn als het onder mn buik kruipt.
Hm! Voor de basics, en ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns (en dan women maternity) voor de leuke dingen!