Wie heeft ervaring met 5 jaar of meer leeftijdsverschil tussen kinderen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmetjuh90, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Hier ook wel dat als er 1 niet is, dan missen ze elkaar wel echt. Maar binnen 2 minuten nadat ze allebei weer thuis zijn is het weer raak. :rolleyes:
    Mbt het laatste: ik heb echt een keer in moeten grijpen toen de een de ander onder water hield:eek::cool:
    Leuk joh, kinderen :roflmao:

marb vindt dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bedankt dames doet me goed om dit allemaal te lezen :) hoef me dus nergens zorgen over te maken :) bedankt!!!

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Hier een stiefdochter in huis van 13. Ze was 10 toen mijn zoontje werd geboren. Ik vertrouw haar nog niet met oppassen, ook door haar eigen rugtasje, maar wie weet als ze 16/17 is? maar ze is heel behulpzaam in de kleine dingen, vanaf het begin zoals een luier aangeven of kleren pakken en hem even entertainen als ik moest plassen of aan het koken was en hoe ouder hij werd en zij helpen met eten geven, tanden poetsen, luier verschonen. En ondanks dat ze nu 13 is en ze vaker op haar kamer zit, vindt ze het ook nog steeds leuk even in het weekend samen te spelen met de Duplo, auto’s racen, tekenen, kleien.. enz enz
    Wanneer de volgende komt zal mijn zoontje 4 of ouder zijn en mijn stiefdochter 14 of ouder. Dus heb ik twee hulpjes Haha ;)
    Enige waar je rekening mee moet houden is jaloezie of dat ze een beetje uit hun draai zijn. Maar ook dat is tijdelijk en juist door ze te betrekken voelen ze zich niet buitengesloten, en ook even tijd te maken om samen wat te doen als is het even samen boodschappen doen of blokje om met de hond. Maar uiteindelijk komt het allemaal goed en valt alles op zijn plekje. En vind je als gezin weer je draai.
    Wat betreft je dochter vertellen hoe en wat, jij bent haar moeder en jij weet wat je dochter aan kan qua info.

Deel Deze Pagina