Hallo dames Sinds gisteravond heb ik steekjes rechts en links in de onderbuik. Meer rechts. Zijn niet hele felle steekjes maar ik voel ze wel. Daarnaast heb ik buikpijnn/kramp in de onderbuik. Niet heel hevig wel wat storend. Is een zeurderig gevoel. Ook voel ik me duizelig/misselijk. Herkent iemand dit?
Die buikpijn/kramp kan heel goed bandenpijn zijn. Bij mij was het een zeurderig gevoel en ik heb nu steeds 2 dagen echt last van felle steken,met name, bij het opstaan vanuit eens stoel. Ook heb ik wel eens die steken als ik een grote boodschap moet doen Misselijkheid ben ik echt pas sinds vorige week woensdag kwijt
Ja dat kan kloppen, je banden zitten in principe ook onderin links/rechts, het gaat allemaal groeien zeg maar En als je het niet vertrouwd kun je altijd je verloskundige bellen, en eventueel vragen voor een echo
Dat is bandenpijn op google staat precies anders morgen vk bellen dan weet je het zeker die kent de symptomen ook
Heb ik ook ik dacht inderdaad ook aan bandenpijn en aangezien we bijna even ver zijn.. begon bij mij rond de 10 weken had ik t af en toe nu sinds 3 dagen al behoorlijk regelmatig. buikpijn heb ik vandaag trouwenss ook geen idee waar dat vandaan komt?